۱۴۲۱۳۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

جزییات جدیدترین اثر «محسن چاوشی»

تهیه‌کننده‌ی آلبوم موسیقی «پاروی بی‌قایق» از انتشار این اثر در هفته‌ی آینده خبر داد.

ایسنا: مسعود دهقان درباره‌ی جزییات و تاریخ دقیق انتشار جدیدترین اثر «محسن چاوشی» گفت: آلبوم «پاروی بی‌قایق» تمام مراحل اخذ مجوزهای لازم برای انتشار را گذرانده است و ۱۶ مهرماه به‌صورت گسترده و همزمان در تهران و شهرستان توزیع خواهد شد.

تهیه‌کننده‌ی این آلبوم اظهار کرد: ایمان دارم این آلبوم یکی از تأثیرگذارترین آثار محسن چاوشی است که تا به حال منتشر شده و شک ندارم که دوستداران این هنرمند نیز این آلبوم را دوست خواهند داشت و با آن ارتباط حسی قوی‌ای برقرار خواهند کرد.

او ادامه داد: محتوای این اثر به‌گونه‌ای است که هر کسی برای نخستین‌بار آن را می‌شنود، درگیر آن می‌شود. خوشحالم از این‌که محسن چاوشی بعد از انتشار آخرین اثرش که یک‌ونیم سال پیش منتشر شد، حالا با آلبومی متفاوت، به بازار موسیقی می‌آید.

دهقان درباره‌ی پیش‌بینی‌اش از استقبال طرفداران چاوشی از این آلبوم نیز گفت: طرفداران محسن چاوشی یکی از فهیم‌ترین و هنردوست‌ترین افراد هستند و من می‌دانم برای حمایت از خواننده‌ی مورد نظرشان، همیشه سنگ تمام می‌گذارند.

وی در ادامه بیان کرد: نبودن قانون کپی‌رایت در ایران، همیشه جزو بحران‌های حوزه‌ی فرهنگ و هنر بوده که ضربات سنگینی به موسیقی و فرهنگ کشور زده است؛ ولی امیدوارم دوستداران این خواننده با خریدن نسخه‌ی اصلی و اورجینال اثر، به تیم تولید و تهیه‌کننده‌های آلبوم نشان دهند که چقدر برای هنرمند مورد علاقه‌ی خود و جامعه‌ی هنری و موسیقی کشور ارزش قائل‌اند.

او همچنین از پیش‌بینی‌های لازم برای تجدید انتشار آلبوم خبر داد و افزود: پیش‌بینی‌هایی را برای انتشار دوباره‌ی اثر داشته‌ایم که در صورت تمام شدن نسخه‌های اولیه‌ی آلبوم در بازار، نسخه‌های بعدی بلافاصله در تهران و شهرستان به بازار موسیقی کشور تزریق شوند.

در آلبوم جدید محسن چاوشی چهره‌هایی مانند حسین صفا، روزبه بمانی، امیر جمال‌فرد، کوشان حداد، امید حجت، حسین غیاثی و ... حضور دارند.

قطعه‌ی آخر این آلبوم «وصیت» نام دارد که خود محسن چاوشی و اطرافیان و تیم کاری آلبوم، به آن اعتقاد ویژه‌ای دارند و آن را جزو بهترین آثار منتشرشده از این خواننده در این سال‌ها می‌دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منتظریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج