۱۶۶۹۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

الونگ را دلالان آوردند!

حسن روشن: کرار شر است، هرجا که باشد

حسن روشن بعد از اتفاق های آکادمی استقلال و آشتی مصلحتی اش با فتح الله زاده، یک ماهی سکوت کرد ولی دیروز و در گفت و گو با ایسنا، باز هم انتقادهایش از مدیرعامل استقلال را استارت زده و به نبودن کمیته فنی در این تیم اشاره کرده است.

برترین ها به نقل از تماشا : حسن روشن بعد از اتفاق های آکادمی استقلال و آشتی مصلحتی اش با فتح الله زاده، یک ماهی سکوت کرد ولی دیروز باز هم انتقادهایش از مدیرعامل استقلال را استارت زده و به نبودن کمیته فنی در این تیم اشاره کرده است.

روشن خریدن بازیکن جدید را زیرسوال برده است: «وضعیت استقلال خیلی خوب است و باید بگویم عالی است. من نیازی به جذب بازیکن نمی بینم اما نمی دانم چرا بازیکن آورده اند. پولی که به این بازیکنان جدید می دهند، خرج همین بازیکنای که در تیم هستند بکنند، چون تیم خیلی خوب است و یار زیادی هم دارند. من اگر اختیاری داشتم از جوانان باشگاه به تیم بزرگسالان می آوردم چون تیم اصلی مشکلی ندارد».

روشن معتقد است الونگ را دلالانی به استقلال آورده اند که هدفشان پایین کشیدن استقلال است: «دلالان همه تیم ها می خواهند استقلال را پایین بکشند اما با ید خوب کار کنند و با فکر بازی کنند و از ابزاری که دارند خوب استفاده کنند. الونگ الونگ را هم دلالان به استقلال اورده اند و الان دیگر تکمیل شده اند».

به گزارش برترین ها روشن به جدایی مجیدی از استقلال هم اشاره می کند و آن را بهترین کار می داند: «بهترین کارف جدایی فرهاد مجیدی از استقلال بود اما به جای او از بازیکنان جوان باشگاه استفاده کنند. فرهاد خیلی خوب کار کرد و بحثی در آن نیست و استقلال در این دو سال روی شاخ فرهاد می چرخید. بهترین کار رفتن فرهاد بود چون آخر فوتبالش بود و پول خوبی گیرش آمد. الان بازیکنانی مثل آرش برهانی که مدعی بودند، فرصت دارند بازی کنند و البته کارشان سنگین تر می شود. وقتی بازیکنان خارجی می آورند باید بازی کنند و نمی شود آنها را روی نیمکت بگذارند. حالا این بازیکنان جای چه کسی می خواهند بازی کنند، خدا می داند».

روشن درباره رفتن کرار هم می گوید همان بهتر که او رفت: «کرار شر است و هرجا که باشد دنبال شر است. وقتی امیر قلعه نویی نتواند او را کنترل کند ببینید چقدر مشکل دارد. کرار بازیکن خوبی است اما وقتی دنبال شر است چه فایده ای دارد؟ همان بهتر که رفت».

و بالاخره تیر خلاص به سمت فتح الله زاده شلیک می شود: «وقتی باشگاه کمیته فنی ندارد و یک نفر تصمیم می گیرد و یک گروه فنی تصمیم نمی گیرد، همین حرف و حدیث ها پیش می آید که می گویند با بازیکنان درباره برگشتن کرار حرف زده اند. الان به جایی رسیده اند که متوجه می شوند کمیته فنی نیاز دارند. تمام این دلالی ها به خاطر این بوده که مربی ها می خواستند بازیکن بیاورند اما در کمیته فنی این حرف ها نیست و باید آنها نظر فنی بدهند. نه آکادمی نداریم که بازیکن تولید کند و نه کمیته فنی داریم که نظر بدهد. اینکه با جباری صحبت کنند و مشورت بگیرند ایرادی ندارد چون همیشه با کاپیتان مشورت می کنند اما اینکه بخواهند اجازه بگیرند، درست نیست. مظلومی هم گفت که جباری را بیرون می کنم و دربی را از دست داده است، اما همان موقع گفتم که امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد چون یک نفر که تصمیم بگیرد، همین است اما اگر کمیته فنی باشد، این مشکلات نیست».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حسن روشن: کرار شر است، هرجا که باشد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج