۱۴۱۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتقاد شدید رویانیان از عادل فردوسی‌پور

محمد رويانيان پس از تمرين امروز پرسپوليس به شدت از شبكه سوم سيما انتقاد كرد.

مديرعامل تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز(جمعه) اين تيم در جمع خبرنگاران با انتقاد شديد از شبكه سوم سيما اظهار كرد: من واقعا گله‌مندم و تاسف مي‌خورم كه در بازي روز گذشته شاهين و استقلال اتفاقاتي افتاد كه واقعا من را ناراحت كرد. استقلال تيم بزرگي است و اتفاقا هر دو تيم هم بازي خوبي مقابل يكديگر انجام دادند. ما خيلي خوشحاليم كه همانند استقلال در كنار يكديگر جزو تيم‌هاي پرطرفدار و مردمي هستيم.

رويانيان ادامه داد: اما متاسفانه در اين بازي شبكه سوم سيما يك صحنه بسيار بدي را پخش كرد كه چند جوان احساساتي هوادار استقلال، حرفي را به سرمربي پرسپوليس يعني حميد استيلي زدند و من تاسف مي‌خورم كه گزارشگر بازي نيز در آن لحظه كه اين حرف‌ها زده مي‌شد، صحبتي نكرد و حتي در آن صحنه صداي تماشاگران را زياد كردند تا ميليون‌ها بيننده كه در حال تماشاي بازي بودند، توهين به استيلي را بشنوند و تازه اين گزارشگر بعد از توهين‌ها مي‌خندد و مي‌گويد ببينيد اين‌ها دارند به سرمربي تيم رقيب‌شان فحش مي‌دهند.

رويانيان با بيان اينكه اين اتفاق به معناي فقر فرهنگي ماست گفت: حالا مردم چه قضاوتي مي‌كنند. اين كه مي‌گوييد ما فقر فرهنگي داريم، همين است؟ اين فقر فرهنگي در رسانه‌ است و فقر گزارشگر. من واقعا متاسفم. فكر مي‌كنم مديريت شبكه سوم سيما حداقل برنامه‌هاي پخش‌ شده از تلويزيون را كه مي‌بيند.

به نظر من قبح مسائل ريخته شده و ديگر كارهاي زشت قبيح نيست. در يكي از بازي‌هاي تيم ملي ما مردي با يك خانم دست مي‌دهد و تلويزيون آن را پخش مي‌كند. حالا هم به يك سرمربي بااخلاق فحش داده‌اند و تلويزيون هم آن را پخش مي‌كند. وقتي كه عكس شهيد سرلشكر تهراني مقدم روي پيراهن پرسپوليس حك مي‌شود، هيچ كس به آن توجهي نمي‌كند بلكه اصلا به آن اشاره‌اي نمي‌كنند و وقتي كه يك مربي بااخلاق به عنوان يكي از مربيان اخلاق ليگ انتخاب مي‌شود، اصلا اسم او را نمي‌برند. حالا آيا فقر فرهنگي فوتبال اين است؟

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

انتقاد شدید رویانیان از عادل فردوسی‌پور


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج