۱۴۷۴۲۵
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش آمریکا به حادثه اسیدپاشی در ایران

نماینده آمریکا در سازمان ملل با انتشار پیامی در توئیتر موارد حمله با اسید در اصفهان را محکوم کرده و تلاش کرد این موارد را به بحث حجاب مرتبط کند.

خبرگزاری فارس: «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل در اقدامی که به نظر می‌رسد با هدف مرتبط کردن موارد اخیر اسیدپاشی در اصفهان با مسئله حجاب صورت گرفته، با انتشار پیامی در توئیتر، این مسئله را «به شدت محکوم» کرد و نوشت که گزارش شده است که این حملات به دلیل عدم داشتن حجاب صورت گرفته است.

وی در این پیام نوشته است: «ایالات متحده حملات غیرانسانی اسیدی را که بنا بر گزارش‌ها به دلیل عدم داشتن حجاب علیه زنان در ایران صورت گرفته، به شدت محکوم می‌کند. از دولت می‌خواهیم عاملان را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهد».

پاور تجمع روز چهارشنبه در اصفهان را نیز که با درخواست شناسایی عامل این حادثه صورت گرفت، «نمایشی تأثیرگذار از همبستگی با زنان ایران» توصیف کرد.

این اظهارنظر در حالی مطرح می‌شود که رسانه‌های غربی نیز از ابتدای انتشار خبر اسیدپاشی در اصفهان، تلاش کردند تا آن را به مسئله حجاب ارتباط داده و مسئله‌ای قضایی را به موضوعی سیاسی بدل کنند.

این در حالی است که مقامات قضایی ایران به شدت این حملات را محکوم کرده و اعلام کرده‌اند که عاملان آن به شدیدترین مجازات محکوم می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      چه جالب ! از اون ور دنیا این جنایت رو محکوم کردن و خودی !!!! های ما اینجا انگار هنوز متوجه ماجرا هم نشدن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • مهدی

        بله این اسید پاشی فاجعه ای در خور محکوم شدن هست اما از تجاوز و سر بریدن در عراق و سوریه، کودک کشی در فلسطین بدتر نیست. و متاسفانه شما هنوز متوجه نشدین غربیها هر چیزی که مطابق با سیاستهاشون هست را محکوم میکنند و براشون جنبه انسانی مهم نیست. همین آمریکا اگر اسراییل به ما حمله کنه وصدها نفر از مردم بی گناه ما را بکشه بهش مدال میده که آفرین چه خوب از خودت دفاع کردی. خودمون را گول نزنیم دیگه.

      • ساغر

        ما نباید زمینه ی دخالت بیگانه رو در امور کشور فراهم کنید.باید خودمون امنیت رو تو کشور برقرار کنیم.اما زمانی که بعد از 8 مورد اسید پاشی تازه نیروی انتظامی و دستگاه قضا وارد عمل میشه،خوب طبیعیه که باید منتظر دخالت سران سایر کشورها در امور امنیت داخلی خودمون باشیم.
        ا

      • شهرام

        اقا مهدی بیخیال بابا اینجا زنو بچه مردم هر کدوم داره یه جوری حرمتشون به یه نحوی از بین میره تو فکر امریکایی.بابا دست از سیاسی بازی بردارین.باز حداقلش اینه که به قول بعضیا یه امریکایی شیطان پرست یه نظری داد پس این مسعولین عربی چرا هیچ نظری نمیدن.ول کن بابا امریکا اسراییلو.خودمون گرفتاری کم داریم این اسید پاشی هم اضافه شد.حالا شما این وسط دنبال امریکا هستی.عاملین این اسید پاشی ها باید به بدترین نحوه مجازات بشن.داعشیهای از... بدتر

      • ana

        غلط اضافه کرده سامانتا پاور .اگه راس میگه جنگ علیه عراق سوریه وغزه رو محکوم کنه.کثافتای احمق

    • حامیم

      لطفا مسولینی که اسید پاشی را محکوم کردند بنویسید

      پاسخ ها

      • علي

        محكوم كردن دردي را دوا نمي كند بايد مقصر يا مقصرين مشخص شوند كه اين حتما كار آمريكا نيست، پليس ، قوه قضائيه و ... در كشور وجود دارد.نيازي به فضولي ديگران نيست، اما خدا به صاحب بلا صبر دهد.

    • زیبا

      بدبختی مارو ببین تورو خدا. همین مونده آمریکا خانم های ما ابراز همدردی بکنه.راست میگی برو جنایت های کشور خودت رو جمع کن.

    • فاطمه

      بترسيد از روزي كه خانم ها هم به صورت آقايون اسيد پاشي كنند

    • علي

      تابه حال كجا آمريكا دلش براي ما سوخته كه اين دومش باشد، اين غلطها به آمريكا نيامده.

      پاسخ ها

      • سینا

        همین ادبیات امثال شماست که ایران رو منزوی کرده وکشور رو عقب نگه داشته

    • ali

      چرا نقطه ضعف داشته باشیم که از سوی دیگران مورد انتقاد فرار گیریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج