۱۵۹۲۰۱
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

گرم‏ ترین ها

رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها +عکس

می‏گویند سه ثانیه اول در هر برخورد مهم‌ترین لحظه‌ها در تمام روابط است. اگر طی این زمان كوتاه بتوانید تاثیر لازم را بگذارید، برده‌اید! اما اگر نتوانید، مدت‎ها باید تلاش كنید تا تاثیر سه ثانیه طلایی از دست رفته را از ذهن بیننده پاك كنید.

رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها +عکس
مجله سیب سبز - تارا ذکایی: می‏گویند سه ثانیه اول در هر برخورد مهم‌ترین لحظه‌ها در تمام روابط است. اگر طی این زمان كوتاه بتوانید تاثیر لازم را بگذارید، برده‌اید! اما اگر نتوانید، مدت‎ها باید تلاش كنید تا تاثیر سه ثانیه طلایی از دست رفته را از ذهن بیننده پاك كنید. وقتی راه ساده‏تری دارید، بهتر است سراغ آن راه بروید تا اینكه بخواهید تمام عمر پاك‎كن به دست دنبال حافظه این و آن باشید.

راهكار این است: پیش از هر چیز اعتماد‎‏به‏نفس داشته باشید. لبخند بزنید، آرام باشید و مهربان. بعد هم حواس‌تان به چیزی كه می‏پوشید باشد. رنگ‏ها را بشناسید و مدل‌های مناسب و برازنده‏تان را تشخیص دهید و این دو را با هم تركیب كنید. حالا كه فصل سرد از راه رسیده، ما به شما كمك می‏كنیم تا ظاهرتان گرم‏تر از همیشه به نظر برسد تا بتوانید تاثیر خوبی‌روی اطرافیان‌تان بگذارید.

یك خانم قد بلند آراسته

اگر نگاهی به بقیه صفحات مد و لباس همین شماره انداخته باشید متوجه می‏شوید كه این لباس برای خانم‏های قد كوتاه ممنوع و برای قدبلندها ایده‌آل است، ضمن اینكه تركیبی از دو رنگ مشكی و بژ تیره است كه در كنار هم یك ظاهر فوق‌العاده گرم و جذاب از شما ارائه می‌دهند.

- باتوجه به فرم یقه، پیشنهاد می‌كنیم موهای‌تان را ببندید، اما از آنجا كه قدتان بلند است می‏توانید موها را پشت سرتان جمع كنید. بالا بستن موها باعث قد بلندتر نشان دادن شما می‏شود.

رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها +عکس

- اگر شكم و پهلو دارید، بلوز مشكی روی شكم باعث می‏شود اندام‏تان متناسب به نظر برسد. این راهكار را در مورد انتخاب سایر لباس‌های‏تان هم در نظر داشته باشید.

هنگام خرید پیراهن‏های بافتنی به هیچ‌وجه سراغ گزینه‌های ارزان قیمت و بی‌كیفیت نروید؛ این مدل‌ها خیلی زود كش می‌آیند، جا می‌اندازند و از همه بدتر به‌اصطلاح بافت‏شان گلوله می‏شوند. هنگام خرید می‏توانید بخشی از لباس را كمی بكشید و از قابلیت ارتجاعی آن مطمئن شوید. اگر موقع كشیدن بافت سر جای اولش برنگشت احتمالا می‌شود حدس زد كه این لباس ظرف مدتی كوتاه از ریخت می‌افتد!

- زیورآلات لباس‏ها را از خشك و خالی بودن در می‌آورند. این گردنبند مشكی بلند یك تركیب بصری زیبا ایجاد می‌كند و شیك بودن ظاهرتان را چند برابر خواهد كرد.

دخترانه‌تر از همیشه

چند نكته اساسی را به خاطر داشته باشید؛ اول از همه وقتی پاییز و زمستان می‏رسند قید شلوار جین آبی برفی را بزنید و سراغ مدل‌هایی با رنگ‏های تیره‏تر بروید. پیشنهاد می‏كنیم از سرمه‌ای پررنگ به هیچ وجه غافل نشوید. اگر بگوییم تمام پلیورهای‏تان می‏توانند با این رنگ ست ‏شوند بیراه نگفته‌ایم.

- یكی از نكات ظریفی كه می‏توانید رعایت كنید توجه به نوع بافت پلیورتان است. جالب اینجاست كه هرقدر این بافت درشت‏تر باشد، شما را گرم‏تر نشان می‌دهد. بافت‌های ریز مجلسی‏تر هستند؛ توجه به این نكته بیشتر از چیزی كه فكرش را كنید موقع انتخاب لباس به شما كمك می‌كند. پیشنهاد ما این است كه برای مجالس خودمانی‏ و دور‏همی‏های ساده سراغ بافت‌های درشت بروید و بافت ریزها را بگذارید برای وقت‏هایی كه با طرف مقابل‌تان كمی رودربایستی دارید.

رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها +عکس

- هنوز برای انتخاب بوت مناسب زمان دارید، اما در عین حال هوا هم سرد شده و نمی‏شود پرونده‏ تابستانی‏ها را دوباره باز كنید. در چنین وضعیتی بهترین انتخاب، داشتن یك جفت نیم‌بوت شیك با یك رنگ مناسب است. مشكی با همه رنگ‏ها هماهنگ می‏شود و قهوه‌ای تیره هم برای نشستن در كنار جین سرمه‌ای عالی است. انتخاب با شماست!

- برای اینكه كمی رنگ به حال و هوای این ست اضافه كنید خوب است زرشكی را مد نظر داشته باشید. یك كیف چرمی زرشكی تیره همراه دستبندی چرمی به‏همین رنگ انتخاب خوبی است كه در كنار پلیور و سایر اجزای ست می‌نشیند.


بعضی از لباس‏ها در نگاه اول چشم آدم را نمی‌گیرند اما كافی است آنها را بپوشید تا زیبایی خاص‏شان را روی تن‌تان ببینید. این پلیور زردرنگ هم در نگاه اول همین طور است، اما كافی است آن را با این ست در نظر بگیرید تا حال و هوای‌تان را عوض كند.

- پلیور این مجموعه جان می‌دهد برای خانم‏هایی كه به‌خاطر پوشیدن لباس‏های گشاد و راحت عاشق پاییز و زمستان هستند! همان‏هایی كه از حالا ساق دست‏های رنگارنگ‌شان را تهیه كرده‌اند و می‌خواهند یك ظاهر شلوغ اما بانمك از خودشان نشان بدهند.

- زرد، نارنجی و قرمز هر سه از رنگ‏های گرم هستند. اگر رنگ موهای‌تان مشكی یا بلوطی است یا حتی سراغ رنگ‏هایی با تناژ قرمز رفته‌اید این ست می‏تواند ظاهرتان را گرم‌تر از همیشه نشان دهد. درمورد آخر می‏توانید سراغ پلیور زرشكی هم بروید.

رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها +عکس

- هماهنگی رنگ كیف و كفش در این مجموعه كمك می‌كند از شنبه به چهارشنبه نپرید. زرشكی رنگی است كه هم با زرد هماهنگ است و هم با سفید.

- این دستمال‌گردن علاوه بر بانمك كردن ظاهرتان می‏تواند كاربرد دیگری هم برای‌تان داشته باشد؛ این دستمال گردن می‌تواند یك تل پارچه‌ای با مزه باشد كه روی موهای‌تان می‏نشیند و به صورت‏تان رنگ و انرژی می‌دهد.

این طور آرایش کنید

برای این مجموعه، دو رنگ در ظاهرتان كارساز می‏شوند؛ اولی سبز تیره است و دومی زرشكی یا قرمز تیره. شما می‏توانید برای جمع‌های دخترانه، پایه سایه چشم‌تان را مسی بزنید و بعد روی آن را با سبز تیره پر كنید. اگر چشم‌های‌تان قهوه‌ای است این رنگ‏ها شما را جذاب‏تر می‌كنند. برای لب‏ها هم از رژ‏ قرمز تیره استفاده كنید. یادتان باشد هر چه تیرگی لوازم آرایش‌تان بیشتر باشد ظاهرتان گرم‌تر به نظر می‏رسد.

ملایم و شیك‌پوش

كاردیگان شما نماینده سلیقه شماست. به همین خاطر حالا كه فصل كاردیگان‌پوشی رسیده، سراغ مدل‌هایی بروید كه رنگ‌شان به پوست‌تان بیشتر می‌آیند و مدل‌شان با تیپ شما هماهنگ‏تر است. مثلا این مدل برای خانم‏های لاغر اندام مناسب است. رنگ این كاردیگان گرم است و روشن بودنش باعث می‏شود افراد در آن توپر به نظر برسند. حالا فرض كنید همین مدل را خانمی كه بازوهای درشتی دارد بپوشد؛ نتیجه رضایت‏بخش نخواهد شد.

- بیشتر ما در كمد لباس‏های‌مان یك تی‌شرت سفید داریم. حالا اگر یقه‏اش مثل این مدل بسته باشد بهتر است. می‏توانید تی‌شرت‏های تابستانه و یقه‌بسته‌تان را زیر كاردیگان‏های‌تان بپوشید و با مدل‌های قدیمی یك تیپ تازه بزنید! فقط یادتان باشد به هماهنگی رنگ تی‌شرت و كاردیگان دقت كنید.

رسیدن زمستان و بازگشت بافتنی ها +عکس

- به دستبند نگاه كنید: درست مثل این است كه گدازه‌های ماگما را توی زمان خشك كرده باشید! این قرمز آتشین نماینده مطلق گرماست و با سایر اجزای این مجموعه هم هماهنگ است. هماهنگی بین انگشتر و دستبند نكته دیگری است كه می‏توانید به آن توجه كنید. اگر از این سبك انگشترها خوش‌تان می‌آید بد نیست سری به برند مانگو بزنید. مشابه این مدل را آن جا می‏توانید پیدا كنید.

- دستمال گردن‏ها اگر دور گردن پیچیده شوند گردن را كوتاه‏تر نشان می‌دهند و اگر باز باشند، می‏توانند بالاتنه را كمی بلندتر نشان دهند. پس مدل دستمال‌گردن‌تان را باتوجه به این نكته انتخاب كنید.

- از آنجا كه كلیت ست ما رسمی است، باید یك نیم‌بوت رسمی هم برایش انتخاب كنیم. این مدل با تركیب زیبای بژ و طلایی انتخابی ایده‌آل به‏نظر می‏رسد. اگر طلایی نداشت به صورتی ملایم و بژ راضی شوید. با این رنگ‏ها هم كارتان راه می‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوشا

      مجله جان بالاخره نگفتی اینا رو کجا بپوشیم ما!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • زی زی

        سلام نوشا جان خوب اینارو میشه تو مجلس های فامیلی پوشید.

    • eli

      والااااااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین نوشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج