۱۶۶۴۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آقا سامان خنده بازاری را «جدی» بگیرید!

اینستالوژی سامان گوران

«سامان گوران» وقتی فقط یک «اسم» است، شاید برای خیلی ها نام آشنا نباشد. حتی یک قدم جلوتر، شاید چهره او هم به تنهایی برای خیلی ها آنقدرها شناخته شده نباشد که در نگاه اول در کوچه و خیابان او را بشناسند.

اینستالوژی سامان گوران




روزنامه هفت صبح - رضا مهدوی:

مرور اجمالی

  • آدرس: samangouran
  • دنبال کننده ها: 28,3K
  • دنبال رونده: 24
  • تصاویر ارسالی: 67
  • کسب لایک میانگین پست های اخیر: 1.2
  • کامنت های دریافتی میانگین پست های اخیر: 70
  • نتایج جستجوی «اسم + اینستاگرام» در گوگل: حدود 97,000 صفحه
  • کامنت تصادفی: سامان راضی هستم ازت فقط با استقلالی بودنت مشکل دارم شش تایی ها

اینستالوژی سامان گوران

تحلیل شهرت

«سامان گوران» وقتی فقط یک «اسم» است، شاید برای خیلی ها نام آشنا نباشد. حتی یک قدم جلوتر، شاید چهره او هم به تنهایی برای خیلی ها آنقدرها شناخته شده نباشد که در نگاه اول در کوچه و خیابان او را بشناسند و با دست به یکدیگر نشانش بدهند اما اگر «خنده بازار» را کنار اسم و عکسش اضافه کنیمف این بار کمتر کسی را می توان پیدا کرد که او را نشناسد.

آقا سامان که هنوز تا ۳۰ سالگی یک سالی فرصت دارد، سال ۹۰ با رنامه طنز تلویزیونی خنده بازار که از شبکه سه پخش می شد به یکباره به شهرتی به گستردگی مخاطبان برنامه های تلویزیون در شهرها و روستاهای کشورمان رسید. تقلید طنازانه مهران مدیری، علی دایی و عادل فردوسی پور اوج کارهای او بود که البته با اعتراض برخی و رضا صادقی روبرو شد.

تحلیل عکس ها

سامان خان حدود هشت ماهی است که اینستای خود را فعال کرده و از این لحاظ تقریبا تازه وارد است اما در همین مدت کوتاه مدل فعالیتش نشان می دهد که ظرفیت این شبکه اجتاعی را به خوبی شناخته و یاد گرفته که از آن چطور استفاده کند. برای یک شروع تاثیرگذار و جنجالی، اولین عکسی که در صفحه اش منتشر کرده است عکسی دو نفره در کنار یک فرد جنجالی یعنی «دی جی حسین فسنقری» است. فسنقری یک گرم کننده مشهور مجالس شادی و از آن افراد خاص است که در این یادداشت کوتاه نمی شود بیشتر از این معرفی کرد. فقط همین مقدار را داشته باشید که برای خودش و بین کلی هوادارانش حسابی برو و بیایی دارد!

اتفاقاا دومین عکسی که گوران در این صفحه منتشر کرده هم در شناخت «استراتژی» و «تاکتیک» های جذب مخاطب او به ما کمک می کند. این عکس این بار سه نفره، در کنار مرحوم مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار است که نشان می دهدگوران برای رونق دادن به صفحه اش از شهرت دیگر هنرمندان هم به خوبی بهره می برد.

یکی از ویژگی های گورن، علاقمندی های مذهبی اوست که به نسبت تعداد عکس های صفحه اش تعدد تصاویری با این مضامین به خوبی قابل احساس است. او تصاویری از داخل هیات عزاداری دارد که اینطور توصیف کرده است «اینجا بهترین جاییه که سراغ دارم...» گاهی هم در حرم امام رضا (ع) در کنار ضریح، عکس سلفی می گیرد یا در شهر نجف و به فاصله دو ساعت از گرفتن عکسی در حرم حضرت علی (ع) آن را در صفحه اش منتشر می کند. جالب اینکه حتی در بخش معرفی پروفایلش هم تنها نوشته است «یا علی».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج