۱۷۰۰۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

علم الهدی: ترور فرانسه، پیش ساخته بود

امام جمعه‌ی مشهد با بیان اینکه خطرناک‌ترین فتنه استکبار فتنه تروریستی است، گفت: بیانیه وزارت امور خارجه در برابر اهانت فرانسه به پیغمبر اکرم(ص) کفایت نمی‌کند و نباید در برابر این دولت ملحد ساکت نشست.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه‌ی مشهد با بیان اینکه خطرناک‌ترین فتنه استکبار فتنه تروریستی است، گفت: بیانیه وزارت امور خارجه در برابر اهانت فرانسه به پیغمبر اکرم(ص) کفایت نمی‌کند و نباید در برابر این دولت ملحد ساکت نشست.

آیت الله «سیداحمد علم‌الهدی» اظهار کرد: در مقابل اهانتی که دولت ملحد فرانسه مرتکب شده، باید حرکات قوی‌تر از خود نشان داد و صرف بیانیه دادن وزیر امور خارجه کفایت نمی‌کند، نباید در برابر دولت فرانسه تساهل نشان داد و در برابر اهانت وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر به دست گرفتن کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) نباید سکوت اختیار کرد.

امام جمعه مشهد با اشاره به فرار شاه در ۲۶ دی‌ماه سال ۱۳۵۷ تصریح کرد: فرار شاه آغاز استکبار جهانی محسوب می‌شود و بعد از ظهر همان روز، وقتی به امام راحل(ره) در نوفل لوشاتو این خبر را اطلاع دادند، امام(ره) سه مرتبه ندای الله‌اکبر را سر دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در شعاع نورانی تکبیر امام خمینی(ره) سقوط قدرت استکباری و شکست‎های پیاپی استکبار جهانی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه «در طول ۳۵ سال از پیروزی انقلاب، شکست‌های جهانی استکبار در شعاع تکبیر امام خمینی(ره) دیده می‌شود»، افزود: در جنگ احزاب، مسلمانان اطراف مدینه را خندق می‌کندند که به رگه‌ی کوهی رسیدند که نمی‌توانستند آن را خرد کنند و پیامبر اکرم (ص) با خرد کردن این رگه از کوه سه جرقه مشاهده کرد، در جرقه‌ی نخست امپراتوری مسلمانان و در جرقه‌ی دوم اراضی شامات و امپراتوری روم را دیدند که به تصرف مسلمانان درآمده و در جرقه‌ی سوم، کاخ‌های عدن، یمن و جنوب عربستان را مشاهده کردند که در اختیار مسلمانان قرار دارد، اما کفار ایشان را مورد تمسخر خود قرار ‌دادند.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه «۲۶ دی‌ماه سال ۱۳۵۷ آغاز شکست آمریکا بود»، یادآور شد: از همان زمان آمریکا و جهان غرب به این نتیجه رسیدند که اگر اسلام با این قدرت در عرصه‌ی جهانی طلوع کند، شکست خواهند خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه«اگر اسلام با این قدرت طالع شود، سفره‌ی کفر جهانی از روی زمین برچیده می‌شود»، خاطرنشان کرد: شاه را خود آمریکایی‌ها بردند، چون می‌خواستند تصمیم‌گیرنده‌ی خود باشند و نطفه‌ی انقلاب را در دم خاموش کنند.

علم‌الهدی افزود: آیزنهاور با ورود به ایران و استفاده از نیروی آمریکایی و ناتو در صدد نابودی انقلاب بود که با مشاهده نیروی شاهنشاهی عنوان کرد که عنصر نابودکننده‌ی انقلاب در ایران وجود دارد، غافل از آنکه با عنایت الهی و بسیج مردمی انقلاب به پیروزی می‌رسد.

وی یادآور شد: پس از ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار یک ملت شکست خورده است و توان سلطه بر ما را ندارد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه «اخیراً آمریکا در صدد آن است که با نشان دادن چهره زشتی از اسلام، آن را مورد هدف قرار دهد»، ادامه داد: فتنه‌ی تروریستی خطرناک‌ترین توطئه‌ی جبهه‌ی استکبار علیه اسلام است، با این جریان در وهله‌ی نخست به‌دنبال مسلمان‌کشی و در وهله‌ی دوم به‌دنبال نشان دادن چهره‌ی زشتی از اسلام و به‌دنبال آن اسلام‌ستیزی است.

علم‌الهدی با تأکید بر اینکه«جریان داعش جاسوس اروپایی است»، خاطرنشان کرد: عناصر داعش از کشورهای اروپایی هستند و اخیرا هم با چاپ کاریکاتور پیامبر اکرم(ص) که جنایتی مشترک از سوی صهیونیست‌ها و دولت ملحد فرانسه است، در صدد اسلام‌ستیزی بر آمده‌اند.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه «کشتار در دفتر مجله فرانسوی سناریوی از پیش ساخته دولت ملحد فرانسه است»، گفت: چه طور می‌شود تروریستی کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشد؟ چطور می‌شود سرکردگی این گروه تروریستی را زنی در ترکیه بر عهده داشته باشد که طبق افشای دولت ترکیه این زن در طول عملیات مقیم ترکیه بوده و این امر موید آن است که حمله‌ی تروریستی به دفتر مجله سناریویی از پیش ساخته بوده است.

امام جمعه‌ی مشهد اظهار کرد: کاریکاتور پیامبر(ص) سه میلیون نسخه در مجله‌ی فرانسوی به چاپ رسیده و نخست وزیر فرانسه با در دست داشتن این کاریکاتور به‌دنبال تروریست نشان دادن مسلمانان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در چهارشنبه‌ی گذشته ادامه داد: بنا به فرمایشات ایشان، دشمن از دشمنی دست بر نخواهد داشت، پس چه طور می‌شود با چنین دشمنی وارد مذاکره شد و به نتیجه رسید.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: قبل از این مذاکرات، ۱۰ سال گذشته هم با ۱+۵ مذاکره کرده‌ایم اما همچنان بر سر مواضع خود ایستاده‌ایم، نباید در مسائل اقتصادی چشممان به دست دشمن باشد و دلخوش به برداشتن تحریم‌ها باشیم.

عضو مجلس خبرگان با تأکید بر اینکه«دشمن از هر روزنه‌ای ما را آسیب‌پذیر ببیند به ما حمله می‌کند»، افزود: در ایران به برکت امام زمان(عج) و علی ابن موسی‌الرضا(ع) همه‌ی منابع، استعداد و علم و فناوری رو به پیشرفت وجود دارد و ما باید به توانایی‌های داخلی تکیه کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا مدعی است که ایران را تا ۱۵ سال بنا بر مسالمت‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای مورد آزمون قرار می‌دهد و در صورت صحت مسالمت‌آمیز بودن، تحریم‌ها را تعدیل می‌کنند.

علم‌الهدی افزود: تحقیر از این بالاتر که منتظر تعدیل تحریم‌ها از سوی دشمن باشیم، ما عاشورایی هستیم و فریاد هیهات من ظله را سر می‌دهیم و غیرت ما اجازه نمی‌دهد که چنین تحقیری را بپذیریم.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه «مذاکرات ۸ ساعته‌ی وزیر امور خارجه آمریکا و ایران نشان‌دهنده مقصد شوم دشمن است»، ادامه داد: سکوت در برابر اهانت فرانسه به پیامبر(ص) به هیچ وجه با عشق به اهل بیت(ع) سازگار نیست و باید اظهار نفرت از دولت ملحد فرانسه به منصه ظهور در آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج