۱۶۹۱۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خاطرات انصاریان با دو نسل از کریمی ها

علی انصاریان رفیق صمیمی و قدیمی علی کریمی حالا مربی دو فرزند کریمی است و حرف های جالبی در این مصاحبه در خصوص فرزندان جادوگر به زبان آورده است.

مجله تماشاگران امروز: علی کریمی صاحب سه فرزند است، دو پسر و یک دختر. این خانواده کوچک اما خوشبخت و مشهور، به غیر از زندگی روزمره، اتفاقات جالبی را تجربه می کنند. یکی از این اتفاقات، حضور دو پسر علی کریمی به نام های هاوش و هیرسا در یک مدرسه فوتبال است. مدیر و مربی این مدرسه فوتبال هم کسی نیست جز علی انصاریان. مدافع اسبق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که رفاقتی طولانی مدت با علی کریمی دارد. او که مثل علی کریمی فوتبالش را به اتمام رسانده، حالا مربی بچه های کریمی است. انصاریان برای مان قصه های بامزه ای از فرزندان کریمی نقل می کند: «هاوش بازیکن خوبی است. مثل علی، چپ پا و سربالا فوتبال بازی می کند. با تمام وجودش تمرین می کند و وقتی به او می گویم باید فلان کار را انجام دهی، یک دقیقه هم معطل نمی کند. هیرسا نیز بازیکن خوبی است. او را هم دوست دارم. هیرسا راست پا و شوتزن است. البته هر دو نفر از تکنیک و سرعت انتقال بالایی بهره می برند. انگار تکنیک علی به صورت ژنتیکی به این دو بچه به ارث رسیده است.»

انصاریان که حالا خودش را در قاب تصویرهای سینمایی می بیند و اعتقاد دارد ستاره جدید دنیای سینماست، باز هم از فرزندان جادوگر می گوید: «هاوش و هیرسا در بغل خودم بزرگ شده اند. رفاقت من و علی مربوط به امروز و دیروز نمی شود. تقریبا در یک زمان به پرسپولیس آمدیم و من اصلا به خاطر علی کریمی، یک زمانی شماره ۸ را می پوشیدم. همیشه بابت زندگی که دارد، خدا را شکر می کنم. همسر علی، یک انسان به تمام معناست. من با این خانواده، رفت و آمد هم دارم اما باید بگویم از اینکه هاوش و هیرسا شبیه پدرشان نیستند، خیلی خوشحالم! علی کریمی اصلا بلد نیست حرف دلش را به زبان بیاورد. او حرف نمی زند و حرف هایش را در دلش نگه می دارد، یکدفعه رفتاری انجام می دهد که همه تعجب می کنند. هیچ کس نمی گوید چه اتفاقی رخ داده که علی کریمی تا این حد عصبانی شد، همه فقط می پرسند چرا علی آن کار را کرد؟»

او نظرات دیگری هم در مورد خانواده کریمی دارد: «خدا را شکر که فرزندانش مثل خودش نیستند. آنها شور و نشاط خاصی دارند. مدام سر و صدا می کنند و برعکس علی، گوشه گیر نیستند. من علی را بهتر از دوستان دیگرش می شناسم چون با او سال ها هم اتاقی و همبازی بودم. می دانم چه اخلاق های بدی دارد و چطور می تواند روی مغز دوستانش راه برود! ما در کنار هم بزرگ شدیم و حالا فرزندانش در کنار من هستند. علی هیچ وقت در زندگیش نتوانست روابط عمومی جالبی داشته باشد، او حرف زدن معمولی را هم بلد نیست اما خدا را شکر که فرزندانش خوب صحبت می کنند و دوست پیدا کردن را بلدند. حالا علی کریمی این حرف ها را بخواند، پوست مرا می کَنَد ولی من حقایق را می گویم. علی این همه سال پرسپولیس بود، یکبار نشد با همه بازیکنان تیم رابطه دوستانه داشته باشد. یک عده را دست می انداخت، یک عده را با شوخی هایش ذله می کرد، با یک عده اصلا از بیخ و بُن مشکل داشت و تنها ۴، ۵ نفر دور و بَرَش بودند. البته در همان حال، همه بازیکنان علی را دوست داشتند و برایش جان می دادند. هاوش و هیرسا این طور نیستند. با همه رفاقت دارند.»

علی انصاریان گفت: «من حقیقت را می گویم، بیشتر از سایر بچه ها، هوای این دو نفر را دارم. وقتی می خواهیم فوتبال درون تیمی بازی کنیم، من یک تیم بردارم و هاوش یک تیم. آها! من هیچ وقت هاوش و هیرسا را در یک تیم و با هم قرار نمی دهم. آنها چون تکنیکی هستند، بهم پاس نمی دهند و اعصاب شان بهم می ریزد. اما وقتی مقابل هم بازی می کنند هم مشکل دیگری است چون رحم ندارند، چپ و راست همدیگر را می زنند. فوتبال شان خیلی خوب است، سطح بازی این دو بازیکن را می پسندم. مطمئن باشید بعدا از هاوش و هیرسا کریمی چیزهای بیشتری می شنوید. آنها با این و آن دعوا می کنند و خیلی زود عذرخواهی می کنند. بچه های خوبی هستند. اتفاقا چند روز پیش به علی گفتم بگذار بچه هایت فوتبال شان را ادامه دهند، استعداد درخشانی هستند ولی علی گفت: هیچ فشاری روی آنها نیست، خواستند، خودشان می روند و فوتبالیست می شوند. من برای برادر خودم پارتی بازی نکردم، این که بچه هایم هستند!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج