جاباما
۱۶۹۳۲
۵۰۷۲
۵۰۷۲
پ

اعتیاد جدید هری پاتر پس از ترک الکل!

دانیل رادکلیف هنرپیشه نقش هری پاتر درسری فیلم پرفروش استودیو وارنر مدتی است سخت درگیر یک بازی آنلاین فوتبالی شده است .

دانیل رادکلیف هنرپیشه نقش هری پاتر درسری فیلم پرفروش استودیو وارنر مدتی است سخت درگیر یک بازی آنلاین فوتبالی شده است .

بازی که ذهن رادکلیف را به خود مشغول کرده fantasy football نام دارد . این بازی با گسترش اینترنت ابتدا در امریکا وبعد از آن در اروپا به شدت محبوب شد. ظاهر این بازی بسیار ساده است .به شما بودجه ای مجازی داده میشود تا از بین بازیکنان یکی از لیگهای فوتبال تعدادی بازیکن را انتخاب کرده و تیم یازده نفره تان را تشکیل دهید. بابرگزاری هر هفته از بازیها ، یازده بازیکن منتخب شما بر اساس عملکردشان در زمین امتیاز می گیرند و شما با جمع این امتیازات درجدول رتبه بندی می شوید. تداوم موفقیت در این بازی تعقیب جزیی ترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات و همچنین مصدومیتها و مسائل پشت پرده باشگاه ها را می طلبد و کسب امتیازات بالا بجز این میسر نیست.

دانیل رادکلیف که مدتی بخاطر اعتیاد به الکل تحت درمان بود و حالا با کنار گذاشتن الکل زندگی سالمی دارد ، سخت درگیراین بازی شده تاجایی که روی رابطه اش با نامزدش تاثیر گذاشته است.البته او خوش شانس است که رزی کوکر نامزدش نه تنها از توجه زیاد او به این بازی ناراحت نشده بلکه به او توصیه هایی هم در هفته برای خرید بازیکنان جدید دارد.او راجع به این اخلاق نامزدش می گوید:«گاهی بدون توقف با اوصحبت می کنم و البته بخش عمده ای از حرفهایم هم مربوط به همین بازی است.رزی تحمل زیادی دارد والبته اطلاعات خوبی هم درباره تیمها به من می دهد. برای نقل و انتقالات تیمم هم از او کمک می گیرم و نظرش را برای خرید و فروش بازیکنان جویا می شوم.»

دانیل رادکلیف که سرصحنه فیلم آخر هری پاتر با کوکر آشنا شده ترک الکل را ناشی از همین آشنایی میداند ولی دوست ندارد سرگرمی جدیدش را به این زودیها کنار بگذارد! او در نهایت می گوید:«رزی مشکلی با این مسئله ندارد و برای من هم سرگرمی خوبی است پس دلیلی برای ترکش وجود ندارد»


منبع: خبر آنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اعتیاد جدید هری پاتر پس از ترک الکل!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج