۱۵۱۲۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: هیچ زمانی مربی سفارشی نبودم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: هیچ زمانی مربی سفارشی نبودم و اکنون کسی سراغ من نمی‌آید به این دلیل است که با دلالان کار نمی‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: ناصر ابراهیمی در مورد اینکه چرا فعالیتی در فوتبال ندارد، اظهار داشت: در گذشته مربیان و بازیکنان براساس کارنامه‌شان انتخاب می‌شدند اما اکنون براساس رابطه و دلال‌بازی سمت می‌گیرند. من اولین کسی بودم که هم به عنوان مربی و کاپیتان در برق تهران کار کردم و سپس در بدترین شرایط سرمربی تیم ملی ایران در هشت سال دفاع مقدس شدم.

وی افزود: سال‌ها فوتبال ایران را در سطح بالا نگه داشتم و هر زمان که شرایط بد بود مرا به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند. هیچ زمانی مربی سفارشی نبودم و اگر هم اکنون کسی سراغم نمی‌آید به این دلیل است که با دلالان کار نمی‌کنم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به سوابق کاری‌اش در فوتبال خاطرنشان کرد: در ۴۷ سال زمان مربیگری‌ام تنها ۲۰۰ میلیون تومان پول گرفته‌ام. در زمان جنگ ماهی پنج هزار تومان برای ایاب و ذهاب دریافت می‌کردم. این در حالی بود که بازیکنانی چون مجتبی محرمی، شاهرخ بیانی و... ماهیانه هزار تومان حق ایاب و ذهاب می‌گرفتند.

ابراهیمی تصریح کرد: در حال حاضر می‌توانم کمک حال خیلی از تیم‌ها به عنوان مدیرفنی باشم. ۱۰ مدرک معتبر مربیگری دارم و در سن ۶۵ سالگی به کلاس مربیگری رفتم تا نگویند ابراهیمی مربی سنتی است. اگر تمرینات را به من بدهند متوجه می‌شوند که تمرینات من به روز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج