۱۶۱۲۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برف و باران در ۹ استان کشور

محورهای استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و مازندران به علت بارش برف و باران لغزنده است.

خبرگزاری ایسنا: محورهای استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و مازندران به علت بارش برف و باران لغزنده است.

نقشینه کارشناس هواشناسی در این باره و همچنین تشریح آب و هوای تهران و سایر شهرها گفت: در حال حاضر از ایستگاه‌های سراب، کلیبر، هریس، نیر، خلخال، سرعین، زنجان، نور آباد لرستان،‌ فرودگاه اردبیل و سمیرم اصفهان بارش برف گزارش شده است. دید در سرعین ۳۰۰ متر، نیر ۷۰۰ و هریس ۱۲۰۰ متر است.

او ادامه داد که در محورهای مشکین شهر، سقز، سیابیشه، زرینه کردستان،‌ کیاسر مازندران، جیرنده گیلان، نمین و ماسوله مه غلیظ گزارش شده است.

او گفت: همچنین پیش‌بینی می‌شود که امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های غربی البرز بارش داشته باشیم که روی مناطق مرتفع و کوهستانی هم بارش‌ها به صورت برف و برای مناطق جنوب کشور آسمانی همراه با رعد و برق خواهیم داشت.

از بعد از ظهر امروز از سمت غرب کشور از میزان ابرها کاسته می‌شود،‌ فردا بارش‌ها با شدت کمتری برای سواحل شمال و مناطقی از شمال شرق ادامه پیدا می‌کند و به تدریج بارش‌ها خاتمه خواهد داشت ولی از روز یکشنبه هفته آینده انتظار موج جدیدی از بارش‌ها را در کشور خواهیم داشت. فردا و پس فردا بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج خواهد شد.

نقشینه درباره هوای تهران نیز گفت: در تهران هم امروز بارش‌هایی به صورت پراکنده و در مناطق مرتفع بارش برف پیش بینی می‌کنیم. بیشینه دمای تهران امروز ۱۲ درجه،‌ فردا ۱۱ و پس فردا ۹ درجه پیش بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج