۱۳۸۴۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طلایی‌های سرزمین سیب‌ها

برترین نرم‌افزارهای iOS در آیفون

با عبور تعداد نرم‌افزارهای App Store از مرز ۳۷۵۰۰۰ عدد ، گستره ای غیرقابل تصور از انواع نرم‌افزارهای کاربردی، سیستمی ‌و سرگرم کننده در دسترس کاربران ابزارهای دیجیتال اپل که از iOS استفاده می‌کنند، قرار گرفته است.

با عبور تعداد نرم‌افزارهای App Store از مرز ۳۷۵۰۰۰ عدد ، گستره ای غیرقابل تصور از انواع نرم‌افزارهای کاربردی، سیستمی ‌و سرگرم کننده در دسترس کاربران ابزارهای دیجیتال اپل که از iOS استفاده می‌کنند، قرار گرفته است. انتخاب تنها چند نرم‌افزار از میان این همه کار بسیار دشواری است و علاوه بر قابلیت‌های متنوع نرم‌افزاری به سلیقه و انتظاری که شما از آن‌ها دارید نیز وابسته است. با اینحال سعی کردیم ۵ نرم‌افزار و بازی که جزو محبوب ترین‌های این پلت فرم هستند را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

Shazam Red : کشف ناشناخته‌ها

برترین نرم‌افزارهای iOS در آیفون

آیا تابحال برای تان پیش آمده است که آهنگی را در یک فروشگاه یا از رادیو یا ضبط یک تاکسی بشنوید و دلتان بخواهد نام خواننده آن را بدانید؟این معمایی است که Shazam میخواهد آن را برای شما حل کند.علاوه بر تعیین نام آهنگ ، Shazam Red قابلیت‌های فوق العاده دیگری هم در اختیارتان می‌گذارد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان مشاهده ترانه هر آهنگ در حین گوش دادن به آن ، برچسب گذاری کامل آهنگ‌ها و در اختیار گذاشتن اطلاعات کاملی از خوانندگان و هنرمندان اشاره کرد. 20 درصد از درآمد ناشی از فروش این نرم‌افزار به بنیاد خیریه جهانی ایدز در آفریقا تعلق می‌گیرد.
قیمت:2.99 دلار

Angry Birds (پرندگان خشمگین): سرگرمی‌ تمام نشدنی!

برترین نرم‌افزارهای iOS در آیفون

Angry Birds سلطان بی چون و چرای سرزمین بازی‌های آیفون است که به شکلی جذاب و در همان ژانر محبوب و قدیمی‌طراحی شده است. خوک‌های سبز شیطان صفت تخم‌های پرندگان شما را دزدیده اند و حالا پرندگان شما برای بازگردندن آن‌ها به پا خواسته اند، آن‌ها به این منظور از تیرکمان،مواد انفجاری، بوم رنگ و خشم و عصبانیت‌شان کمک می‌گیرند. با کشتن تمامی‌خوک‌ها می‌توانید یک مرحله را پایان داده و با انجام آن به بهترین نحو ممکن سه ستاره به عنوان جایزه دریافت کنید. بازی شروعی نسبتا آسان دارد اما با گذشت دقایق و تبدیل شدن آن‌ها به ساعت‌ها ، سطح بازی به سرعت به سمت دشوار شدن پیش می‌رود. اگر به دنبال پیشروی سریع هستید ،باید هوشیارانه و با دقت بالا به بازی بپردازید.
قیمت :0.99 دلار

Skype برای آیفون : ارزان و به صرفه

برترین نرم‌افزارهای iOS در آیفون

نرم‌افزار Skype برای آیفون به شما اجازه می‌دهد تا تماس‌های اسکایپ به اسکایپ را به صورت رایگان برقرار نموده و اگر نوع حساب کاربری‌تان اجازه دهد با هزینه ای بسیار اندک به برقراری تماس با سایر خطوط تلفنی نیز بپردازید. به لطف آخرین نسخه سیستم عامل iOS، این نرم‌افزار می‌تواند در پس زمینه نیز اجرا شود و بنابراین بتوانید همانند تماس‌های تلفنی معمول به تماس‌های اسکایپ نیز پاسخ دهید(گرچه اجرای مداوم یک نرم‌افزار در پس زمینه عمر باتری‌تان را کاهش می‌دهد). شاید این نرم‌افزار شاهد به روز آوری‌های چندان زیاد و سریعی نباشد اما برای VOIP تبدیل به یک استاندارد شده است و برای کاهش هزینه تماس‌های تلفنی نیز انتخابی فوق العاده است.
قیمت:رایگان

Document To GO: همه چیز در کنار شما

برترین نرم‌افزارهای iOS در آیفون

با اینکه صفحه نمایش آیفون برای کار با تمامی‌اسناد تجاری و یا تحصیلی اندکی کوچک به نظر می‌رسد اما امکان ویرایش فایل‌های آفیس در مواقع ضروری می‌تواند در لحظاتی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید به کمک شما بیاید. Document To GO Premium اجازه ایجاد، مشاهده و ویرایش اسناد Excel ، Word و PowerPoint را فراهم کرده و به خوبی نیز با دیگر نرم‌افزارهای گوشی و برای مثال بخش ایمیل یکپارچه می‌شود. این نرم‌افزار فوق العاده را می‌توانید با یکبار خرید در هر کدام از محصولات اپل به کار گیرید.
قیمت:16.99 دلار

NAVIGON MobileNavigator: آسان تر به مقصد برسید

برترین نرم‌افزارهای iOS در آیفون

مسیریابی ماهواره ای نقطه به نقطه و کامل را به همراه راهنمای صوتی با NAVIGON در آیفون تجربه کنید و حواس‌تان را متمرکز کاری کنید که در حال انجام آن هستید.NAVIGON نقشه‌ها را به همراه خود دارد که به معنای حجم بسیار بالای نرم‌افزار است اما از سوی دیگر این نکته سبب می‌شود حتی در ناحیه‌هایی که امکان برقراری ارتباط اینترنتی را ندارید، بتوانید از نقشه‌های این نرم‌افزار بهره بگیرید. می‌توانید نقشه‌های منطقه ای ، کشوری و یا قاره ای را خریداری نموده و حتی از گزینه‌هایی چون به روز آوری‌های اطلاعات ترافیکی ، جهت‌های پارک کردن و حتی نماهای پانوراما از اطراف نیز لذت ببرید.
قیمت:4.99 دلار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج