۱۴۳۰۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: از کی‌روش بی‌نهایت ممنونم

سررمبی تیم فوتبال سپاهان گفت: همانطور که وعده داده بودم برابر پرسپولیس پیروز شدیم چون تیم ما انگیزه بالایی دارد.

ایسنا: حسین فرکی پس از برتری تیمش برابر پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری این دیدار حاضر شد و درباره بازی گفت: من این پیروزی را به هواداران و مجموعه سپاهان تبریک می‌گویم. همانطور که وعده داده بودم پیروز شدیم چون تیم ما انگیزه بالایی دارد.


وی در ادامه گفت: می‌دانستیم که پرسپولیس برای کسب تساوی به اصفهان می‌آید و تا می‌توانستیم حمله کردیم اما کار به جایی کشید که مجبور شدیم نفس‌زنان تا دقایق آخر تلاش کنیم.

وی در ادامه با بیان این که "بیشتر تلاش پرسپولیس در این بود که تساوی بگیرد"، افزود: نیاز مبرمی به این برد داشتیم و خیلی خوشحالم که توانستیم پیروز شویم. مدتی است که مدام مساوی می‌کنیم و این فشار بسیار سنگینی روی بازیکنانم آورده است. اگر تک‌به‌تک دقیقه 2 را گل می‌کردیم دیگر این همه استرس نداشتیم. بین نیمه به بازیکنانم گفتم که استرس نقطه ضعف ماست و خوشبختانه وقتی استرس از بین رفت و بازیکنانم فکر کردند که بازی تمام شده است، گل زدیم.

فرکی افزود: اگر هفته بعد هم پیروز شویم، همان سپاهان همیشگی را خواهید دید. ما سعی می‌کنیم که در آینده بهتر از قبل باشیم و من هم تلاش می‌کنم که سهم خود را در بازی‌های بعدی به خوبی ایفا کنم.

وی درباره محرم نویدکیا هم گفت: این بازیکن اگر به شرایط آرمانی برسد بی‌شک از بهترین پاسورهای ایران خواهد بود. بی‌اغراق می‌گویم و همه فوتبال‌دوستان ایرانی هم به آن اعتقاد دارند که او در پاس دادن بی‌رقیب است اما متاسفانه هیچ وقت مصدومیت دست از سر او بر نمی‌دارد.

فرکی نظرش را درباره مهدی شریفی، پدیده تیمش این‌گونه بیان کرد: شریفی اگر تمرین کند، قول می‌دهم که خلعتبری دیگری به ایران اضافه خواهد شد اما باید بدانیم که فعلا سن و سال کمی دارد و نیاز دارد که بازی‌های بین‌المللی بیشتری داشته باشد.

وی درباره سیستم بازی تیمش هم گفت: من اعتقاد دارم که سیستم، توسط خود بازیکنان و درون زمین ایجاد می‌شود. من در واقع به سیستم شناور اعتقاد دارم. چرا که بازیکنان با دوندگی یک سیستم را به سیستم‌های دیگر تبدیل می‌کنند.

سرمربی سپاهان درباره تعطیلی لیگ برتر پس از هفته یازدهم نیز اظهار کرد: این تعطیلی فرصت خوبی برای ماست چون می‌توانیم تیم را از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم. البته باید برای بازی پیش رو در جام حذفی تیم را جمع کنیم اما باید از کی‌روش و همکارانش بی‌نهایت تشکر کنم. من از آنها خواسته بودم که اسامی تیم ملی را پیش از بازی ما با پرسپولیس اعلام نکنند تا ذهنیت بازیکنانم به هم نریزد که خوشبختانه به درخواستم پاسخ مثبت دادند.

وی در پایان گفت: هر تیمی برابر ما قرار می‌گیرد متاسفانه دفاعی بازی می‌کند و همه جناح‌ها را می‌بندد. من می‌توانم حرفه‌ای بودن بازیکنانم را زمانی نشان دهم که حریف، تهاجمی بازی کند، آن وقت تهاجمی بودن سپاهان را خواهید دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج