جاباما
۱۳۸۱۱۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

کواچ هم‌ وطنانش را شکست داد

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان، صربستان را شکست داد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان، صربستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

یکشنبه فوق‌العاده، آخرین روز مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان با بازی دو تیم ایران و صربستان در شهر لودز آغاز شد. این دیدار در حالی انجام شد که حریف اروپایی ایران امیدی به صعود به فاز سوم نداشت ولی ایران همچنان امیدوار به صعود بود. رسیدن ایران به فاز سوم به نتایجی که آمریکا و فرانسه می‌گرفتند نیز بستگی داشت. صرب‌ها در حالی بازی خود را شروع کردند که نیکولا کوواچویچ و میلوش نیکیچ را در اختیار نداشتند و به جای این دو بازیکن از مهره‌های جوان خود استفاده کردند. این اولین رویارویی سرمربی صرب تیم ملی ایران با هم وطنانش بود. بازی با ۳ امتیاز متوالی برای صربستان شروع شد. بازیکنان ایران خودشان را به حریف نزدیک کردند اما نخستین وقت استراحت فنی در امتیاز ۸ بر ۵ به برای صربستان به دست آمد.

تماشاگران لهستان حاضر در سالن بیشتر سعی می‌کردند صربستان را تشویق کنند چون در صورت شکست ایران، لهستان بدون دردسر به جمع ۶ تیم نهایی می‌رسید. البته تعداد حاضران در این بازی به هیچ وجه به اندازه جهنم بازی شب گذشته بین لهستان و ایران نبود. اسپک‌های امیر غفور نتیجه را ۱۰ بر ۹ به سود صربستان کرد تا اینکه یک اشتباه از الکساندر آتاناسیویچ ایران را ۱۱ بر ۱۰ پیش انداخت. بازی تا امتیاز ۲۲ بر ۲۰ به سود صربستان پا به پا پیش رفت تا اینکه کواچ تقاضای وقت استراحت فنی کرد. دو امتیاز متوالی از غفور نتیجه را ۲۳ بر ۲۳ مساوی کرد. نتیجه این ست با حساب ۲۵ بر ۲۷ به سود ایران تمام شد.

در ست دوم، بازی بسیار نزدیک آغاز شد. الکساندر آتاناسیویچ با اشاره به تماشاگران حاضر در سالن از آنها خواست تا بیشتر هم تیمی۲هایش را حمایت کنند. نخستین وقت استراحت فنی در امتیاز ۸ بر ۷ به سود ایران به دست آمد. صرب‌ها احتمالا به حمایت بیشتری احتیاج داشتند چون آتاناسیویچ، اسپک خود را به آنتن زد و نتیجه ۱۰ بر ۸ شد. میلاد عبادیپور در حالی که ایران ۱۴ بر ۱۲ عقب بود جای مجتبی میرزاجانپور را گرفت. حملات نمانیا پتریچ امتیاز حریف را به ۲۱ رساند. دو تعویضه‌های کواچ در این ست جواب نداد و این ست با حساب ۲۵ بر ۲۲ به سود صربستان تمام شد. بازیکنان ایران تا پایان این ست ۳۰ امتیاز از حمله، ۴ امتیاز از دفاع روی تور و ۱۵ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد.

در ست سوم، شاگردان کواچ از همان ابتدا تیم برتر میدان بودند. وقت‌های استراحت فنی این ست در امتیازهای ۸ بر ۴ و ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران به دست آمد. امتیاز ۲۵ را در این ست مجتبی میرزاجانپور برای ایران گرفت در حالی که صرب‌ها توانستند تا امتیاز ۲۲ پیش بیایند. تا پایان این ست امیر غفور ۲۵ امتیاز برای ایران گرفته بود.

۳ امتیاز متوالی ابتدای این ست با چند دفاع خوب نیز به ایران رسید. دو تیم در امتیاز ۸ بر ۲ به سود ایران برای نخستین وقت استراحت فنی نزد مربیان خود رفتند. حملات شاگردان کولاکویچ در حدی نبود که با امیر غفور برابری کند. سرمربی صربستان به عنوان آخرین حربه‌ها در حالی که تیمش ۲۲ بر ۱۴ عقب بود، تقاضای وقت استراحت کرد. این ست با نتیجه ۲۵ بر ۸۸ به سود ایران تمام شد تا هر ۳ امتیاز بازی نسیب ایران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج

      سعود تاریخی ایران تقدیم به حسین معدنی عزیز
      یادت گرامی

    • mamali

      بچه ها متشکریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج