۱۴۴۵۵۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

شهر قم باید برای همه الگو باشد

قرائتی با اشاره به حدیثی مبنی بر اینکه هر کس حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود یادآور شد: با توجه به این حدیث می‌توان گفت بهشت بر کسانی که خادم حضرت معصومه (س) هستند نیز واجب خواهد بود.

فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی عصر امروز در همایش تجلیل از خادمان افتخاری حرم معصومه (س) با اشاره به اینکه خدمت کردن در مسیر اهل بیت نعمتی ارزنده به شمار می‌رود اظهار کرد: برای کسی که خادم اهل بیت(ع)‌ باشد اجر بسیاری نزد خداوند متعال وجود دارد و باید کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنند قدر موقعیت خود را بدانند.

وی با اشاره به اینکه خادمان بارگاه کریمه اهل بیت(س) حضور در این منصب را افتخاری بزرگ بدانند ادامه داد: خادمان اهل بیت(ع) عاشقان ولایت هستند و باید به دلیل این نعمت شاکر درگاه خداوند باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه مسئله خدمت افتخاری می‌تواند در مساجد نیز اجرا شود افزود: مسجد خانه خدا است و بسیاری از افراد می‌توانند خادم افتخاری مساجد بوده و به نمازگزاران خدمت کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) اجر و مزد خادمان افتخاری را خواهد داد گفت: خدمت صادقانه به مردم دارای اجر و پاداش است.

قرائتی با اشاره به حدیثی مبنی بر اینکه هر کس حضرت معصومه(س) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می‌شود یادآور شد: با توجه به این حدیث می‌توان گفت بهشت بر کسانی که خادم حضرت معصومه(س) هستند نیز واجب خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهر قم باید برای کشور الگو باشد تاکید کرد: باید در ورودی چنین شهری که مهد علم و اجتهاد است شاهد برپایی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کتاب باشیم که متاسفانه در ورودی این شهر در حال حاضر سوهان فروشی بیشتر به چشم می‌خورد.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه مردم باید در انجام کار خیر از یکدیگر سبقت بگیرند یادآور شد: در بخش مدرسه سازی شاهد حضور پرشور خیرین هستیم و باید از ظرفیت خیرین در خصوص برپایی مراسم‌های ازدواج آسان نیز استفاده شود تا جوانان با مشکل ازدواج روبه‌رو نباشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد کیوانی نودژ

      متاسفانه شهر قم اصلا چهره یک شهر نمونه در خور شان خود را ندارد . در بعضی از خیابانها افراد هنجار شکن زیادی وجود دارد . و بی اخلاقی و اوباشی گری از شهرهای دیگر بیشتر است . انتظار میرفت اهالی قم و مشهد در ایران نمونه باشند متاسفانه اینگونه نیست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج