جاباما
۱۶۴۸۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تورس رسماً به اتلتیکومادرید بازگشت

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال میلان به طور رسمی به تیمی که دوران حرفه‌ای بازیگری‌‌اش را در سن ۱۷ سالگی با آن آغاز کرده است، بازگشت.

خبرگزاری تسنیم: سایت باشگاه اتلتیکومادرید امروز (دوشنبه) به طور رسمی خبر بازگشت فرناندو تورس، مهاجم پیشین خود به ویسنته کالدرون را تأیید کرد و از توافق حاصل شده میان این باشگاه و باشگاه میلان ایتالیا برای معاوضه موقت تورس و آلسیو چرچی خبر داد.

مسئولان دو باشگاه از یکی دو هفته پیش مذاکراتی را برای معاوضه مهاجمان خود در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانویه آغاز کرده بودند که این مذاکرات اکنون به نتیجه رسیده است.

تورس در شرایطی به اتلتیکومادرید بازمی‌گردد که در سال ۲۰۰۱ و در سن ۱۷ سالگی دوران حرفه‌ای بازیگری خود را با این تیم آغاز کرد و در ۲۴۴ دیداری که برای روخی‌بلانکو به میدان رفت ۹۱ گل زد تا برای خود اعتباری کسب و راه انتقالش را به تیم‌های بزرگ فوتبال انگلیس همچون لیورپول و چلسی هموار کند.

تورس که در این فصل ضعیف ظاهر شده است و در ۹ بازی‌اش در سری A تنها یک گل به ثمر رسانده است، تا پایان فصل برای اتلتیکومادرید توپ خواهد زد. تورس در صورت پذیرفته شدن در تست پزشکی باشگاه اتلتیکومادرید، به طور رسمی از پنجم ژانویه (۱۵ دی) بازیکن روخی بلانکو خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج