جاباما
۱۳۸۴۲۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مجازات فدراسیون برای خالکوبی و آرایش

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: هرنوع خالکوبی و آرایش چهره بازیکنان فوتبال داخلی و خارجی در لیگ ایران برای بار اول تذکر دریافت می کنند و اگر توجه نکنند، تنبیه و مجازات می شوند.

ایرنا: رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: هرنوع خالکوبی و آرایش چهره بازیکنان فوتبال داخلی و خارجی در لیگ ایران برای بار اول تذکر دریافت می کنند و اگر توجه نکنند، تنبیه و مجازات می شوند.

علی اکبر محمد زاده درباره موضع کمیته اخلاق درخالکوبی بازیکنان فوتبال افزود: به بازیکنانی که خالکوبی، چهره سازی یا هرنوع آرایش خلاف آداب و رسوم بومی و اسلامی و خارج از رفتار و اخلاق حرفه ای درفضای مجازی مانندشبکه های اجتماعی یازمین بازی داشته باشند، ابتدا تذکر داده می شود.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد:درصورتی که به تذکرکمیته اخلاق توجه شود، موضوع خاتمه می یابد اما چنانچه نسبت به ارتکاب آن عمل دوباره اقدام شود،فرد خاطی با تنبیهات و مجازات های کمیته اخلاق مواجه خواهد شد.

محمدزاده درباره نحوه برخوردباخالکوبی توسط بازیکنان خارجی نیزگفت:موضوع بازیکنان خارجی نیازمند موشکافی است و از آنها تقاضا داریم تاحد امکان رعایت حال کشور میزبان را بکنند و در صفحات مجازی و تبلیغات شان با لباس های مناسب و پوشیده در ملاء عام و انظار هواداران ظاهر شوند.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد:نخستین تذکرمابه بازیکنان خارجی این است که شان و جایگاه کشور میزبان را حفظ کنند و از آنها تقاضا داریم با توجه به اینکه مهمان یک کشوری اسلامی هستند در چارچوب همین فرهنگ، رفتار و کردار خود را قرار دهند.

وی درپاسخ به این سئوال که چرا در خصوص خالکوبی ها کمیته اخلاق حساس است و برخورد می کند گفت: خالکوبی کردن و اینگونه رفتارها برای کدام یک از اقشار جامعه پیش می آید؟ آیا اساتید دانشگاه خالکوبی و تاتو می کنند و از اینگونه نقش و شمایل ها روی سر و صورت و بدن خود می کشند؟ آیا پزشکان، مجریان تلویزیون، افراد فرهیخته و فرهنگی این کار را انجام می دهند؟.

محمد زاده با طرح این پرسش که چه کسانی دنبال خالکوبی، تاتو، ایجاد خط و خال ها و نقش و نگار بر سر و صورت خود هستند؟ افزود: آیا باید اجازه دهیم افرادی که جوانان ما و نوجوانان ما آنها را الگو و ستاره های زندگی خودمی دانند، این وضعیت را به خود گرفته و خود را به آن شکل و شمایل در بیاروند؟.

به گفته وی درکمیته اخلاق پرونده های متفاوتی وجوددارد و کمیته اخلاق اجازه نمی دهد بد اخلاقی ها و بدرفتاری ها درفوتبال صورت گیرد و هر مصاحبه و لفظی گفته شود زیرا اینگونه رفتارها زشت است و در شان کشور ما نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      اخطار به بازیکنان داخلی منطقی اما بازیکن خارجی دیگه چرا؟؟؟!!! اونا سیستمشون با ما فرق میکنه و اکثرا مدل مو و آرایششون اصطلاحا با عرف جامعمون همخونی نداره پس یکدفعه حضور بازیکنان خارجی را تعطیل کنید
      در ضمن شاید بشه برای مدل مو کاری کرد اما خالکوبی دیگه برگشت نداره پس اونام باید محروم بشن دیگه چون نمیتونن درستش کنند
      بابا یه چیزی بگید که بشه نه اینکه هرچی که میخواهید باید بشه اصلا منطقی نیست

    • رضا

      مطمین باشین هیچ کدوم از جوونا یا نوجوونا اینا رو الگو قرار نمیدن خیالتون راحت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج