۱۶۰۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فروزان: تلاش می‌کنم مسافر استرالیا باشم

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش می‌کنم مسافر استرالیا باشم و بقیه موارد دست خدا و نظر کادر فنی است.

خبرگزاری فارس: محسن فروزان که خود را به اردوی تیم ملی در هتل آزادی معرفی کرده است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم از امروز بتوانیم یک اردوی خوب برگزار کنیم و فعلا روز اول را می‌گذرانیم تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر برای خود شانس قائل است که در لیست نهایی جام ملت‌ها باشد، گفت:‌من تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا مسافر استرالیا باشم. بقیه دست خدا و نظر کادر فنی است.

خبرنگاری پرسید ایران تا به اینجا فقط یکی دو بازی تدارکاتی داشته و آیا این برای حضور پرقدرت در جام ملت‌ها کافی است یا خیر که فروزان پاسخ داد: خوشبختانه ما یک مربی حرفه‌ای داریم که با این شرایط سعی می‌کند بهترین کارایی را داشته باشد. ما یک بازی دوستانه با کره انجام دادیم و ۲ بازی هم در پرتغال با تیم‌های باشگاهی. امیدوارم که بازیکنان همگی دست به دست هم بدهند و چه کسانی که با تیم ملی بودند و چه کسانی که در اردو نباشند برای موفقیت تیم ملی دعا کنیم. ان‌شاءالله در مسابقات هم موفق می‌شویم.

فروزان در خصوص پرواز اهواز به تهران که نزدیک به ۵۰ دقیقه کاروان استقلال را روی هوا نگه داشته بود، گفت: واقعا آن پرواز ترس به جان ما انداخت و امیدوارم دیگر شاهد چنین پروازهایی نباشیم. ما حدود ۴۰ دقیقه روی آسمان بودیم و نمی‌دانستیم بالاخره پرواز می‌نشید یا نه اما خدا را شکر که پرواز نشست. امیدوارم که پروازهای خوبی برای مردم در نظر بگیرند چون حان آنها در خطر است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مسعود معینی مدعی شده او کم‌تجربه است و کادر فنی باید از دروازه‌بان خارجی استقلال بهره‌ بگیرد، گفت:‌من در مورد تیم ملی حرف می‌زنم و نظری در مورد اتفاقات باشگاهی ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج