جاباما
۱۶۷۴۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسش محمدرضا فروتن از قانون ۳۶ ساله

محمدرضا فروتن درباره ممنوعیت استفاده از هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات اظهار کرد: اینکه چرا بعضی‌ها از اتفاقات خوب خوشحال نمی‌شوند و چه چیزی آن‌ها را اذیت می‌کند و چه ترسی از این اتفاق دارند، یک سوال است.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا فروتن درباره ممنوعیت استفاده از هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات اظهار کرد: اینکه چرا بعضی‌ها از اتفاقات خوب خوشحال نمی‌شوند و چه چیزی آن‌ها را اذیت می‌کند و چه ترسی از این اتفاق دارند، یک سوال است.

این هنرمند که در نشست «هم‌اندیشی بررسی نقش هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات» حضور داشت، خاطرنشان کرد: چقدر این داستان خشم تولید کرده است و چقدر حال یک عده را بد کرده است. دوستان حرف‌هایشان را با طنز می‌گویند اما اگر درک کنیم می‌بینیم پشت تک‌تک این صحبت‌های عزیزان چقدر خشم و ناراحتی است. به یاد دارم بعد از تمام گیر و دارهایی که در امر تبلیغات مرهون شده بود و ما دوباره قصد داشتیم کاری را شروع کنیم، باز هم برایم سوال بود که چرا یک بازیگر و ورزشکار نمی‌تواند کالای ایرانی را تبلیغ کند.

وی در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم بیشتر ما باید به دنبال آسیبی باشیم که انگار به بعضی‌ها می‌خورد؛ یعنی اینکه چرا بعضی‌ها از اتفاقات خوب خوشحال نمی‌شوند و چه ترسی دارند. آیا این ترس سالم، غریزی و طبیعی است و یا اینکه یک ترس بیمارگونه است؟ در این زمینه نیاز به افرادی هست که به عنوان راه‌حل به آن‌ها نگاه کنیم، افراد مسئول و با شهامت و حمایت‌گری که خواسته‌های دیگران و اتفاق‌های خوب را بخشی از خواسته‌های جدی خودشان تلقی کنند و اینکه وقتی موانعی به‌وجود می‌آید چقدر خودشان را می‌توانند مسئول بدانند و از مسئولیت‌های خودشان بدانند که مشکل را حل کنند.

فروتن در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در این نشست تصریح کرد: شاید مهربانی کمی هم آگاهی بیاورد. من فکر می‌کنم با این اقشار (افرادی که استفاده از هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات را ممنوع کرده‌اند) با نامهربانی برخورد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج