۱۵۹۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

حضور بی‌ سابقه ایرانیان در پیاده‌ روی اربعین

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ تعداد زائرانی که برای پیاده‌روی زیارت اربعین شهادت امام حسین(ع) از مرزهای ایران به کشور عراق خارج شده‌اند تاکنون ۲ برابر مدت مشابه سال گذشته بوده است.

خبرگزاری تسنیم: سردار سرتیپ اسماعیل احمدی‌مقدم دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان، گفت: پیش‌بینی می‌شود با ادامه این روند تا روز اربعین بیش از یک میلیون زائر حسینی برای راهپیمایی تا حرم امام حسین(ع) از مرزهای ۳گانه جمهوری اسلامی ایران و عراق عبور کنند.

او گفت: زائران حسینی از ۳ مرز شلمچه، مهران و چزابه وارد خاک عراق شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه روزانه ۵۰ هزار نفر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران وارد کشور عراق می‌شوند، گفت: لغو هزینه روادید و عوارض خروج از کشور و نیز عشق و علاقه مردم به راهپیمایی برای اربعین شهادت امام حسین(ع) سبب هجوم بی‌سابقه مردم برای عبور از مرزهای ایران و عراق شده است.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های مربوطه برای تسهیل خروج زائران حسینی از مرزها همکاری مناسبی داشته‌اند گفت: اما نیروهای مرزی عراق همپای نیروهای جمهوری اسلامی ایران آمادگی پذیرش زائران ایران را نداشته‌اند و هجوم جمعیت مشتاق زیارت امام حسین(ع) در این ایام برای آنان مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

او گفت: بر همین اساس هیئتی به مرزهای ایران و عراق اعزام شده و تلاش شد تا عبور و مرور زائران ایران به داخل کشور عراق روان‌تر شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تشکیل قرارگاه اربعین در ناجا، گفت: فرماندهی پلیس راه و راهور کشور برای بازگشت این زائران تدابیر ویژه اندیشیده و با همکاری وزارت راه و شهرسازی آمادگی روان‌سازی عبور و مرور در بازگشت زائران را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      قربون امام حسین که حرارت عشقشون هر سال داغ تر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج