۱۳۷۳۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شومینه مورد علاقه تان کدام است؟

شومینه، از کانونی ترین نقاط یک خانه است. یک شومینه زیبا و مناسب، به دلیل قدرت جاذبه زیاد، می تواند اتاق نشیمن شما را از خانه های دیگر کاملا متمایز کند. تماشای این تصاویر در انتخاب شومینه به شما کمک خواهد کرد.

شومینه مورد علاقه تان کدام است؟

برترین ها: سرما در راه است. برگ ها شروع به ریختن می کند و سوز و سرما به خانه ها می آید. وقتش رسیده که شومینه ها را برای شب های طولانی و سرد زمستان آماده کنیم.

شومینه، از اصلی ترین نقاط کانونی یک خانه است. یک شومینه زیبا و مناسب، به دلیل قدرت جاذبه زیاد، می تواند اتاق نشیمن شما را از خانه های دیگر کاملا متمایز کند. شومینه ها به طور معمول، گازی و یا چوب سوز هستند.

شومینه چوب سوز، انرژی گرمایی بالایی دارد و حرارت آن قابل کنترل است. هر چه دمای بالاتری بخواهید، هیزم بیشتری اضافه می کنید. اما بدی اش این است که همیشه باید چوب در دسترس داشته باشید، و اینکه گاهی در کنترل حرارت شومینه به دردسر بر می خورید که بعضا حوادث ناگواری را به همراه خواهد داشت.

کار با شومینه های گازی بسیار ساده تر است؛ تنها با فشار یک دکمه شعله را کم و زیاد می کنیم. این شومینه ها برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند، اطمینان بییشتری می آورد. تنها بدی اش این است که نمی توان میزان گاز/حرارت را از حدی بیشتر یا کمتر کرد و شاید آنطور که بخواهید خانه تان گرم نشود. شومینه می تواند فقط در یک اتاق و یا در چندین اتاق قرار داشته باشد. در اینجا تصاویری در اختیارتان می گذاریم که در انتخاب شومینه، و طراحی خانه تان در زمستان به شما ایده های خوبی دهد.

شومینه مانند دیگر وسایل خانه نقش مهمی در طراحی فضا دارد. خیلی افراد ال سی دی خود را بالای شومینه نصب می کنند و از شومینه به عنوان پایه/میز ال سی دی استفاده می کنند. برخی دیگر، از وسایل تزیینی در اطراف شومینه استفاده می کنند. با هر سلیقه ای که باشید، تماشای این تصاویر می تواند در انتخاب شومینه و طراحی فضای داخلی خانه، ایده های خوبی به شما بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج