۱۶۵۶۰۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پیشنهاد برای گردش در گالری‌ های تهران

در پایان این هفته، گالری‌های تهران با برگزاری نمایشگاه‌های مختلفی از آثار هنرهای تجسمی میزبان هنردوستان خواهند بود.

خبرگزاری ایسنا: در پایان این هفته، گالری‌های تهران با برگزاری نمایشگاه‌های مختلفی از آثار هنرهای تجسمی میزبان هنردوستان خواهند بود.

آثار ۱۶ هنرمند چاپ دستی در یک نمایشگاه ارائه شده است. از این آثار ۱۲ تیراژ گرفته و برای نمایشگاه، آرشیو گالری و چاپ کتاب از آن‌ها استفاده شده است. در کل ۳۱ اثر چاپ دستی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

احمد وکیلی، مهرداد خطایی، مسعود غفاری، یوسف شریف کاظمی، رضا هدایت، زهرا حسینی، الهه مقدمی یعقوب امدادیان، شکوفه فلاح، همایون سلیمی، مجید فتحی‌زاده، فائزه احمدی، الهام پارسیان، همایون موسوی، نازیلا مقدم و آیدین خانکشی‌پور هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه گروهی چاپ دستی از ۵ تا ۲۶ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «هور» به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۶، میزبان علاقه‌مندان است.

خانه‌ هنرمندان ایران

سومین رویداد «ده روز با عکاسان» دی‌ماه ۹۳ با مشارکت هفت انجمن‌ تخصصی عکاسی در تمام گالری‌های خانه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود.

«ده روز با عکاسان» که از سوی انجمن عکاسان ایران برگزار می‌شود، این دوره را با مشارکت انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی عکاسی برگزار کرده و از این طریق زمینه‌ی مشارکت طیف‌های مختلف جامعه‌ی عکاسان و معرفی ظرفیت‌های شاخه‌های متفاوت این رشته‌ی هنری را ایجاد کرده است.

سومین دوره‌ی «ده روز با عکاسان» از ۲۱ تا ۳۰ دی‌ماه سال ۹۳ در خانه هنرمندان به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

طراحان آزاد

معصومه مظفری تازه‌ترین نقاشی‌های خود را که تلفیقی از فیگور انسان و فضا هستند، به‌نمایش گذاشته است.

رییس هیئت مدیره‌ی انجمن نقاشان ایران، درباره‌ی تازه‌ترین نمایشگاهش با عنوان «در حضور دیگران» اظهار کرد: در این نمایشگاه، پنج تابلوی نقاشی از تازه‌ترین کارهای من در ابعاد بزرگ و متفاوت، به‌نمایش درآمده است. این کارها تلفیقی از مجموعه‌های گذشته‌ی من و ترکیبی از فیگورها، مکان‌ها و فضاها هستند.

نمایشگاه «در حضور دیگران» از ۵ تا ۱۶ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «طراحان آزاد» به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، شماره ۵ به‌جز پنجشنبه‌ها میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

گالری «محسن»

مهرداد افسری مجموعه‌ای از عکس‌هایش را با موضوع تکثر عکاسی در دنیای امروز به‌نمایش گذاشته است.

این عکاس، درباره‌ی نمایشگاهیش با عنوان «هر آنچه که دیگر نیست» اظهار کرد: در این مجموعه ۳۶ عکس وجود دارد که همه از یک موضوع یکسان و خاص گرفته شده‌اند، اما چون در زمان‌های مختلفی ثبت شده‌اند با یکدیگر متفاوت هستند.

نمایشگاه «هر آنچه که دیگر نیست» از ۵ تا ۱۷ دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در گالری «محسن» به نشانی خیابان ظفر، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا، شماره ۴۲، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. گالری پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

گالری آن

نمایشگاه مجسمه‌های «عباس اکبری» با عنوان «مرکب ایرانی در جست‌وجوی معنا» افتتاح شد.

اکبری پس از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف مجموعه جام‌جم و مجموعه در جست‌و‌جوی آرش، در جست‌وجوی صلح، مجسمه‌های متفاوتی را از سرامیک و آهن در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است. او این‌بار به‌سراغ خوشنویسی ایرانی با نگاهی مفهومی رفته است.

نمایشگاه آثار عباس اکبری تا ۱۷ دی‌ماه در گالری «آن» واقع در میدان ونک، خیابان سئول، شماره ۴۴ برپا است.

گالری راه ابریشم

دو عکاس، مجموعه‌ای از آثار خود را در نمایشگاهی با عنوان «پشت و رو» در گالری «راه ابریشم» به‌نمایش می‌گذارند.

هاوار امینی، درباره‌ی مجموعه عکس‌هایش، اظهار کرد: ۱۲ کار از من در کنار یک مجموعه از صلاح ابراهیمی به‌نمایش گذاشته می‌شود. من در این عکس‌ها از آرشیو عکس‌های قدیمی استفاده کرده و با تلفیق نگاتیوهای دهه ۴۰ با عکس‌های زمان حال، به ترکیبی تازه رسیده‌ام.

او افزود: این عکس‌ها در سال ۹۱ کار شده‌اند و پس از سه سال به‌صورت مشترک با مجموعه عکس‌های صلاح ابراهیمی به‌نمایش گذاشته می‌شوند.

صلاح ابراهیمی نیز درباره‌ی مجموعه‌ی عکس‌های خود توضیح داد: حدود ۱۵ عکس از فتومونتاژهای من به‌نمایش گذاشته می‌شود. این مجموعه پیش از این در یک فستیوال در فنلاند در معرض دید قرار گرفته بود و برای اولین‌بار است که در ایران هم روی دیوار می‌رود.

نمایشگاه «پشت و رو» از ۵ تا ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «راه ابریشم» به نشانی خیابان شهید لواسانی غربی (فرمانیه)، شماره ۱۰۳، واحد ۲، میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است. گالری شنبه‌ها و تعطیلات عمومی‌ تعطیل‌ است.

گالری عقیلی

شاگردان آتلیه درس نقاشی ماهیار چرمچی، نمایشگاه آثار خود را با «واژه‌های عجیب» در گالری «عقیلی» برگزار می‌کنند.

نمایشگاه «واژه‌های عجیب» که به نمایش آثار سارا شریفی، نازی عسگری، سایه محمدی، هانیه محمدی، محمد منیری و ماهیار چرمچی اختصاص دارد، دومین نمایشگاه گروهی شاگردان آتلیه چرمچی است ک ه به‌دنبال کشف و تجربه نو در هنر هستند.

این نمایشگاه ۱۲ تا ۱۸ دی در گالری عقیلی به آدرس شهرک قدس (غرب)، خیابان سیمای ایران، روبه‌روی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ برپا خواهد بود.

گالری «مس‌نگار»

مجموعه‌ای از گلیم‌های زنان عشایر سیرجانی در گالری «مس‌نگار» به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدرضا جلیلی که به همراه همسرش «الهام تجلی» گلیم‌های زنان عشایر سیرجان را برای این نمایشگاه گردآوری کرده است، به خبرنگار ایسنا گفت: گلیم سیرجان نفیس‌ترین گلیم ایرانی و یکی از بهترین گلیم‌های دنیاست. این هنر به دلیل جنس، متریال و نقش و نگارهایی که دارد، منحصربه‌فرد است.

نمایشگاه گلیم‌های سیرجان از ۱۱ تا ۱۸ دی‌ماه، در گالری «مس‌نگار» به نشانی میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان زاینده‌رود، مجتمع پارک پرنس، بخش تجاری، شماره ۵ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

گالری «گلستان»

یک هنرمند نقاش مجموعه‌ای از تابلوهای آبرنگ خود را با موضوعات مفهومی و سورئالیسم به‌نمایش می‌گذارد.

بهمن نیکو درباره‌ی تازه‌ترین نمایشگاه نقاشی‌هایش با عنوان «آبرنگ؛‌ با نگاهی دیگر» اظهار کرد: ۳۹ تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف و با تکنیک آبرنگ به‌نمایش گذاشته خواهد شد. این کارها بیشتر با موضوعات مفهومی و سورئالیسم خلق شده‌اند.

نمایشگاه بهمن نیکو از ۱۲ تا ۱۷ دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «گلستان» به نشانی دروس، خیابان کماسایی، شماره ۳۴ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

گالری شکوه

تازه‌ترین مجموعه نقاشی‌های محمد طباطبایی در گالری «شکوه» به‌نمایش گذاشته می‌شود.

«عجیب‌تر از بهشت» عنوان این نمایشگاه است که طباطبایی در آن ۱۲ اثر را با تکنیک اکریلیک روی بوم و اکریلیک و کریستال روی بوم ارائه خواهد کرد که همچنان شاخصه‌های بازری مانند شوک به مخاطب، خلق فضای پرتنش، القای حس تعلیق و ارائه‌ی لحظه‌ای دراماتیک در هریک از آن‌ها وجود دارد.

نمایشگاه نقاشی‌های محمد طباطبایی از ۱۲ تا ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۳ در گالری «شکوه» واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز (به‌جز پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج