۱۴۱۴۳۵
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

شخصیت شناسی

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید

به سؤالات آزمونی که در ادامه آورده‌ام پاسخ دهید تا به شما بگویم چه کسی هستید و چرا عاشق فردی خاص می‌شوید. با توجه به نتیجه آزمون‌تان می‌توانم به شما کمک کنم نیمه‌گمشده خودتان را پیدا کنید.

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید
مجله سیب سبز: به سؤالات آزمونی که در ادامه آورده‌ام پاسخ دهید تا به شما بگویم چه کسی هستید و چرا عاشق فردی خاص می‌شوید. با توجه به نتیجه آزمون‌تان می‌توانم به شما کمک کنم نیمه‌گمشده خودتان را پیدا کنید و همیشه در کنارش بمانید. این جمله‌ها را بخوانید و اولین پاسخی که به ذهن‌تان می‌رسد را علامت بزنید. پس از پاسخ دادن به همه جملات با روشی که در آخر گفته شده به خود امتیاز دهید.

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید


چه نمره‌ای می‌گیرید؟

برای امتیاز دادن به آزمون، برای هر پاسخ کاملا مخالف به خودتان صفر امتیاز بدهید؛ یک امتیاز برای هر پاسخ مخالف، دو امتیاز برای هر پاسخ موافق و سه امتیاز برای هر پاسخ کاملا موافق. بعد از این، امتیازهای هر معیار را با هم جمع کنید.

معیار اول میزان اینکه چقدر شما فردی جست‌وجوگر هستید را اندازه‌گیری می‌کند. معیار دوم اینکه چقدر فرد سازنده‌ای هستید را نشان می‌دهد. معیار سوم مشخص می‌کند شما چقدر مدیر هستید و معیار چهارم اینکه چقدر فردی مذاکره کننده هستید را می‌سنجد. دو معیاری که امتیازتان در آن بیشتر است ویژگی‌های شخصیتی اولیه و ثانویه‌تان را مشخص می‌کند.

شخصیت اولیه و ثانویه شما

شبیه بودن‌تان به یک تیپ شخصیتی را به معنای نداشتن ویژگی تیپ‌های دیگر در نظر نگیرید. هر کدام از ما، ترکیبی منحصر به فرد از هر چهار نوع تیپ شخصیتی هستیم اما خصوصیات بعضی تیپ‌ها را بیشتر نشان می‌دهیم.

اگر کاشف هستید ...

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید

بسیار کنجکاو، پرانرژی و خودانگیخته هستید. هیجان‌دوستی جزئی از شخصیت شماست. خلاقید و دوست دارید از همه چیز سر در بیاورید. شما همراه خوبی برای شادی و تفریح دیگران هستید، در دنیای شما کم‌تحرکی و کسالت‌بار بودن جرم است و عاشق کسانی می‌شوید که دقیقا مثل خودتان هستند.

اگر سازنده هستید...

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید

آرام، اجتماعی و مردمی هستید. شما می‌توانید افراد، گروه‌ها، خانواده و اجتماع را به خوبی مدیریت کنید. از نظر دیگران قابل احترام هستید و با احتیاط و حساب شده قدم برمی‌دارید. شما به قوانین و برنامه‌ریزی مقیدید و قابل اعتماد، نکته‌سنج و ریزبین هستید. شما همسر و همدم خوبی خواهید بود اما به شرط آنکه با کسی مشابه خودتان ازدواج کنید.

اگر مدیر هستید...

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید

تحلیلگر و منطقی، رک، راستگو، سختگیر هستید و حواس‌تان حسابی جمع است. بسیار قاطع و مصمم هستید و توانایی انجام کارهایی که بر پایه ریاضی، مکانیک و موسیقی استوار هستند را دارید. بلندپرواز و اهل رقابت هستید و همفکر خوبی به شمار می‌آیید. یک مذاکره کننده می‌تواند همسر ایده‌آلی برای شما باشد.

اگر مذاکره کننده هستید...

با این آزمون نیمه‌گمشده تان را پیدا کنید

خیال‌پرداز، همدل، درونگرا، احساساتی هستید و در سخنوری توانایید. در همدردی و همدلی موفق هستید و احتمال اینکه با یک مدیر خوشبخت شوید، بسیار بالاست. مذاکره کننده‌ها عاشق آدم‌های مصمم و جدی می‌شوند. شاید شما هم مثل آنها ترجیح می‌دهید همسرتان را از بین مدیران انتخاب کنید و تا آخر عمر او را تحسین کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Baran

      17,33,26,22
      سازنده ام :(

      چـــــــرا؟؟!!!

    • سارا

      حالا چرا پاهاشونو اینجوری باز کردن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هه هه هه با حال بودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج