۱۶۰۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بوسیدن روی ماه با تهیه کننده مارمولک

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی همایون اسعدیان مراحل پایانی آماده‌سازی را پشت سرمی‌گذارد.

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی همایون اسعدیان مراحل پایانی آماده‌سازی را پشت سرمی‌گذارد.

«بوسیدن روی ماه» که از ابتدای سال ۱۳۹۰ وارد مرحله فیلمبرداری شده بود، این روزها آخرین مراحل فنی را با ساخت موسیقی سپری می کند.

فرهاد اسعدیان سازنده موسیقی فیلم است تا طی هفته‌های آتی فیلم آماده نمایش شود.

منوچهر محمدی در چهاردهمین تجربه تهیه‌کنندگی خود برای دومین بار در کنار همایون اسعدیان قرار گرفته است. این دو سینماگر پیش از این با ساخت «طلا و مس» موفق به کسب موفقیت‌های داخلی و خارجی و جلب نظر منتقدان و تماشاگران شده بودند.

«میم مثل مادر» ساخته زنده یاد رسول ملاقلی پور نیز از دیگر فیلم های تهیه شده توسط محمدی است که در جریان اکران عمومی با استقبال گسترده روبرو شد و به عنوان نماینده ایران به اسکار رفت.

تهیه‌کننده «بوسیدن روی ماه» سال ۱۳۸۸ برای تهیه فیلم «عصر روز دهم»‌ ساخته مجتبی راعی موفق به کسب سیمرغ زرین جشنواره فیلم فجر شده بود و در سال ۱۳۸۲ سیمرغ‌ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برای «مارمولک» ساخته کمال تبریزی دریافت کرد.


بوسیدن روی ماه با تهیه کننده مارمولک

صابر ابر در نمایی از فیلم «بوسیدن روی ماه»

«ارتفاع پست» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا دو جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فجر و تندیس جشن خانه سینما را برای محمدی به همراه داشت و او همچنین در دو دوره برای فیلم‌های «زیر نور ماه» ساخته سیدرضا میرکریمی و «بازمانده» به کارگردانی زنده‌یاد سیف‌الله داد جایزه ویژه را از هیئت‌های داوری جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

این فیلم‌ها در جشنواره‌های مختلف خارجی نیز جوایز بسیاری را برای محمدی به همراه داشته‌اند که از جمله این جشنواره‌ها می‌توان به کن، مذهب امروز ایتالیا و توکیو اشاره کرد.

این تهیه‌کننده سینمای ایران سال ۱۳۹۰ را در زمینه تولید فیلم سینمایی به ساخت «بوسیدن روی ماه» اختصاص داد.

محمدی خود طراح فیلمنامه «بوسیدن روی ماه» است؛‌ فیلمی که در آن بازیگرانی چون شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، شبنم مقدمی، شاهرخ فروتنیان، شیدا خلیق، حسن نجاریان، امیرحسین رستمی، نازنین خزائی، لیدا عباسی، لیلی فرهادپور، محمد کارت و سعید پورصمیمی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان «بوسیدن روی ماه» آمده است: «احترام‌السادات و فروغ خانم که در همسایگی هم زندگی می‌کنند بیش از ۲۰ سال است که در انتظار فرزندانشان هستند.»



منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بوسیدن روی ماه با تهیه کننده مارمولک


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج