۱۴۷۳۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیراهن پرسپولیس برای بعضی‌ها گشاد است

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری گفت:‌ پرسپولیس صلابت گذشته را ندارد و بعضی از بازیکنان در حد پوشیدن پیراهن این تیم نیستند.

خبرگزاری تسنیم: ناصر محمدخانی در مورد باخت پرسپولیس مقابل سایپا گفت: بازی که پخش نشد ولی به هر حال تیمی که می‌بازد، طبیعتاً مشکلاتی داشته است. پرسپولیس امسال تیم خوبی نبوده و صلابت گذشته را ندارد. نمی‌خواهم تعریف کنم ولی زمان ما ۱۰۰ هزار نفر حتی غیر از بازی با استقلال به ورزشگاه می‌آمدند. امروز دیگر اینچنین نیست و استادیوم خالی از تماشاگر است.

«پرسپولیس مشکل دارد و با ادامه این وضعیت، قطعاً مشکلات و حواشی آن بیشتر هم خواهد شد»، وی با بیان این جمله تأکید کرد: مسئولان باشگاه،کادر فنی و بازیکنان مقصر به وجود آمدن این شرایط هستند ولی بیشترین تقصیر را می‌توان به بازیکنان ربط داد، چون آنها در زمین هستند. البته باید بگویم که پرسپولیس از همان ابتدای فصل با مصدومیت و محرومیت بازیکنان و حاشیه‌های مختلف مواجه شد و از این لحاظ هم بدشانسی آورد. ما بازی‌های کسل‌کننده‌ای از پرسپولیس می‌بینیم و تیم حتی نمی‌تواند فرصت گل ایجاد کند.

محمدخانی در مورد اظهارات حمید درخشان که گفته است بازیکنان پرسپولیس شخصیت بازی کردن در این تیم را ندارند، اظهار داشت: به هر حال او به عنوان سرمربی این حرف را زده است و من هم معتقدم پیراهن پرسپولیس برای بعضی از بازیکنان این تیم گشاد است. متأسفانه آنها نمی‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند. توانایی فنی عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس اصل در حدی نیست که بخواهند برای این تیم بازی کنند.

وی در مورد اینکه برخی از درخشان انتقاد می‌کنند که اگر از نظرش پرسپولیس ضعیف بود پس چرا هدایت این تیم را بر عهده گرفت، خاطرنشان کرد: درخشان گفته بود که مشکل پرسپولیس را می‌تواند حل کند اما تا به امروز که اینطور نشده است. به هر حال او دارد کارش را انجام می‌دهد و حداقل باید تا نیم فصل صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: سرمربی تیم هم فقط نباید دنبال توجیه باشد و خیلی‌ها این مسائل را قبول ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج