۱۴۵۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام صوتی عایشه قذافی برای مردم لیبی

پیام صوتی دختر دیکتاتور معدوم و تاکید فرزند رئیس ستاد مشترک سابق انقلابیون درباره دخالت افراد ارشد نظام جدید در ترور پدرش از مهمترین تحولات لیبی است.

پیام صوتی دختر دیکتاتور معدوم و تاکید فرزند رئیس ستاد مشترک سابق انقلابیون درباره دخالت افراد ارشد نظام جدید در ترور پدرش از مهمترین تحولات لیبی است.

"معتصم" از فرزندان عبدالفتاح یونس از" فوزی عبدالعال" وزیر کشور لیبی خواست که دستور بازداشت افرادی که اسامی آنها به اتهام ترور پدرش منتشر شده را صادر کند.

وی افزود: تحقیقات اولیه دادستانی لیبی ناقص است و به احتمال زیاد افراد دیگری از جمله شخصیتهای برجسته در این ترور دخالت داشته اند.

معتصم ضمن انتقاد از سهل انگاری در برخورد با پرونده عبدالفتاح یونس افزود: اگر کمیته تحقیق داخلی نتواند کاری از پیش ببرد به دادگاه بین المللی کیفری رجوع خواهیم کرد.

از سوی دیگر "اسامه الجویلی" وزیر دفاع لیبی گزارش "ایان مارتن" فرستاده ویژه سازمان ملل درباره وخامت اوضاع امنیتی در لیبی را مبالغه آمیز خواند.

وی افزود: آنگونه که مارتن اوضاع را خففان آور توصیف کرده، صحت ندارد، زیرا مشکلات ناچیزی وجود دارد.

شایان ذکر است که مارتن در گزارش خود با وخیم توصیف کردن اوضاع امنیتی و وجود انواع سلاحها در دست مردم، لیبی را در آستانه جنگ داخلی دانسته بود.

خبر دیگر اینکه حزبی به نام "تجمع لیبی مستقل" با تمرکز بر اهداف انقلاب مردمی در طرابلس متولد شد و برنامه های خود را اعلام کرد.

از سوی دیگر "بیلو هالیرو محمد" وزیر دفاع نیجر از مصادره ده کامیون حامل سلاح از لیبی به این کشور خبر داد. افراد وابسته به معمر قذافی عاملان انتقال این سلاحهه به داخل نیجر بوده اند.

اما عایشه قذافی که به خاطر یک اظهار نظر به شدت از سوی مقامات الجزایری هشدار دریافت کرده از مردم لیبی خواست که علیه حاکمان جدید انقلاب کنند.

در پیام صوتی که شبکه الرای به مناسبت چهلمین روز کشته شدن معمر قذافی پخش کرد آمده است: رژیم جدید با کمک هواپیماهای ناتو و بر روی جمجمه های شهدا روی کار آمده است.

وی افزود: مردم لیبی باید به پا خیزند و انتقام خون پدرم را بگیرند، زیرا پدر شهیدم استعمار را به زانو درآورد. پدر و برادران شهیدم خود را فدای خاک و مردمشان کردند.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پیام صوتی عایشه قذافی برای مردم لیبی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج