۱۶۶۷۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

با ما به استقبال CES ۲۰۱۵ بیایید (۲)

در این مطلب، همه شایعه ها و اخبار و کنفرانس هایی که پیش از آغاز رسمی نمایشگاه CES ۲۰۱۵ وجود دارند را از گوشه و کنار وب برایتان گردآوری کرده ایم تا بدانید کدام برندها چه محصولاتی قرار است روانه بازار کنند و این محصولات چه ویژگی هایی دارند.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)
برترین ها: در این مطلب، همه شایعه ها و اخبار و کنفرانس هایی که پیش از آغاز رسمی نمایشگاه CES 2015 وجود دارند را از گوشه و کنار وب برایتان گردآوری کرده ایم تا بدانید کدام برندها چه محصولاتی قرار است روانه بازار کنند و این محصولات چه ویژگی هایی دارند.

مطلب مرتبط:

با ما به استقبال CES ۲۰۱۵ بیایید (۱)



لنوو مانیتور ThinkVision X۲۴ را با طراحی زیبا و رزولوشن فول‌اچ‌دی معرفی کرد

لنوو مانیتور جدیدی به نام ThinkVision X۲۴ را در سایز ۲۳.۸ معرفی کرده که تقریباً حاشیه‌ ندارد. این مانیتور به پنل IPS LCD با زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه مجهز شده است.

مانیتور ThinkVision X۲۴ از رزولوشن فول‌اچ‌دی یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و از نظر مشخصات سخت‌افزاری تقریباً هیچ برتری بر رقبای خود ندارد. تنها نکته‌ی جالب و مهم درباره‌ی این مانیتور مربوط به حاشیه‌ی بسیار باریک دور صفحه‌نمایش و طراحی منحصر به مفرد آن است.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

مانیتور X۲۴ لنوو از درگاه‌های ورودی HDMI و DisplayPort پشتیبانی می‌کند تا بتوانید آن را به دستگاه‌‌های مختلف متصل کنید. این مانیتورِ زیبا، فوق‌العاده باریک است و تنها ۷.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. بدونِ حاشیه بودن آن، باعث می‌شود تا به سادگی بتوانید چند دستگاه از این مانیتور را کنار هم گذاشته و یک نمایشگر بزرگ را تشکیل دهید.

لنوو می‌گوید X۲۴ اولین مانیتور دنیا است که از پنل Neo-Blade بهره می‌برد.البته با جستجو در وب می‌توان متوجه شد که این پنل توسط ال‌جی تولید می‌شود.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

از دیگر مشخصات فنی X۲۴ می‌توان به نسبت تصویر ۱۶:۹، کنتراست تصویر ۱۰۰۰ به ۱ و کنتراست داینامیک ۳ میلیون به ۱ اشاره کرد. حداکثر شدت روشنایی این مانیتور نیز ۲۵۰ شمع بر متر مربع (cd/m۲) اعلام شده است.
این مانیتورِ ۳.۵ کیلوگرمی قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار جهانی شود.

بنر تبلیغاتی ال‌جی از معرفی جی‌فلکس ۲ در CES 2015 حکایت دارد

تنها ساعاتی تا آغاز نمایشگاه CES 2015 و بزرگ‌ترین گردهمایی کمپانی‌های فعال در عرصه‌ی فناوری باقی است. انتشار تصاویری از پوسترهای جی‌فلکس ۲ ال‌جی، معرفی این گوشی‌هوشمند را در نمایشگاه CES تایید کرد.

براساس تصاویر منتشر شده، ال‌جی پوسترها و بنرهایی از نسل جدید گوشی‌هوشمند خمیده‌ی خود را در تالار بیرونی نمایشگاه قرار داده است. متاسفانه هیچ‌یک از تصاویر منتشر شده جزئیاتی از این گوشی‌هوشمند را معرفی نمی‌کند و تنها می‌توان خمیده بودن این گوشی را از تصاویر درک کرد. با توجه به انتشار تصویری از یک گوشی‌هوشمند مجهز به پردازنده‌ی سری اسنپ‌دراگون ۸۰۰ توسط کوالکام را نیز باید به منزله‌‌ی استفاده از این پردازنده در جی‌فلکس ۲ عنوان کرد. حال باید منتظر بود تا ال‌جی در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود، نسل جدید این گوشی‌هوشمند را معرفی کند.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

شاید ال‌جی نسل جدید گوشی‌هوشمند خود را با فرمی خمیده‌تر ارائه کند و این گوشی قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود قابلیت ترمیم قاب پشتی کهدر نسل پیشین نیز شاهد آن بودیم، به این گوشی هم اضافه شده باشد. نظر شما در این خصوص چیست؟

سامسونگ گلکسی S۶ را به CES ۲۰۱۵ می‌برد

این روزها ظاهرا سامسونگ سخت مشغول توسعه‌ی گلکسی S۶ به‌عنوان نسل بعدی پرچمدار خود است. انتشار شایعات در هفته‌های اخیر این موضوع را تایید کرده است. براساس شنیده‌ها، کره‌ای‌ها گلکسی S۶ را در CES ۲۰۱۵ به صورت خصوصی به نمایش خواهند گذاشت.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

به گزارش سم‌موبایل، سامسونگ گلکسی S۶ را به‌همراه نمونه‌ی دیگری از این گوشی‌هوشمند به نمایشگاه CES خواهد آورد، تا آن را به شماری از شرکای خود نشان دهد، به این ترتیب٬ ظاهرا خبری از نمایش عمومی این گوشی‌هوشمند در جریان برگزاری CES ۲۰۱۵ نیست. هنوز مشخص نیست که منظور از نمونه‌ی دیگر گلکسی S۶ چیست؟ شاید منظور نسخه‌ای از گلکسی S۶ است که ساختاری چون گلکسی نوت اج دارد. پیش از این نیز شایعاتی منتشر شده که حکایت از عرضه‌ی گلکسی S۶ در دو نسخه‌ دارند.

با توجه به مشکلات ایجاد شده برای سامسونگ، این کمپانی گلکسی S۶ را با طراحی جدیدی روانه‌ی بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود گلکسی S۶ همراه با صفحه‌ی نمایش سوپر AMOLED با رزولوشن QHD، اندروید آبنبات چوبی، پردازنده‌ی اگسینوس ۷۴۲۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت ارتباط با شبکه‌های مخابراتی LTE Cat. ۹/۱۰ روانه‌ی بازار شود. همچنین نتایج بنچمارک انتوتو منتسب به این گوشی حکایت از بکارگیری سنسور ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی در آن دارد.

نسل جدید واکمن سونی در CES ۲۰۱۵ معرفی می‌شود

سونی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA ۲۰۱۴ برلین، نسل جدیدی از پخش‌کننده‌ی محبوب خود، واکمن را معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد درصدد معرفی نسخه‌ی جدیدتری از این محصول در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ است.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

به گزارش ورج، سونی در حال آماده‌‌سازی غرفه‌ی خود در نمایشگاه CES است و براساس شواهد موجود به نظر می‌رسد این کمپانی نسل جدیدی از واکمن را معرفی خواهد کرد. واکمن جدید از الگوی طراحی ساده‌ی سونی بهره می‌برد و شامل قاب پشتی مشکی مات و حاشیه‌های خمیده است. ضمنا جک هدفون نیز با رنگ طلایی در قسمت بالایی خودنمایی می‌کند. سونی کلید‌های کنترل پخش را همچون گوشی‌های‌هوشمند در حاشیه‌ی سمت چپ پخش‌کننده‌ قرار داده است. شاید این پخش‌کننده‌ی نسخه‌ی کامل‌تری از ZX۱ باشد که در حال حاضر با قیمت ۸۴۱ دلار در بریتانیا به فروش می‌رسد.

براساس اطلاعات موجود، به‌نظر می‌رسد واکمن جدید سونی با هدف پخش با کیفیت فایل‌های صوتی روانه‌ی بازار خواهد شد. سونی اخیرا با پشتیبانی از فایل‌های صوتی ۱۹۲ کیلوهرتزی ۲۴ بیت و استفاده از آمپلی‌فایرهای با کیفیت نشان داده که درصدد ایجاد تفاوت بین واکمن با سایر پخش‌کننده‌های موجود در بازار است.

STYLER، راه‌حل ال‌جی برای مراقبت از لباس

ال‌جی نسخه‌ی جدید از سیستم مدیریت لباس که ال‌جی Styler نام دارد را در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ معرفی خواهد کرد. این مدل جدید، جمع و جور و اقتصادی ال‌جی styler برای تازه و با طراوت کردن لباس‌ها بدون استفاده از مواد شوینده طراحی شده است و راه حلی ایده‌آل برای لباس‌هایی با نگهداری سخت نظیر کت‌شلوارها و ژاکت‌ها است.

قابلیت‌های زیادی که در استایلر جمع شده در هیچ ماشین لباسشوئی دیگری دیده نشده است. این دستگاه، لباس­‌ها را به همان سرعت و راحتی مدل قبلی باطراوت می‌کند. استایلر از بخار برای از بین بردن بوی نامطبوع دود سیگار، خوراکی‌ها و عرق بر روی لباس کمک گرفته است. کاربران می‌توانند بین دو رایحه متفاوت که برای باطراوت و معطر کردن لباس­‌ها در نظر گرفته شده است استفاده کنند. قابلیت با طراوت کننده سریع (Quick Refresh) با لباس‌ها کاری می‌کند ظاهری تازه داشته و احساس طراوت را منتقل کنند. از سوی دیگر، قابلیت (Moving Hanger Action) بعد از اینکه لباس‌ها بخار داده شدند به آرامی لباس‌ها را می‌لرزاند تا چین و چروکشان از بین برود. استایلر حتی قادر است تا خط اتوی شلوارها را نیز حفظ کند. این دستگاه برای تولید هوای گرم و نگهداری آن در دمای پایین دارای پمپ داخلی است. این مسئله لباس‌ها را از چین خوردگی و آسیب دیدن در طول فرآیند خشک شدن حفظ می‌کند.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

استایلر قادر است تا لباس‌ها را استریل کند. فناوری اسپری بخار داغ ال‌جی در بسیاری از ماشین لباسشویی این شرکت نیز وجود دارند. با فشار کلیدی ساده، بخار داغ برای نابود کردن ۹۹.۹ درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هائی که در عمق لباس‌ها و عروسک‌ها ساکن شده‌اند به کار گرفته می‌شود. ال‌جی می‌گوید سازمان‌های معتبر ارزیابی محصولات نظیر بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) و موسسه‌ی آزمون و تحقیقات جامه کره (KATRI) ویژگی استریلاسیون بخار استایلر را مورد آزمون قرار داده و آن را تائید کرده‌اند. همچنین، تست‌هایی که توسط Intertek انجام شده بیان می‌کند که استایلر در یک سیکل کامل استریلاسیون ۹۰ دقیقه‌ای حدود ۹۲ درصد پرکلرواتیلن را از بین می‌برد. پرکلرواتیلن ماده اصلی شیمیایی استفاده شده در خشک‌شوئی است که به شدت سرطان‌زا است.

قابلیت عیب‌یابی هوشمند و برچسب NFC از ویژگی‌های استایلر جدید هستند. Smart Diagnosis™ زمانی که دستگاه نیاز به تعمیر و نگهداری دارد از طریق تلفن همراه هوشمند به کاربر اطلاع می‌دهد و NFC می‌تواند سیکل‌های مورد نیاز را بر روی تلفن همراه هوشمند دانلود کند و با لمس یک انگشت آن را بر روی استایلر بارگذاری کند.

در مقایسه با نسخه‌ی قبلی styler، حجم دستگاه تا ۳۰ درصد کاهش یافته است و لبه‌های منحنی‌شکل، درب شیشه‌ای مدرن و دستگیره آلومینیومی زیبا به منظور طراحی یکپارچه و سازگاری با دکور داخلی به این دستگاه اضافه شده است. کلیدهای کنترل استایلر روی صفحه لمسی که مقابل دستگاه قرار دارد تعبیه شده است که به نرمی و آرامی می‌درخشد. استایلر بسیار بی‌صدا است و می‌تواند در حالی که شما خواب هستید مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات کلیدی
9Xh);• با طراوت کننده لباس‌ها (Capacity Clothing Refresher) مجموع 4 عدد
• حفظ خط اطوی شلوار (Easy Pants Crease Care)
• فناوری پمپ داغ (Heat Pump Technology)
• سیکل بهداشتی (مورد تائید Interlink)
• خشک‌کن آرام برای لباس‌های حساس
• عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis™)
• NFC

تبلت جان‌سخت Gladius 10 را Arbor به CES 2015 می‌برد

آربور با معرفی نسل جدید تبلت جان سخت گلادیوس ۱۰ از برنامه‌های خود برای حضور در CES 2015 پرده برداشت. این تبلت با مقاوت بالا برای استفاده در کاربردهای مختلفی چون انبارها، حمل و نقل و کاربردهای پزشکی توسعه یافته است.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

گلادیوس ۱۰ تبلتی است که برای استفاده در کاربردهای پرخطر طراحی و تولید شده است. براساس اطلاعات منتشر شده این محصول از صفحه‌‌ی نمایش ۱۰.۱ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ در کنار پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس ۲ بهره می‌برد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک MTK۸۳۹۲ مبتنی بر هسته‌های Cortex A۷، پردازنده‌ی گرافیکی چهار هسته‌ای مالی از آرم، دو گیگابایت حافظه‌‌ی رم، اسکنر بارکد (سفارشی)، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و دو مگاپیکسلی در جلو و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. گلادیوس ۱۰ از وجود گواهی IP۶۵ نیز در کنار گواهی ۸۱۰G ارتش ایالات متحده برای مقاومت در برابر انواع ضربات و سقوط‌ها بهره می‌برد. هنوز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری مورد استفاده ارائه نشده، اما آربور اعلام کرده که این تبلت قادر است ۱۰ ساعت بدون نیاز به شارژ کار کند.

گلادیوس ۱۰ از ماه می سال ۲۰۱۵ با قیمت ۱٫۰۳۰ دلار به فروش خواهد رسید. خریداران می‌توانند این تبلت را براساس نیازهای خود بصورت سفارشی خریداری کنند.

آیا در CES ۲۰۱۵ اغواکننده ترین تلویزیون متعلق به سامسونگ خواهد بود؟

به نظر می رسد که امسال سامسونگ تلاش زیادی برای خبر ساز شدن در نمایشگاه CES نکرده است، اما این مسأله چندان هم عادی به نظر نمی آید و حداقل کارنامه قبلی این کمپانی که خلاف این مسأله را نشان می دهد.

با نگاهی وسیع تر بر فعالیت های گذشته سامسونگ برای برندینگ تلویزیون های الترا اچ دی و با استناد به خبرهای منتشره در این رابطه، حال این کمپانی اعلام کرده که اغواکننده ترین تلویزیون دنیا را ساخته است.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

البته باید بگوییم که در این ادعای سامسونگ، امکانات و مشخصات محصول در درجه دوم اهمیت قرار دارند و نخستین و مهم ترین مسأله در نظر گرفته شده جذابیت ظاهری آن است که احتمالا در قالب یک تلویزیون خمیده ۴K نمود پیدا خواهد کرد.

هنوز تا آغاز رسمی CES ۲۰۱۵ زمان باقی است اما تا آن موقع بگذارید نگاهی داشته باشیم بر اطلاعاتی که تا به امروز در مورد محصول احتمالی سامسونگ منتشر شده است.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)

در مورد خود تلویزیون باید بگوییم که اطلاعات اندکی در دست است. البته سامسونگ به تازگی فاش ساخته که کلیه اسمارت تی وی های آن از سیستم عامل تایزن بهره می برند و این یکی از مهم ترین جزئیاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم.

به غیر از تایزن و نمایشگر خمیده ۴K جزئیات دیگری در رابطه با این تلویزیون موجود نیست اما تنها دو روز دیگر تا کنفرانس خبری سامسونگ در نمایشگاه CES زمان باقی مانده و به زودی اطلاعات بیشتری در این رابطه دریافت خواهیم کرد.

با ما به استقبال CES 2015 بیایید (2)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج