۱۶۵۴۶۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد تند از ادبیات «گاو» و «خس و خاشاک»

مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این که استفاده از ادبیاتی مانند &#۰۳۹;گاو&#۰۳۹;، &#۰۳۹;خس و خاشاک&#۰۳۹;، &#۰۳۹;بیسواد&#۰۳۹; و &#۰۳۹;تازه به دوران رسیده&#۰۳۹; خواندن طرف مقابل باید از فضای سیاسی ایران بیرون برود، ابراز کرد: واقعاً در جمهوری اسلامی که این همه شهید داده جای خودنمایی و قهرمان پروری و بی اهمیتی به احساسات مردم، باید به آنها شخصیت بدهیم.

خبرگزاری ایرنا: مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 'نظام جمهوری اسلامی با تدبیر قاطعانه مساله حصر را حل می کند و من روی این مسئله نگرانی ندارم.'

' محسن رضایی در برنامه ای با موضوع فتنه ۸۸ و راهپیمایی روز ۹ دی که از شبکه سه سیما پخش شد، با بیان این مطلب گفت: نظام روی منافع ملی و ارزش های انقلاب مسئله حصر را حل می کند و دوباره عده ای نباید از این جریان یک فتنه دیگر درست کنند. چون اینکه به خیابان بیایند یا نامه بنویسند تاثیری ندارد و نظام براساس منافع ملی، این مساله را حل خواهد کرد.»

رضایی با تأکید بر این که استفاده از ادبیاتی مانند 'گاو'، 'خس و خاشاک'، 'بیسواد' و 'تازه به دوران رسیده' خواندن طرف مقابل باید از فضای سیاسی ایران بیرون برود، ابراز کرد: واقعاً در جمهوری اسلامی که این همه شهید داده جای خودنمایی و قهرمان پروری و بی اهمیتی به احساسات مردم، باید به آنها شخصیت بدهیم. صادقانه با مردم صحبت کنیم. ما بهترین مردم را در این کشور داریم و باید دست تک تک آنها را دولت ها ببوسند، کما اینکه اگر مردم در ۹ دی نیامده بودند نهادهای دولتی و مخالفین به بن بست رسیده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عامل اصلی فتنه همانی بود که مردم را خس و خاشاک نامید

      پاسخ ها

      • ميثم

        اگر درست ميشنيدي ميفهميدي ... گفت چهل ميليون آزاده راي دادند ( يعني تمام كساني كه در انتخابات شركت كرده بودند ) و عبارت خس و خاشاك را براي عده اي اراذل و آشوبگر بكار برد كه به جرات ميتوان گفت خيلي از آنها اصلا راي نداده بودند ... در ضمن مردم آن ميليونها نفري بودند كه در 9 دي به ميدان آمدند و اراذل و مزدوران وطن فروش را سرجايشان نشاندند !

      • بدون نام

        جانا سخن از زبان ما میگویی

    • بدون نام

      با نظر یوزر موافقم

    • هما

      نه باید بگن لبو فروش و راننده تاکسی و ... . من موندم این همه خودشون دارن به ملت توهین می کنند مهم نیست ولی یه جمله که احمدی نژاد گفته رو چسبیدن ول نمی کنند. آقا دست از شعار بردارید و برا مردم کار کنید. به خدا برخلاف فکر شما ملت احمق نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج