۱۷۰۵۲۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خودمان را دریبل کردی ستـاره

مجتبی جباری در آستانه بازی ایران – قطر حرف‌هایی زد که خود قطری‌ها را هم متعجب کرد.

خبر ورزشی: مجتبی جباری در آستانه بازی ایران - قطر حرف‌هایی زد که خود قطری‌ها را هم متعجب کرد. بدون شک اگر آنها خودشان هم می‌خواستند،‌ نمی‌توانستند شب قبل از جدال با ایران این‌گونه علیه ایران و کارلوس کروش تبلیغ کنند.

قطري‌ها حتي با صرف ميليون‌ها دلار نيز نمي‌توانستند به اين هدف برسند اما مجتبي جباري در نقش جاده صاف كن ظاهر شد و خيلي راحت آب به آسياب حريف ريخت البته او پول بسيار خوبي از الاهلي گرفته اما برايمان عجيب است كه چرا حاضر شده اين‌گونه عليه تيم ملي كشورش حرف بزند، آن هم دقيقاً يك روز قبل از بازي با قطر.

جالب اينجاست كه جباري كارلوس كروش را متهم به عدم استفاده از چهره‌هاي جوان در تيم ملي كرده (احتمالاً‌ نفراتي همچون: بيرانوند، پولادي، پورعلي‌گنجي، حقيقي، غفوري، ابراهيمي، رضاييان و... از يك دهه قبل عضو تيم ملي بوده‌اند) و مدعي شده كه فوتبال ايران با اين مربي هيچ پيشرفتي نداشته است!‌

احتمالاً‌ به زعم آقامجتبي صعود مقتدرانه به جام جهاني با وجود امكانات كمي كه در اختيار داشتيم، پيشرفت تلقي نمي‌شود و معرفي جواناني كه نام برديم نيز جزو مزاياي كار اين مربي به حساب نمي‌آيد.

كاش جباري به اين نكته هم اشاره مي‌كرد كه استقلال به عنوان يكي از پرافتخارترين تيم‌هاي ايران طي ۸ سال اخير در ليگ قهرمانان آسيا هيچ افتخاري كسب نكرد و اتفاقاً خود اين بازيكن هم طي پنج دوره‌اي كه با استقلال به آسيا رفت، نتوانست با اين تيم طعم قهرماني يا حتي حضور در فينال را بچشد.

بهترين عنواني كه جباري با استقلال در آسيا كسب كرده راهيابي به مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان در سال ۲۰۱۳ بود كه تازه به واسطه جدايي از استقلال مجال حضور در يك‌چهارم و نيمه‌نهايي را هم پيدا نكرد اما برايمان عجيب است بازيكني كه در عرصه ملي هيچ افتخاري ندارد، ‌اين‌گونه مربي پرافتخاري همچون كروش را به چالش مي‌كشد. در اينكه جباري مهر‌ه‌اي فوق‌العاده تكنيكي است شكي وجود ندارد اما كاش توانايي‌هايش را براي دريبل زدن ايران به كار نبندد. او كه مي‌توانست به پرچم خط مياني ايران بدل شود، حالا مقتدرانه مي‌رود تا نقش بلندگوي رقباي ايران را ايفا كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفر

      این کجاش ستاره هست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج