اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۹۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی داماش - استقلال

مظلومی: در زمین آسفالت هم بازی می کنیم!

مربي استقلال در خصوص مسئله کرار جاسم گفت : او بازيکن بسيار خوبي بود و من هم دوست داشتم بماند چون ما در سه جبهه مي جنگيم که مي توانست کمک خوبي براي استقلال باشد

پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال تهران گفت: داماش از ابتداي فصل تيم خوبي را داشته است اما دچار مشکلاتي بود که خيلي از باشگاه ها به آن مبتلا مي شوند ولي در ادامه و بعد از تغيير و تحولات و حضور آقاي قاسمپور توانست به نتايج بهتري دست پيدا کند. اين تيم دوباره دچار تغيير و تحولاتي در کادر خود شده است و هر چند در بازي سخت آبادان شکست خوردند اما از ارزش هاي اين تيم چيزي کم نمي شود.

مظلومي در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی داماش - استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما تيم استقلال هستيم و چه ميزبان باشيم و چه ميهمان به دنبال کسب پيروزي هستيم چرا که مي خواهيم قهرمان شويم و کسب تساوي هم به نوعي يک شکست خفيف محسوب مي شود.

وي ادامه داد: من ديشب متوجه شدم که زمين ما را تغيير داده اند. اين حق ميزبان است که زمين مسابقه خود را تعئين کند ولي ايکاش زودتر به ما ميگفتند وگرنه ما وظيفه مان است که حتي اگر در آسفالت هم مسابقه بگذارند بازي کنيم. اگر زودتر به ما ابلاغ مي شد مي توانستيم که تمريناتمان را در طول هفته در زمين چمن مصنوعي انجام دهيم. به هر حال با اين اوصاف ما توانستيم امروز يک تمرين خوب را در چمن مصنوعي کمپ تيم ملي برگزار کنيم.

مربي استقلال در خصوص مسئله کرار جاسم گفت: او بازيکن بسيار خوبي بود و من هم دوست داشتم بماند چون ما در سه جبهه مي جنگيم که مي توانست کمک خوبي براي استقلال باشد.به هر حال فعل و انفعالات و سو برداشت هايي وجود داشت که از تيم جدا شد.

وي در خصوص جذب بازيکن نيز گفت: در نظر داريم يک فوروارد آسيايي به جاي جاسم کرار جذب کنيم. ما پيش از اين سه بازيکن خارجي را در پست هاي هافبک، دفاع و خط حمله جذب کرده ايم . ضمن اينکه در پست دروازه هم يک دروازه بان جذب شده است تا اگر مشکلي براي دروازه بان هايمان پيش آمد در اين بخش هم کمبودي نداشته باشيم.

مظلومي در پايان در مورد وضعيت محرومان و مصدومين استقلال گفت: به غير از تيموريان که حداقل دو سه هفته ديگر مشکلش برطرف مي شود، ساير بازيکنان مصدوم ما رسيده اند و دارند با تيم تمرين مي کنند. ضمن اينکه آرش برهاني را نيز به علت محروميت در اختيار نخواهيم داشت.


منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مظلومی: در زمین آسفالت هم بازی می کنیم!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج