۱۷۱۲۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزایش آلاینده‌ جوی طی ۲ روز آینده در تهران

به سبب پایداری جوی طی ۲ روز آینده انتظار می‌رود در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران شاهد افزایش آلاینده‌های جوی و بروز غبار محلی باشیم.

خبرگزاری فارس: امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده، اظهار داشت: امروز بارش‌های پراکنده در مناطق واقع در شرق کشور رخ می‌دهد و به تدریج در ساعات آینده از تراکم ابرها در این مناطق کاسته می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سرعت وزش باد در کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان افزایش یابد، افزود: همچنین انتظار می‌رود در برخی از ساعات در مناطق مزبور شاهد وزش باد نسبتاً شدید باشیم.

به گفته وی امروز خلیج‌فارس و دریای عمان به سبب وزش باد متلاطم و طوفانی خواهند بود.

نقشینه با اعلام اینکه طی دو روز آینده بیشتر مناطق کشور جوی نسبتاً پایدار را تجربه می‌کنند، اضافه کرد: این امر می‌تواند با افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همراه باشد.

وی با اشاره به افزایش ابر از ساعات پایانی روز پنج‌شنبه هفته جاری در سواحل شمالی کشور، ابراز داشت: این شرایط موجب کاهش دمای هوا و همچنین بارش‌های خفیف در سواحل شمالی کشور می‌شود البته بارندگی‌ها در مناطق مرتفع به شکل برف خواهد بود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود یادآور شد: تهران نیز طی دو روز آینده شاهد غبار محلی می‌شود که این امر به سبب پایداری و رکود نسبی هوا در سطح شهر رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از بعدازظهر روز پنج‌شنبه شاهد رشد ابر در ارتفاعات تهران خواهیم بود که این امر موجب بارندگی در مناطق مرتفع این کلانشهر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج