۱۷۱۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برخورد پلیس با دلالان بازار ارز شدت می گیرد

با وجود حضور دلالان در خیابان فردوسی طی روز جاری و دیروز یکی از مسئولان بانک مرکزی از جمع‌آوری دلالان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی امروز جدی‌تر وارد بازار خواهد شد.

با وجود حضور دلالان در خیابان فردوسی طی روز جاری و دیروز یکی از مسئولان بانک مرکزی از جمع‌آوری دلالان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی امروز جدی‌تر وارد بازار خواهد شد.

از روز گذشته طبق اعلام رسمی بانک مرکزی ارز بعنوای کالای قاچاق تلقی شده و از همین رو دیگر خرید و فروش آن در بازار آزاد مطابق قبل امکان پذیر نیست.

روز گذشته اما دلالان و صرافان کار خود را با ترس و تردید آغاز کردند و تا پایان روز از بیم اینکه نیروی انتظامی وارد بازار شود خرید و فروش خود را در داخل راه‌پله‌های پاساژهای مجاور فردوسی انجام می‌دادند.

* شاید از ۲ هزار دلال فقط ۲ نفر را دیدید

خبرنگار فارس در همین ارتباط و چرایی عدم اجرای برنامه جدید برخورد با دلالان با یکی از مسئولان ارشد بانک مرکزی تماس گرفت؛ وی در این خصوص گفت: بانک مرکزی از زمانی که برنامه خود را اعلام کرده در بازار تغییراتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به ورود گسترده بازرسان بانک مرکزی به بازار برای شناسایی دلالان، افزود: دیروز طبق گزارش بازرسان تعداد دلالان موجود در بازار بسیار کمتر از روزهای قبل شده بود.

این مقام مسئول در بانک مرکزی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی گسترده تر از دیروز وارد بازار می شود تا دلالان را جمع‌آوری می‌کنند؛ انشاءالله خدمتتشان می‌رسیم.

* دلالان امروز هم آمدند؛ نیروی انتظامی می‌آید؟!

اما درحالی که این مسئول ارشد بانک مرکزی از جمع‌اوری دلالان و حضور گسترده نیروی انتظامی در بازار برای جمع اوری این گروه خبر داده و به اجرای این برنامه هم تأکید می‌کند در خیابان و میدان فردوسی واقعیت موضوع دیگری را حکایت می‌کند.

امروز هم دلالان سر کار خود امدند و مشابه قبل کار خود را در این منطقه از سر گرفتند البته این افراد بنا به اذعان خودشان این روزها با ترس و لرز به بازار می آیند و با سلام و صلوات کارشان را آغاز می‌کنند.

روز گذشته البته شایعاتی در بازار پیچیده بود که تعدادی از دلالان در پاساژ افشار دستگیر شده‌اند و همین شایعه البته مانع از حضور دلالان در این منطقه شده بود.

با توجه به صبحت‌های مسئولان ارشد بانک مرکزی باید دید تا ساعات پایانی روز جاری برخورد جدی نیروی انتظامی با دلالان آغاز خواهد شد یا خیر؟!


منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برخورد پلیس با دلالان بازار ارز شدت می گیرد



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج