۱۶۵۹۶۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

طنز؛ مسلمانان آمریکا را کشف کردند!

اردوغان اعلام کرده مسلمانان آمریکا را کشف کردند نه کریستف کلمب. یار در خانه و ما گرد جهان می گشتیم؟ مقصر ور دلمان بود و ما مدام اینطرف و آنطرف دنبالش می گشتیم.

طنز؛ مسلمانان آمریکا را کشف کردند!




مجله خط خطی - شهرام شهیدی:

* در خبرها آمده بود در یکی از بیمارستان های چین مردانی که در آینده نزدیک قصد دارند پدر شوند می توانند درد هنگام وضع حمل را همچون همسرانشان تجربه کنند.

به نظرم اگر نیمه پر لیوان را در رویدادهای کشور می دیدیم چینی ها جسارت نمی کردند این دستاورد را به نام خودشان ثبت کنند چون پدران ما زیر بار مشکلات خیلی وقت است که این درد را تحمل می کنند اما نه به صورت سزارین بلکه کاملا طبیعی.

* باز هم جای شکرش باقی است که تنها تعداد زیادی از کافه های تهران به علت عدم وجود دید مناسب انتظامی پلمپ شد. خوشحالی کردن ندارد؟ دارد. خوب هم دارد.

طنز؛ مسلمانان آمریکا را کشف کردند!

شما فکر کن ناگر همین موضوع عدمدیدمناسب انتظامی را بهانه کنند، همه سینماها و موزه ها و گالری ها و ... هم باید بسته شوند. می گویند یک نفر با خط کشی که دستش بود زد تو سر بغل دستی اش. بغل دستی گفت خدا را شکر. گفتند چرا خدا را شکر می کنی؟ گفت چون خدا رحم کرد آجر دستش نبود!

* وزیر کشاورزی گفته آب در ایران گران است. خیلی اتفاق خوش و فرخنده ای است. چرا؟ چون باعث می شود زیرآبی رفتن و زیرآب زدن برای خیلی ها صرف نکند و گران بیفتد.

* وزیر بهداشت اعلام کرد درمان سرطان ارزان می شود. اگر مثبت اندیش باشید متوجه می شوید علت افزایش بیماران سرطانی در کشور چیست. چون درمانش ارزان شده، مردم هجوم آورده اند تادوره ارزانی است سرطان بگیرند که بعد دچارت خسران نشوند. مثل پر کردن باک ماشین هنگام گران شدن بنزین است.

* اردوغان اعلام کرده مسلمانان آمریکا را کشف کردند نه کریستف کلمب. یار در خانه و ما گرد جهان می گشتیم؟ مقصر ور دلمان بود و ما مدام اینطرف و آنطرف دنبالش می گشتیم.

* مجلس تصویب کرد اماکن در دید عموم حریم خصوصی نیستند. بنا بر این طرح، چون خانه همسایه پرده ندارد و از ساختمان روبرو تا فیها خالدونش پیداست و در دید عموم همسایه ها قرار دارد لذا خانه ایشان هم حریم خصوصی نبوده و ما می توانیم برویم آنجا قدم بزنیم. حالا کارهای دیگر بماند.

* اکبر ترکان گفت ما به جز پخت آبگوشت بزباش و قرمه سبزی در هیچ تکنولوژی و صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم. ما تا حالا فکر می کردیم کدبانو کسی است که از هر انگشتش یک هنر بریزد اما گویا با تعریف اکبر ترکان باید این بار که وارد آشپزخانه شدیم به خانم بگوییم عزیزم از هر انگشتت یک صنعت می چکه یا چه تکنولوژی ای!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      درسته اما قطعا ترک نبودن
      دکتر ازغندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج