۱۴۵۶۱
۵ نظر
۵۰۲۸
۵ نظر
۵۰۲۸
پ

تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

همه خانم‌ها از همان دوران كودكي عاشق داشتن يك ميز آرايش مجهز به همراه يك آينه بزرگ هستند؛ ميز آرايشي كه بتوانند همه وسايل‌شان را در آن جا دهند اما بودن چه وسايلي مي‌تواند هر خانمي را خوشحال كند و احساس كند كه صاحب يك ميز آرايشي مجهز است؟

تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان
همه خانم‌ها از همان دوران كودكي عاشق داشتن يك ميز آرايش مجهز به همراه يك آينه بزرگ هستند؛ ميز آرايشي كه بتوانند همه وسايل‌شان را در آن جا دهند اما بودن چه وسايلي مي‌تواند هر خانمي را خوشحال كند و احساس كند كه صاحب يك ميز آرايشي مجهز است؟ بودن بعضي از وسايل مثل سشوار هميشه لازم است ولي بعضي از وسايل هم هستند كه هر خانمي با توجه به بودجه و سليقه خود مي‌خرد و وجود آن ضرورت خاصي ندارد اما به هر صورت گاهي با آن‌ها مي‌توان حسابي در زمان صرفه‌جويي كرد.


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

Beurer BS69‎

آينه آرايشي چراغ دار

خيلي اوقات نور ميز آرايش چندان مناسب نيست و به همين دليل نمي‌توان به راحتي از آينه استفاده كرد، حالا فرض كنيد در آينه شما يك چراغ باشد، در اين صورت ديگر اصلا مهم نيست نور اتاق چگونه باشد. اين آينه چرخان، يك آينه معمولي و يك آينه با بزرگ‌نمايي ۵ برابر دارد و جنس آن از كروم با كيفيت است. نور لامپ آن از LED است كه با برق كار مي‌كند و قطر آينه هم ۱۷‌سانتي‌متر است.
  • حدود قيمت:75 هزار تومان


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

BaByliss E8480

همه آنچه براي ناخن‌هاي‌تان احتياج داريد

آرايش ناخن‌ها براي اكثر خانم‌ها بسيار مهم است و اعتقاد دارند همان قدر كه در زيبايي، صورت مهم است دست‌ها نيز اهميت دارند، به همين دليل يك دستگاه مانيكور مي‌تواند كمك فراواني كند. اين دستگاه مانيكور لوازم جانبي فراواني از جمله سرپيچ سنباده براي مانيكور و پديكور دقيق، صفحه سنباده‌اي نرم براي سوهان كشيدن ناخن‌ها، صفحه آرايش ناخن براي حذف برآمدگي‌ها، صفحه نرم براي براق كردن سطح ناخن‌ها، فن براي خشك كردن سريع لاك ناخن‌ها و... دارد.
  • حدود قيمت:70 هزارتومان


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

Remington Hair Setters KF40

در 10 دقيقه موهاي‌تان را فر‌كنيد

شما مي‌توانيد با اين ۲۰عدد بيگودي مخملي خيلي راحت موهاي‌تان را بپيچيد. شكل و جنس تفلون آن به‌گونه‌اي است كه مي‌توان خيلي سريع موها را پيچيد. اين بيگودي‌ها ۳ سايز مختلف: ۴رول كوچك، ۱۰رول متوسط، ۶رول بزرگ دارند و فر موها به‌علت موم گرم موجود در بيگودي‌ها ماندگاري زيادي دارد. علاوه بر اين‌ها خاصيت ضد‌الكتريسيته ساكن (Ionic) دارد كه به خاطر آن موها بهتر حالت مي‌گيرند.
  • حدود قيمت:100 هزار تومان


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

Panasonic ES2113

آرايشگر خود شويد

اگر عادت داريد بيشتر اوقات ابروهاي‌تان را در منزل مرتب كنيد يك خط‌‌‌ زن ابرو مي‌تواند حسابي به كارتان بيايد. اين دستگاه ۲ تيغه استيل و ضد‌زنگ و تيغه پاكسازي كرك‌ها از ريشه و تيغه تميز‌كننده ابرو در ۲ شاخه مخصوص در سايزهاي مختلف دارد. دستگاه مي‌تواند با زاويه ۱۰‌درجه روي پوست بچرخد. علاوه‌بر همه اين‌ها كيف نرم و قابل حملي براي تيغه‌ها نيز دارد.
  • حدود قيمت:30 هزارتومان


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

Braun EC1 Curler Color‎

اگر براي حالت دادن موها وقت نداريد

اين روزها خانم‌ها آنقدر گرفتارند كه مثل گذشته نمي‌توانند وقت صرف موهاي‌شان كنند، به همين دليل داشتن يك دستگاه فركننده مي‌تواند خيلي كمك‌كننده باشد چون در زمان كوتاهي مي‌توان فرهاي زيبايي را با آن به‌وجود آورد. لوله سراميكي منحصر به‌فرد آن با توزيع يكنواخت حرارت مو را به‌طور موثر و ملايم مدل مي‌دهد و در نتيجه سطحي صاف را به‌وجود مي‌آورد، علاوه بر اين‌ها نمايشگر كنترلي با LCD بزرگ استفاده از آن را آسان‌تر مي‌كند.
  • حدود قيمت:70 هزار تومان


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

AEG EPL 5542 Epilator

يك ميني اپيلاتوربا قيمتي مناسب

يك اپيلاتور كوچك گاهي مي‌تواند خيلي كاربرد داشته باشد به‌خصوص اگر خيلي اهل سفر باشيد چون به راحتي در كيف جا مي‌شود، بسيار سبك است و مي‌توان همه جا آن را همراه داشت. اين دستگاه تا ۱۰ ساعت شارژ نگه مي‌دارد و نيازي نيست هميشه آداپتور آن را در كيف‌تان بگذاريد.
  • حدود قيمت: 30 هزارتومان


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

Bosch PHD9769‎

براي همه اعضاي خانواده

سشوار از آن وسيله‌هايي است كه همه اعضاي خانواده از آن استفاده مي‌كنند به همين دليل وجود يك سشوار خوب و حرفه‌اي در هر خانه‌اي لازم است. اين سشوار ۲۰۰۰ وات كم صدا ۲ كليد مجزا براي تنظيم گرما و سرعت دارد، همچنين تكنولوژي يونيزاسيون نيز دارد كه با آن الكتريسيته ساكن موها را از بين مي‌برد و در نتيجه موها بهتر حالت مي‌گيرند، علاوه بر اين‌ها با دكمه باد سرد آن مي‌توان حالت موها را تثبيت كرد. اين سشوار سري‌هاي مختلفي دارد كه بسيار كمك‌كننده است.
  • حدود قيمت: 80 هزارتومان


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

Panasonic EH 2424‎

تزريق بخار نانو به زير پوست

خيلي از خانم‌ها اعتقاد فراواني به بخور دادن پوست دارند و مي‌گويند با بخور مواد بهتر جذب پوست مي‌شوند.اين بخور پوست صورت را با بخار آب نرم كرده و بافت كراتين پوست را تقويت مي‌كند. دستگاه تكنولوژي نانو داشته و آب را به ذرات ريز يون منفي بخار تبديل مي‌كند تا به زير پوست و داخل كراتين آن نفوذ كند و مي‌توان به‌مدت ۱۲ دقيقه پس از رسيدن درجه آب به بالاترين مقدار صورت را بخور داد.
  • حدود قيمت:170 هزار تومان


تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان

Remington Flat Iron S9950

صاف‌كننده و درمانگر

سازندگان اين دستگاه ادعا دارند كه صاف‌كننده‌شان خاصيت درماني دارد. در واقع پوشش سراميكي آن همراه با تركيبي از كانديشنر‌ها (نرم‌كننده) موجب نرم و لطيف شدن موها مي‌شود. اين دستگاه داراي صفحه‌هاي متحركي براي فشار بيشتر روي موها دارد و تنها در عرض ۳۰ ثانيه به بالاترين دما مي‌رسد و بعد دما را قفل مي‌كند تا تغيير نكند تا موها به بهترين صورت حالت بگيرند، علاوه بر اينها سيستم ايمني خودكاري نيز دارد كه بعد از يك ساعت درصورت استفاده نشدن از آن دستگاه را خاموش مي‌كند.
  • حدود قيمت:130 هزارتومان

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

تكنولوژي روي ميز آرایش بانوان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      وای چه چیزای خوفی یادم باشه برم بخرم هر کی می خواد به من ادرس بده براش بخرم پست کنم مجانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا مرام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • somaye

      روی هم رفته چند شد؟؟؟؟؟؟؟

    • SARA

      من که فقط اتو مو دارم راضیم اونم نه از این داشتن همه اینها لازم نیست خریدن اینها باعث پشیمانی است

    • ویدا

      با سلام و خسته نباشید مخواستم بدونم این محصولاتی که معرفی کردید با قیمت چطور میشه خرید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج