۱۵۷۲۴۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ایران خودرو: تندر ۹۰ دپو نکرده‌ ایم!

مدیر عامل ایران خودرو با رد اظهاراتی مبنی بر دپو کردن خودروی تندر ۹۰ توسط خودروسازان گفت: پژو باید بهای عملکرد گذشته خود را پرداخت کند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر عامل ایران خودرو با رد اظهاراتی مبنی بر دپو کردن خودروی تندر ۹۰ توسط خودروسازان گفت: پژو باید بهای عملکرد گذشته خود را پرداخت کند.

هاشم یکه زارع امروز - دوشنبه - در حاشیه دومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران اظهار کرد: اصولا دپو کردن خودرو امکان پذیر نیست در زمینه تندر ۹۰ نیز به دلیل عدم ارائه برخی قطعات آن از سوی شرکت رنو تولید آن کاهش یافت. بنابراین کاهش تولید موجب کاهش عرضه در بازار شده است.

وی با بیان این‌که گران شدن تندر ۹۰ هیچ نفعی برای خودروساز ندارد و به مشتریان قول می دهیم که این اتفاق نخواهد افتاد، خاطرنشان کرد: مطمئنا در پنج سال آینده شرایط صنعت خودروی ایران متفاوت از شرایط فعلی خواهد بود.

مدیر عامل ایران خودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد نامناسب پژو در گذشته و چگونگی انعقاد همکاری جدید با این شرکت اظهار کرد: پژو در شرایطی ایران را ترک کرده و باعث آسیب دیدن صنعت خودرو شد بنابراین این شرکت باید بهای این اقدام را پرداخت کند و بهای آن نیز انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری مشترک است.

وی در پاسخ به این که آیا در همایش امروز یادداشت تفاهمی با طرف فرانسوی امضا می‌شود، اظهار کرد: مطمئنا ما سیاست مونتاژی کاری و سی کی دی کاری را ادامه نخواهیم داد و با شرکت هایی قرارداد می بندیم که حتما آن قرارداد بر مبنای سرمایه‌گذاری مشترک ۵۰-۵۰ و همچنین همکاری در زمینه موضوعات تحقیقاتی و پلت فرم باشد.بنابراین فرانسوی‌ها نیز باید چارچوب هایی که تعیین کرده ایم قبول کنند.

یکه‌زارع در پاسخ به این که چرا ایران بیشتر تمایل دارد با شرکت های فرانسوی قرارداد ببندد تصریح کرد: این شرکت‌ها از قبل در ایران حضور داشتند و ۲۵ درصد از خودروهای درحال تردد در ایران فرانسوی هستند البته این دلیل نمی شود که ما چارچوب‌های خود را زیر پا بگذاریم و باید منافع ملی در نظر گرفته شود. بنابراین شرکت‌های فرانسوی باید چارچوب‌های مدنظر ما را رعایت کنند وگرنه قراردادی منعقد نمی‌شود.

مدیر عامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: ما به دنبال مشارکت خارجی به صورت ۵۰-۵۰ برای تولید خودرو هستیم و هم اکنون چنین شراکتی در کشور وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور شرکت‌های آمریکایی در ایران گفت: مطمئن هستم که خودروسازان آمریکایی نیز مشتاق به حضور در ایران هستند اگر فضا فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج