۱۶۶۳۳۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جنجال بی احترامی مدونا به چهره ها +عکس

پس از لو رفتن آهنگ های آلبوم جدید مدونا به نام «قلب عصیانگر» (Rebel Heart )، وی در اقدامی پیشگیرانه به سرعت ۶ آهنگ از این آلبوم را که تمام و آماده شده بودند به صورت جداگانه وارد بازار کرد تا ۱۰ مارس که بقیه آهنگ های این آلبوم نیز حاضر و بصورت آلبومی کامل روانه بازار شوند.

جنجال بی احترامی مدونا به چهره ها +عکس
برترین ها: پس از لو رفتن آهنگ های آلبوم جدید مدونا به نام «قلب عصیانگر» (Rebel Heart )، وی در اقدامی پیشگیرانه به سرعت 6 آهنگ از این آلبوم را که تمام و آماده شده بودند به صورت جداگانه وارد بازار کرد تا 10 مارس که بقیه آهنگ های این آلبوم نیز حاضر و بصورت آلبومی کامل روانه بازار شوند.

او برای تبلیغ این آلبوم عکس صورت افراد بزرگ و تاثیر گذاری همچون «مارتین لوتر»، «نلسون مادلا» و «باب مارلی» را، مانند عکسی از خودش که به عنوان عکس روی جلد آلبوم انتخاب شده، به صورت پیچیده شده در نایلون های مشکی در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است.

جنجال بی احترامی مدونا به چهره ها +عکس

این حرکت او با عکس العمل شدید و گسترده بسیاری از هوادارانش مواجه شده است. آنها این کار او را بی احترامی به این چهره های برجسته و سوء استفاده از تصویر آنها خوانده اند.

مدونا، در پاسخ به انتقاداتی که از او صورت گرفته، گفته است که من خودم را با هیچ کس مقایسه نمی کنم بلکه فقط آنها را تحسین و تایید می کنم. او گفته است که این طرفدارانش بوده اند که این کار را با عکس های این افراد کرده اند و خودش چنین کاری را انجام نداده است.

او در صفحه اینستاگرام و فیس بوک خود گفته است که دنیا به امثال این قهرمانان نیازمند است و از طرفداران خود برای درست کردن این عکس ها و استفاده از این روش برای تجلیل از این قهرمانان بزرگ به عنوان مبارزان آزادی، تشکر کرده است!

در میان این عکس ها عکس «مرلین مونرو»، «هومر سیمپسون» و «مایلی سایرس» نیز وجود داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج