۱۴۸۸۳
۳۲ نظر
۵۰۱۲
۳۲ نظر
۵۰۱۲
پ

اسیدپاشی به صورت شوهر به خاطر ازدواج دوم

زن جوانی که به خاطر ازدواج دوم شوهرش، او را در خواب با اسید سوزانده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین دستگیر شد.

زن جوانی که به خاطر ازدواج دوم شوهرش، او را در خواب با اسید سوزانده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین دستگیر شد.

چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان خمین از توابع استان مرکزی تماس گرفت و اطلاع داد همسایه او نیمه‌شب در محل سکونتش با اسید مورد حمله قرار گرفته است. با اعزام ماموران به محل حادثه معلوم شد، مرد خانواده از ناحیه صورت به شدت آسیب دیده و بی‌هوش درون یکی از اتاق‌های خانه‌اش افتاده است.

در پی این حادثه، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. با تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد، آنها هنگام حادثه با شنیدن صدای کمک‌خواهی زن همسایه از خانه‌هایشان بیرون آمده‌اند و متوجه ماجرا شده‌اند. ماموران در مرحله بعدی تحقیقات پی بردند، زن صاحبخانه به آنها گفته است، یک مرد غریبه به زور وارد خانه آنها شده و این حادثه رخ داده است. با اطلاعات به دست آمده از همسایه‌ها، زن صاحبخانه برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

این زن به پلیس گفت: چندی پیش شوهرم با زنی ازدواج کرد. او چند روز پیش از خانه هوویم به ملاقاتم آمد. شوهرم در یکی از اتاق‌ها خوابیده بود که اوایل صبح با شنیدن صدای فریاد و کمک‌خواهی او به سمت اتاق آمدم و در همین موقع مرد غریبه‌ای را دیدم که سراسیمه در حال خارج شدن از اتاق است. با دیدن او فریاد زدم. مرد غریبه با چاقو مرا تهدید کرد و خواست آرام باشم در غیر این صورت مرا خواهد کشت.

من نیز از ترس سکوت کرده و از تعقیب مرد مهاجم منصرف شدم. پس از مدتی با اطمینان از این که متهم از خانه‌مان بیرون رفته است، از همسایه‌ها کمک خواستم. مرد غریبه شباهت بسیاری به خواستگار دختر هوویم داشت و گمان می‌برم او به قصد انتقام از شوهرم این حادثه را رقم زده است. در پی اطلاعات به دست آمده از او، تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا این که جوان خواستگار به پلیس آگاهی احضار شد.

ا نکار مرد جوان به اسیدپاشی

این مرد به پلیس گفت: من خواستگار دختر هووی شاکی بودم، اما خانواده‌اش با این وصلت مخالف بودند. از آنها کینه به دل نداشتم و نمی‌دانم چه کسی به پدر خوانده دختری که از او خواستگاری کرده بودم آسیب رسانده است. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه شدند، گفته‌های مرد جوان صحت دارد و او روز حادثه در خانه‌اش بوده است. در پی این موضوع، بار دیگر از همسر مرد مصدوم تحقیق شد و او دوباره ادعا کرد خواستگار دختر هوویش عامل اسیدپاشی است.

تهدید مرد مصدوم از سوی همسر اولش

در مرحله بعدی تحقیقات، ماموران، اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد، همسر اول مرد مصدوم از زمانی که او با زن دیگری ازدواج کرده با وی دعوا و مشاجره داشته و چند بار او را تهدید کرده است. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، ماموران از طریق مسوولان بیمارستان اطلاع یافتند مرد مصدوم به هوش آمده است.

با حضور ماموران در بیمارستان و تحقیق از وی معلوم شد همسر اولش با اسید چهره‌اش را سوزانده است. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و پس از هماهنگی قضایی، همسر این مرد به اتهام اسیدپاشی و سوء‌قصد به جان شوهرش دستگیر شد.

اعتراف زن اول به اسیدپاشی

این زن در بازجویی به پلیس گفت: شوهرم بدون اطلاع من با زنی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. اختلاف‌هایمان از همان موقع آغاز شد و درصدد انتقام از شوهرم بودم. وقتی شوهرم از خانه هوویم به دیدن من آمد، تصمیم گرفتم نقشه‌ام را عملی کنم و پس از تهیه اسید، وقتی او خوابید، بالای سرش رفتم و به صورتش اسید پاشیدم. به خاطر سوزش صورت و چشمانش از خواب بیدار شد و با فریاد کمک می‌خواست.

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اسیدپاشی به صورت شوهر به خاطر ازدواج دوم


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرجان

      من از رنج دیگران رنج میبرم

    • a friend

      چه بپاش بپاشیه تو رو خدا از هم ناراحت میشید رو هم آب یخ بپاشید

    • PARASTOO

      VAGHEAN IN BIRAHMIE

    • ahmad79

      متاسفانه اين مشكل در همه ي شهر ها است
      مشكل زن ها يا مرد ها نيست جامعه است

      پاسخ ها

      • amir

        دوست عزیز جامعه رو همین مردم تشکیل می دن این فرهنگ ماکه مشکل پیدا کرده

    • sansiz

      از قدیم گفتن همیشه رمضان یه بار هم شعبان
      خوب همیشه اقایون اسید میپاشیدن ایندفعه هم نوبت به خانوما هستش البته اسید پاشی کار خیلی بدیه طرف رو با چاقو تیکه تیکه کنند بهتر از اینه که روش اسید بپاشند

      پاسخ ها

      • mahsa

        tou gelout gir nakooone 7 ta??? nakhabar????

    • وفا

      حقش بود. دل یکی خدا یکی یار یکی.
      یه بارم مردایی که خیانت میکنن این جوری بلا سرشون بیاد.

      پاسخ ها

      • sansiz

        یعنی چی خانوم حقشه دل یکی خدا یک...از قدیم گفتن مردی که 7 تا زن نگیره مرد نیست پس حق ما هستش که هر چقدر دوست داریم زن بگیریم

      • dar b dar

        SHERO CHERA KHARAB MIKONY VAFA JON?:KHODA YEKI.YAR YEKI.DEL YEKI DELDAR YEKI!!!!!ON AGHABIA HAL MIKONAN???????

    • مهشید

      تو گناهکاری و خائن بودن مرده شکی نیست ولی این قضیه اسید پاشی دیگه خیلی کار مزخرف و غیر انسانی هست
      هر کی یه جو انسانیت سرش بشه بای اینو بفهمه
      از شمام بعیده سانسیز خان این حرفااااا....

      پاسخ ها

      • فاران

        مهشید خانم درود بر شما :
        نظر شما عالی و منطقی است .
        سپاسگزارم .

    • saman_66

      واقعا که اسید پاشی کار احمقانه ایه...
      حالا از جانب زن یا مرد..
      sansiz جان، شما عزیز راحت باش....

    • آرمان

      یادم هست بچه که بودم زمانی که ملت می رفتند بیمارستان یا داروخانه الکل سفید بگیرند برای ناف بچه ، باید هزار جور سند و مدرک و گواهی تولد و نسخه پزشک می بردند تا ثابت کنند که حتما این الکل سفید رو میخوان بزنن به ناف بچه و مثلا نمی خوان با این دو سی سی الکل (که اون زمان در ظرف های شیشه ای کوچک به اندازه ظرف داروی پنی سیلین کمی میریختند و میدادند دست مشتری) پارتی بگیرند رفقاشون رو هم دعوت کننند.الان چه خبره که اسید با در صد بالا به این سادگی در دسترس همه هست؟
      از طرفی این فرهنگ مزخرف اسیدپاشی رو چه کسی جا انداخت واقعا؟قبل ار انقلاب تا اونجا که من میدونم تنها یک مورد بود (از طرف یک خانمی به یک آقایی)که اون خانمه هم ظاهرا اوضاع درست و حسابی نداشت. تا همین چند سال پیش هم مواردی تک و توک بودند متاسفانه ، اما نه چندین مورد در سال.این دیگر چه داستان مسخره ایست؟
      از همون اول اید در مورد مجید به شدت سخت می گرفتند.نمیگم این راه چاره بود، اما به هر حال چه بسا قسمتی از راه بود.بخش آمنه یک نتیجه اش البته همینه...

      پاسخ ها

      • آرمان

        قسمتی از انتهای کامنت من حذف نشده؟چرا هر چی فکر میکنم به نظرم میاد یه چیزای دیگری هم نوشته بودم؟اون جمله آخری"بخشش آمنه البته یک نتیجه اش همینه..."رو هر کی مینوشت من حسابی از دستش شاکی میشدم.سر و ته جمله آخر یه جوری به هم چسبیده که...نویسنده اش رو خیلی خالی از انصاف معرفی میکنه.
        به هر حال درود بر آمنه

      • مهشید

        آره آرمان خان اینجا همه مدله ویرایش می کنن! یه کلمه ای یه جمله ای گاهی هم کل کامنتو... عادت می کنی (;

    • nasim

      سانسیزجان شما مگه اسید میخوای

    • zohreh

      سانسیز جان ببینیم خودت چیکار میکنی . زیادیت نشه 7 تا

    • فاران

      نمیدونم چرا مردم ما عادت کردن به اسید پاشی !!!
      یعنی برای رفع مشکل بوجود آمده راه دیگه ای نیست .

    • raha

      ارمان خان شما مگه چند سالتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      نفس عملش زشت بوده
      هر چند این درس عبرتی می شه واسه بقیه اقایون که دیگه هوس نکنن شلوار پاشون 2 تا بشه زیر اولیش زاییدن چه برسه دومی؟
      سوال :ایا خانم هایی که همسر دوم میشن
      میدونن که طرفشون زن داشته؟
      که بازم اینم زشته
      البته بحث زیاده راجع به موضوع که خارج از چاچوبه چون ما در جریان زندگیشون نبودیم

      پاسخ ها

      • آرمان

        30 سال ناقابل، و این ماجرایی که میگم تقریبا برمیگرده به ...اگر اشتباه نکنم 18-19 سال پیش

      • آرمان

        آها اون داستان قبل از انقلاب رو می فرمایید؟
        خوب به هر حال این جزو اخبار مهم اون زمان بود که تا زمان ما هم رسیده...شما اگر از ماجرای(مثلا) انقلاب فرانسه خبر داشته باشید باید 200 سالتون باشه یا فرانسوی باشید؟ به هر حال...
        عرض شود که در این ماجرا یک خانمی به نام"مریم"بر روی آقایی به نام"داریوش اقبالی"(که فکر کنم خیلی ها در جمع ما میشناسند)اسید پاشید و خوب چون این ماجرا مثل زمان ما هرگز تا این اندازه عادی نشده بود و از طرفی هم این آقای اقبالی آدم مشهوری بود خیلی سر و صدا کرد.

    • sara

      دولت و مسئولين بايد يه فكري بكنن. زن و مرد نداره خيلي كاره زشت و وحشتناكيه .واقعا آدم متاسف ميشه...... اي داده بي داد

    • ما را چه میشود؟

      واقعا نهایت بیرحمی و قصی القلبی است( نمیدونم دیکته اش درست است یا نه) مایی که اینقدر دم از مسلمونی میزنیم مگه تو دینمون نگفتن که هر چه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند. به دین اعتقاد نداریم خوب باشه به قانون جذب و فیلم راز هم اعتقاد نداریم؟ باسه کسی بد بخواهیم ممکنه پیروز هم بشیم ولی همون به خودمون برمیگرده. اگه خودمون خودمونو اصلاح نکنیم امام زمان هم نمیتونه.
      بقول حضرت مولانا این جهان کوه است و فعل ما ندا / سوی ما آید ندا ها را صدا (همون انعکاس صدا در کوه را میگه داد بزنی من دوستت دارم اونوم بلندتر میگه من دوستت دارم. و بالعکس) ببخشید پر گویی کردم.

    • سلمان

      معععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع.کفم برید باباآخره نامردیه طرف خواب بوده بیچاره.سنسیز جان سقفش 4تاست حالا شما آذری هستی زورت زیاده بقیه تویکیشم زاییدن اگه میشد نصفش کنن خوب بود.

    • asal

      yani chii hala oon zane age asid pashide ke karesham zeshto gheire ensani boode,haghesh vaghean chiiiieeeeeeeeeeee?yani chii marde bi rahme bi vezhdaaaaaaaan.hame dige yaad geretan khianat konano dar javabesham ke baghie ya asid mipashan ya chaghoo mizanan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • farzad

      دم همتون گرم!
      خداييش گاهي اوقات خوندن نظراتون باحالتر از خود خبره!
      با همه اين حرفا اگه قرار باشه هركي تو زندگي كار اشتباهي مي كنه شريك زندگيش بره اسيد بخره بپاشه تو صورتش و يا يك اجير كنه كه طرفشو بكشه ديگه سنگ رو سنگ بند نميشه كه! كمي صبر كمي حوصله، كمي درايت و تفكر! بابا ناسلامتي آدمي گفتن...!!!

    • mmnn

      به نظرمن بعدازاسیدباید تیکه تیکه میکردش بعد میسوزوندش........ حقش بود حالا ببینم خانم دومیش بازم به پاش صبرمیکنه

      پاسخ ها

      • dar b dar

        are majararo donbal kon karagah gajet!!!!!!!!!!!!

    • شقایق

      من اصلا داستانو نخوندم ولی زشت ترین کاریه که یک انسان سالم میتونه انجام بده

    • صدف

      با نظر فرزاد موافقم منم خوندن نظراتو بیشتر دوس دارم.ولی به نظر من وقتی زنه میفهمه که شوهرش یه زن دیگه داره نباید باهاش بمونه که کار به اینجاها بکشه.

    • سمیرا

      خدا یکی یار یکی یکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج