۱۶۶۹۰۷
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

شربت تریاک و متادون گران شد

رییس کارگروه پیشگیری از اعتیاد کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام از افزایش قیمت شربت تریاک و شربت متادون طی یک ماه گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس کارگروه پیشگیری از اعتیاد کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام از افزایش قیمت شربت تریاک و شربت متادون طی یک ماه گذشته خبر داد.

دکتر «سعید صفاتیان» با اشاره به این که این داروها برای درمان اعتیاد مصرف می شوند، افزود: هر شیشه ۲۵۰ سی سی شربت تریاک تا یک ماه پیش ۱۷ هزار تومان قیمت داشت این در حالی است که در زمان حاضر این دارو ۲۵ هزار تومان قیمت دارد. همچنین بهای شربت متادون از چهار هزار و ۸۰۰ تومان به پنج هزار و ۴۰۰ تومان افزایش یافته است.

وی در ادامه به پنج هزار و ۳۰۰ مرکز خصوصی درمان اعتیاد با ۳۰ هزار کارمند اشاره کرد و اظهار داشت: در این مراکز حدود ۵۰۰ هزار معتاد با داروهایی از جمله شربت تریاک ، متادون و بوپرنورفین درمان می شوند.ضمن اینکه شمار مراکز درمان اعتیاد دولتی نیز به ۳۵۰ مرکز می رسد.

رییس کارگروه پیشگیری از اعتیاد کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : با این تعداد معتاد تحت درمان در کشور و گران شدن دو داروی یاد شده طی یک ماه اخیر، سود زیادی فقط به جیب شرکت های سازنده این داروها می رود.

صفاتیان افزود: این در حالی است که این سود ها نه تنها به جیب دولت نمی رود که به جیب کارخانه داران می رود و آنها نیز بخشی از سودها را برای درمان اعتیاد هزینه نمی کنند.

رییس کارگروه پیشگیری از اعتیاد کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : باید بخشی از این سودهای میلیاردی برای مواردی همچون، بیمه معتادان ، کمک به تحقیقات درمان اعتیاد و یارانه به افراد تحت درمان اختصاص یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهاب

      اقا سلام
      قیمت شربت تریاک تو کیش 500 هزار تومنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج