۱۶۷۹۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نظر مهدوی‌کیا درباره گروه ایران در جام ملت‌ها

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: در جام ملت‌ها در گروه ناخوشایندی قرار داریم چرا که در گذشته تجربیات ناخوشایندی چون بحرین داشته ایم.

ایسنا: مهدی مهدوی‌کیا درباره شرایط قهرمانی تیم‌های مدعی در شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: استرالیا به همراه ژاپن و کره از تیم‌های مدعی قهرمانی هستند و تیم ملی فوتبال ایران نیز با توجه به مربی با تجربه ای که دارد جزو مدعیان به شمار می‌آید هرچند که ایران بازی‌های تدارکاتی کمتری انجام داده اما ما همواره از قدرت‌های اول آسیا بوده ایم و سایر تیم ها روی ما حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

او با متفاوت دانستن شرایط جام ملت های آسیا با جام جهانی گفت: شرایط در آسیا همانند جام جهانی نیست و در آسیا سایر تیم‌ها از ایران می‌ترسند چراکه ما با سابقه مان نشان داده‌ایم که می‌توانیم از پس این تیم‌ها بربیاییم. شرایط ما به گونه‌ای است که از نظر ساختاری ابتدا به این فکر هستیم که گل نخوریم و این سیستم را در مقابل تیم‌های قدرتمند اتخاذ کرده‌ایم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با ابراز امیدواری با نسبت به عملکرد علیرضا جهانبخش و سردار آزمون خاطرنشان کرد: در تیم ملی بازیکنانی چون دژآگه، نکونام،‌ حسینی و قوچان نژاد داریم که نشان دهنده تلفیقی از حضور بازیکنان جوان و با تجربه در تیم ملی ایران است.

مهدوی کیا درباره کناره گیری علی کریمی نیز گفت: من در جریان کار نیستم هرچند که این اتفاق می توانست تجربه خوبی برای کریمی باشد.

او همچنین با اشاره به نبود پرسپولیسی‌ها در تیم ملی بیان کرد: شرایط پرسپولیس را نمی‌دانم چون از نزدیک با این تیم نبودم امیدوارم شرایط این تیم در آینده بهتر شود چراکه پرسپولیس همواره یکی از ستون های تیم ملی بوده اما در این دوره بازیکنی در تیم ملی نداریم که شاید علت آن نتایج ضعیف در ابتدای لیگ باشد.

فروشگاه لوازم و کالای ورزشی مهدی مهدوی‌کیا با حضور بازیکنانی چون علی کریمی، کریم باقری،‌جواد کاظمیان و محمد نوری عصر امروز در مجتمع تیراژه واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی افتتاح شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج