۱۴۱۱۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اطمینان شرمن از توانایی های خاص روحانی

وندی شرمن معاون وزیر خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده آمریکا گفت: روحانی توانایی این را دارد که برای رسیدن به توافق، تصمیم های شجاعانه ای بگیرد.

ایرنا: وندی شرمن معاون وزیر خارجه و رئیس هیات مذاکره کننده آمریکا گفت: روحانی توانایی این را دارد که برای رسیدن به توافق، تصمیم های شجاعانه ای بگیرد.

وی گفت: همیشه گفته ام که این مذاکرات بسیار پیچیده و مشکل است و حتی زمانی که به توافقی می رسیم کارشناسان ما باید ساعت ها درباره جزئیات عملی این مسایل تحقیق کنند.

او اظهارکرد: زمانی می توان به یک توافق عملی رسید که همه کارها و جزئیات را بررسی کرده باشیم و تازمانی که بر سر همه چیز به توافق نرسیده باشیم، درواقع به هیچ توافقی نرسیده ایم.

معاون وزیر خارجه آمریکا با اشاره به این که مذاکرات پیشرفت داشته است، ادامه داد: کارشناسان و سیاستگذاران ما به رهبری کاترین اشتون ساعت های زیادی را نه تنها در چند روز گذشته بلکه در هفته های اخیر صرف این موضوع کرده اند اما هنوز یک رشته تصمیمات اساسی برای کشورها بخصوص ایران باقی مانده است و به همین دلیل هنوز نمی دانیم به توافق خواهیم رسید یا نه.

شرمن در پاسخ به این که آیا به دلیل اختلاف بر سر تعداد سانتریفیوژها ممکن است توافق نهایی حاصل نشود و این فرصت از دست برود؟ گفت: ایران یا هر کشور دیگری راه های زیادی برای رسیدن به مواد لازم به منظور ساخت بمب اتمی دارند و جامعه جهانی و ۱+۵ باید اطمینان حاصل کنند جلوی این راه ها گرفته می شود.

وی افزود: مسیر دیگر رسیدن به چنین موادی، راه های پشت پرده است و این که جامعه جهانی مطمئن شود هیچ پنهان کاری در این زمینه صورت نمی گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج