۱۶۳۵۷۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جواب ماهرترین آرایشگران شهر به شما

زیباتر بودن خواسته طبیعی هر آدمی است؛ هركس به نوعی درصدد رسیدن به این خواسته است و مسلما سؤالات فراوانی درباره رازهای زیباتر شدن در ذهن‌تان وجود دارد.

جواب ماهرترین آرایشگران شهر به شما
مجله زندگی ایده آل: زیباتر بودن خواسته طبیعی هر آدمی است؛ هركس به نوعی درصدد رسیدن به این خواسته است و مسلما سؤالات فراوانی درباره رازهای زیباتر شدن در ذهن‌تان وجود دارد. سؤالاتی كه نمی‌دانید باید آنها را از چه كسی بپرسید، اگر هم از آرایشگری راهنمایی بخواهید چنان از واژگان تخصصی استفاده می‌كند كه گیج شده و اصلا متوجه صحبت‌های او نمی‌شوید؛ اصولی كه می‌تواند نقطه آغاز كار شما با دنیای آرایشگری باشد. عجله نكنید، كمی صبر كنید، شاید جواب شما در این مطلب آمده باشد.

سالن زیبایی سرخاب، نجمه نخعی، كارشناس آرایشگری در كاشت ناخن

روی ناخن ناسالم، ناخن نكارید

این روزها خانم‌های زیادی سراغ كاشت ناخن می‌روند اما نگهداری ناخن‌های كاشته شده خود اصولی دارد كه در صورت رعایت نكردن، ناخن‌ها دچار قارچ می‌شوند. دلایلی كه ممكن است موجب قارچ ناخن‌ها شوند عبارتند از:

جواب ماهرترین آرایشگران شهر به شما

- ناخن‌ها قبل از كاشت سالم نبوده و دچار جراحت. وقتی روی چنین ناخن ناسالمی كاشت انجام شود، احتمال مبتلا شدن به قارچ افزایش می‌یابد.

- ناخن كاشته شده دچار شكستگی، ترك یا ضربه سختی شده ولی فرد دیر برای ترمیم به آرایشگاه مراجعه کرده، درنتیجه آب زیر ناخن شكسته‌شده نفوذ می‌كند و ناخن دچار قارچ می‌شود.

- آرایشگر هنگام كاشت وسایل خود را استریل نكرده است.

سالن زیبایی ال‌بی‌سی، نازنین الهی، كارشناس آرایشگری در گریم و میكاپ

چگونه كرم پودر طبیعی به نظر برسد؟

كرم‌ پودر را با اسفنج یا انگشت به آرامی روی پوست بمالید تا پوست شما روشن شده و در عین حال طبیعی به نظر برسد. بهتر است دهان‌تان را هنگام استفاده از كرم پودر باز نگه دارید تا ناحیه گردن شما در معرض دید باشد و خط مشخص فك شما از بین برود. بعد از اتمام آرایش هم یك دستمال كاغذی را به آرامی روی صورت‌تان بمالید. این كار باعث می‌شود مواد آرایشی روی پوست یكنواخت‌تر شده و در عین حال صورت شما طبیعی‌تر به نظر برسد.

سالن زیبایی سیمین ، سوسن ایرانی، كارشناس آرایشگری در براشینگ

تكنیك خاص سشوار كشیدن

دقت كنید حرارت سشوار به طرف برس باشد و سشوار را به طرف پوست سر نگیرید. بهتر است سشوار را روی مو حركت دهید تا حرارت آن در تمام قسمت‌های مو پخش شود و باعث سوختن مو نشود. حواس‌تان باشد هنگام براشینگ، پوست سر باید كاملا خشك باشد؛ در غیر این‌صورت موها پس از براشینگ به سرعت حالت خود را از دست می‌دهند. همچنین بهتر است پس از پایان كار به وسیله مواد ثابت‌كننده مخصوص، موها را ثابت نگه دارید.

سالن زیبایی صدف ، عسل عرب‌زاده، كارشناس آرایشگری در رنگ و مش

موهای بلوند دو رنگ را یكدست كنید

بعد از رشد ریشه‌ها در موهای بلوند، یكدست كردن آنها نكات خاصی دارد: اول اینكه به هیچ وجه از رنگ‌های سری زیتونی، دودی، خاكستری و به‌طور كلی سرد استفاده نكنید. از سری رنگ‌های گرم مثل شكلاتی، طلایی، فندقی و... و از شماره‌های ۴ یا ۵ با اكسیدان ۶ درصد و كمی آب برای ساقه‌ها و مخلوط رنگ و اكسیدان ۹ درصد برای ریشه استفاده كنید. در این حالت مو كمی تیره خواهد شد ولی چون موی دكلره شده رنگدانه‌های خود را از دست داده، بعد از یك یا دو بار شست‌وشو دوباره روشن می‌شود و این كار را باید دوباره تكرار كرد تا رنگ ثابت شود.

سالن زیبایی بتی ، زیبا احسان‌پور، كارشناس آرایشگری در كاشت مژه

طریقه استفاده صحیح از مداد ابرو

اگر می‌خواهید برای بهتر کردن مدل ابروهای‌تان از مداد استفاده كنید اول از همه باید مطمئن شوید كه رنگ مداد با ابروهای شما هماهنگی كافی دارد و به خوبی با رنگ‌ موهای‌تان تركیب می‌شود؛ در غیر این صورت ابروهای‌تان مصنوعی نشان داده می‌شوند. علاوه بر اینها حواس‌تان باشد مداد نوك مناسبی داشته باشد. اول از همه از ضخیم‌ترین جای ابرو، كنار بینی شروع كنید؛ با زدن ضربه‌های مختصر با مداد روی قسمت‌های خالی، ابروهای‌تان را پر كنید. بعد با نوك انگشت آرام از ضخمیم‌ترین جای ابرو روی ضربه‌های مداد بكشید تا رنگ آن را پخش كرده و حالتی طبیعی به ابرو بدهید.

جواب ماهرترین آرایشگران شهر به شما

اگر چتری‌های‌تان خیلی خوب حالت نگرفته است، ریشه آنها را مرطوب كنید سپس دور انگشت‌های‌تان بپیچید، بكشید و سشوار كنید. حركت دست‌تان باید اول از راست به چپ و بعد از چپ به راست باشد. اگر بعضی قسمت‌های مو خوب حالت نمی‌گیرند و به جهت‌های مختلف متمایل می‌‌شوند، باید روی ریشه آنها تمركز كنید یعنی باید به گونه‌ای سشوار بكشید كه ریشه آنها به همان جهت دلخواه شما خشك شود. بعد پایین و نوك موها را با یك برس گرد كوچك خشك كند و حالت دهید. البته حواس‌تان باشد كه سر سشوار باید به سمت پایین باشد تا موها به‌طور ناخوشایندی فر نخورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج