۱۶۱۵۳
۲۲ نظر
۵۰۶۱
۲۲ نظر
۵۰۶۱
پ

بازگشت خفاش شب با ارابه شیطانی + عکس

مردی که با سوار کردن زنان، ضمن سرقت اموال، آنان را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.

مردی که با سوار کردن زنان، ضمن سرقت اموال، آنان را مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.

زن جوانی در ساعت ۲۱:۳۰، ۲۴آذرماه سال جاری به ماموران گشت انتظامی که در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی بودند گفت: راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای که چند متر جلوتر بر اثر سرعت بیش از حد از مسیر خود منحرف شده قصد اخاذی و زورگیری از من داشته است.

با اعلام این موضوع، مأموران با راهنمایی این زن خود را به محل توقف خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ که راننده آن تلاش داشت تا آن را از جدول کنار خیابان خارج و از محل متواری شود، رسانده و راننده ۲۷ساله را به نام هادی دستگیر کردند.

با بازداشت متهم، مأموران گشت انتظامی متهم را به همراه شاکی، به کلانتری ۱۵۶ افسریه انتقال و پرونده مقدماتی با موضوع زورگیری و آزار و اذیت تشکیل شد.

شاکی پس از حضور در کلانتری در شکایت خود به مأموران گفت: ابتدای خیابان پیروزی به مقصد افسریه سوار یک پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ شدم که راننده پس از طی مسیر بلوار هجرت، در روبروی بیمارستان بعثت توقف کرد و در حالی که فحاشی می کرد، با چاقو شروع به تهدید کرد، در همین زمان یک پراید با سه سرنشین در کنار پژو توقف کرد .

در حالی که درهای عقب خودرو از داخل باز نمی‌شد و شیشه‌های عقب نیز فاقد بالابر بودند، شروع به کمک خواستن از آنها کردم، راننده پژو با دیدن این صحنه بلافاصله پای خود را روی گاز گذاشت و در حالی که تلاش داشت تا از دست ماشین پراید فرار کند به سمت اتوبان بسیج حرکت کرد و نهایتا در زیر پل هجرت به علت سرعت بسیار زیاد، کنترل ماشین از دست راننده خارج و به داخل بلوار رفت.

بازگشت خفاش شب با ارابه شیطانی + عکس

شاکی افزود: با کمک سرنشین‌های پراید از خودرو خارج شدم و در همین لحظه متوجه چراغ گردان اتومبیل پلیس شد که بلافاصله دوان دوان خود را به مأموران رساندم و آنها نیز به سرعت راننده پژو ۴۰۵ را دستگیر کردند.

با توجه به کشف یک کیف زنانه از صندوق عقب خودرو پژو ۴۰۵ و با توجه به اظهارات اولین شاکی پرونده، مأموران تجسس کلانتری در تحقیقات مقدماتی با بررسی مدارک شناسایی داخل این کیف زنانه صاحب کیف را شناسایی کردند.

با حضور صاحب کیف‌زنانه در کلانتری، وی ضمن شناسایی دقیق متهم به مأموران گفت: دو روز قبل در بلوار هجرت به قصد رفتن به منزل، سوار یک پژو ۴۰۵ شدم که پس از طی مسافت کوتاهی ناگهان راننده تغییر مسیر داد و به سمت استادیوم تختی حرکت کرد.

پس از آن که روبروی استادیوم توقف کرد، با قرار دادن چاقوی بزرگی در زیر گلو، شروع به آزار و اذیت و ضرب و شتم من کرد که در همین زمان چند نفر عابرپیاده که در حال تردد بودند متوجه کمک خواستن‌های من شده و راننده از ترس دستگیر شدن مرا از ماشین به بیرون انداخت و به سرعت از محل متواری شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۱۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم قرار گرفت که با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان در روند رسیدگی به این پرونده موفق به شناسایی تعداد دیگری از خانم‌های جوانی شدند که توسط سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای به شیوه مشابه مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته بودند.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم علاوه بر پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با دو دستگاه پراید صندوق‌دار نقره ای رنگ و پیکان سفیدرنگ نیز در سطح شهر تردد داشته و به احتمال بسیار زیاد، با این خودروها نیز اقدام به ارتکاب جرایم مختلف کرده است.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر با اشاره به انتشار بدون پوشش چهره متهم این پرونده گفت: با توجه به شناسایی متهم از سوی شکات و احتمال افزایش تعداد مالباختگان و افرادی که از سوی متهم مورد سرقت اموال و آزار و اذیت قرار گرفته باشند، به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۱۴ تهران، تصویر بدون پوشش متهم برای شناسایی صادر شده است.


منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بازگشت خفاش شب با ارابه شیطانی + عکس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عسل بانو

      کاش همشونو از دم اعدام کنن تا نسلشون ریشه کن بشه

      پاسخ ها

      • Anonymous

        بانوی من با اعدام هیچوقت نسل اینکارها ریشه کن نمیشه وجود این آدمها از قوانین طبیعت هست!

        ای کاش کمی به ساخت فرهنگی و برآوردن نیازهای مردم توجه شود تا کمتر شاهد این موارد باشیم!

    • marmar

      اییییییییییییییییییییش...
      چه قیافه ای هم داره!!!!!!!!!!!!!
      بیشتر شبیه دراکولا ی شبه ، تا خفاش شب

      پاسخ ها

      • نازی

        قیافش رو خدا آفریده خیلی هم زیباست. درونش رو نه . منظورم اینه که آب و گلش خوب بوده لگد کم خورده.

    • دالایلاما

      موجود پست بی ارزش یعنی این
      حیف مولکول هواهایی که این هدر می ده

    • عطا

      بهش نگفتین بگه هلو که عکس قشنگ تر بشه یا بخنده

    • تبسم

      شايد اگه كتاب "نيمه ى تاريك وجود " رو بخونيد كمى بهتر راجع به اين جور ادمها قضاوت كنيد....
      از نظر روان شناسى همه ى ادمها داراى خصوصيات منفى هستن كه جمع شدن و بارور شدن اونها باعث ميشه يه ادم دست به چنين كارهايي بزنه.
      فراموش نكنيد كه اين افراد خودشون در كودكى قربانى فقر، تجارز، خشونت و .... بودند.

    • مهسا

      چهره اش تابلوئه از اون خلافكاراس
      واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي

    • مهدی

      تیتر جالبی زدید. چون قبلا اگر خفاش شبی بود اطلاع رسانی می شد و همه احساس خطر می کردند ولی بحمدالله تازگی ها فقط اطلاع رسانی کمتر شده و صورت مساله رو پاک کردن. همین

    • ف.ا

      چرا خانم ها به جای تاکسی از اتومبیل شخصی استفاده می کنن.ما خودمون تا حدی می تونیم از این اتفاقات جلوگیری کنیم. وقتی نمی تونیم جامعه رو از وجود این این گونه افراد خلافکار یا روانی پاک کنیم پس بهتره خودمون با رعایت یک سری مسائل امکان حدوث این اتفاقات رو برا خودمون کاهش بدیم.

    • ali17252

      چه عجب چهره کثیف یکی از این آشغال ها رو نشون دادن. همیشه به فکر مجرم بودن و شترنجیش می کردنو و به این فکر نمی کردن شناخته شدن توسط مردم می تونه دلیلی برای جلوگیری از کثافتکاری باشه.مثل حکم اسلام که قطع دست برای دزد بود تا همه بدونن این بابا دزد بوده و بقیه درس عبرت بگیرن

    • somaye

      اخه من موندم چراخانوما باوجود اینهمه اتفاقات که باسوار شدن به ماشینهای شخصی میفته درس عبرتی براشون نمیشه ودوباره سوار ماشین شخصی میشن؟؟

    • فاران

      تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است !!

    • asal

      قبل از اینکه هر کاری انجام بشه باید روانکاوی هم بشه....اصلا من نمیدونم چرا ما ایرانیا ماهی یک بار به روانشناس مراجعه نمیکنیم........این برای هر خانواده یی لازمه.سنو سالم نداره..........انوقت آدمای کثیف تحویل جامعه نمیدییییییییییییییییییییم مثل اییییییین

    • مجید

      چندتا مگه خفاش شب داریم؟!

      پاسخ ها

      • پوریا

        90تا

    • پویا حسنی

      هیچ وقت سوار سواری نمی شم به خواتر این جور ادم های پست و گند

    • سیاه

      سلام خواهش میکنم انقدر زود قضاوت نکنید 1- این ماشین آرم آژانس داشت و توی خط مسافر میزد -2 من یکی از کسانی بودم که با این آقا بعد از گذشت 3 سال در گیر شکایتم............و کاش یکم نسبت به ایت قضیه رسیدگی میشد جای قضاوت
      من 3 سال از زندگیمو از دست دادم................هیچ کس نمیتونه درک کنه

    • پری

      مردم از خنده این خفاش یا گربه

    • عسل

      بچه ها تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    • بدون نام

      بروید از ایران بیرون خواهشا

    • ناشناس

      کاش همه جا از این به بعد امنیت برای زن ها مرد ها باشه چه فرقی داره البته ما باید نکات ایمنی رعایت کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج