۱۵۶۰۷۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لحظه ناب با اسطوره سينمای ايران +عکس

فريماه فرجامي که مدت ها با بيماري دست و پنجه نرم مي کرد، حالا با بهبود نسبي اوضاع جسماني اش علاقمند است باز هم جلوي دوربين برگردد. خبر خوشحال کننده‌ اي که اميدواري ها را براي بازگشت اين هنرمند قديمي تقويت مي کند.

بانی فیلم: فريماه فرجامي که مدت ها با بيماري دست و پنجه نرم مي کرد، حالا با بهبود نسبي اوضاع جسماني اش علاقمند است باز هم جلوي دوربين برگردد. خبر خوشحال کننده‌ اي که اميدواري ها را براي بازگشت اين هنرمند قديمي تقويت مي کند.

اطلاع از ديدار تعدادي از هنرمندان با فريماه فرجامي و انتشار تصاويري از آن ما را بر آن داشت تا با نغمه نظري دستيار کارگردان و برنامه ريز در اين باره صحبت کنيم.

نظري در اين باره گفت: اين ديدار جمعه هفته گذشته در سينما تلگراف کافه موزه سينما انجام شد. خاطره حاتمي که علاقه زيادي به خانم فرجامي دارد، در دوران بيماري او به ديدارش رفت و رابطه اي دوستانه بين آندو شکل گرفت. همين دوستي زمينه ساز ديداري شد که هفته گذشته شکل گرفت و من، خاطره حاتمي و شهرزاد کمال زاده به خانه اين بازيگر پيشکسوت رفتيم و با او در کافه موزه سينما لحظاتي گفت و گو کرده ايم.

لحظه ناب با اسطوره سينمای ايران +عکس

پرستار فرجامي نيز که در تصوير کنار او نشسته در اين ديدار حضور داشته و کسي است که به امور روزمره اين بازيگر رسيدگي مي کند. نظري درباره صحبت هاي اين بازيگر در ديدار مذکور توضيح داد: خانم فرجامي خيلي علاقه دارد که دوباره جلوي دوربين برگردد و اگر پيشنهادي مناسب باشد با خواندن فيلمنامه درباره پذيرفتن آن تصميم گيري خواهد کرد. من هم يک پيشنهاد کاري براي او داشتم که بازي در نقش مادر در يکي از پروژه هاست و قرار شد در فرصتي درباره آن بيشتر صحبت کنيم.

نظري تصويري از اين ديدار را در اينستاگرام خود منتشر کرده و در شرح آن نوشته: «يک لحظه ناب در کنار اسطوره سينماي ايران، زيبا بانو فريماه فرجامي. مي دونم که خيلي از شماها دوست داشتين توي اين لحظه کنار ما باشيد».

فرجامي آخرين بار با سريال هاي «تنهاترين سردار» (مهدي فخيم زاده) و «روشن تر از خاموشي» (حسن فتحي) در دو دهه اخير در تلويزيون حضور پيدا کرد و آخرين فيلم او نيز تله فيلم «کاغذ ديواري زرد» در سال ۸۲ بود. فرجامي طي حدود يک دهه گذشته به دليل ناتواني جسمي و آلزايمر از ادامه فعاليت هنري خود بازمانده بود و گويا اين روزها اوضاع بهتري دارد.

او که متولد سال ۱۳۳۱ است، از سال ۵۵ با گويندگي در نمايش هاي راديويي وارد عرصه هنري شد و نخستين نقش آفريني خود در سينما را در سال ۱۳۵۹ با فيلم «گفت هر سه نفرشان» آغاز کرد. او سپس در فيلم هاي «خط قرمز»، «تيغ و ابريشم»، «اجاره نشين ها»، «بي پناه»، «سرب»، «مادر»، «پرده آخر»، «نرگس»، «راز گل سرخ»، «تماس شيطاني»، «باني چاو»، «عشق گمشده»، «جوانمرد»، «ساغر»، «آب و آتش» و «زهر عسل» ايفاي نقش کرد. «پهلوانان نمي ميرند» (حسن فتحي)، «خانه سبز» (بيژن بيرنگ و مسعود رسام) و «راه سوم» ديگر سريالهاي او هستند. در تصويري که ضميمه اين مطلب شده به ترتيب شهرزاد کمال زاده، خاطره حاتمي، فريماه فرجامي، نغمه نظري و پرستار اين بازيگر را مي بينيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج