۱۷۱۹۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ارزش يورو در برابر دلار افزايش يافت

در بازار داد و ستد ارزی لندن با توجه به آنکه هنوز معلوم نیست آیا بانک مرکزی اروپا سیاست آسان سازی افزایش نقدینگی یا پول در گردش اقتصاد، به اجرا خواهد گذاشت یا خیر، نرخ برابری یورو - دلار در معاملات روز پنجشنبه بازار بین‌المللی معاملات ارزی لندن افزایش یافت.

واحد مرکزی خبر: هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و ۱۶ سنت و ۲۴ واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری بیشتری نشان می‌دهد. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و ۱۶ سنت و هفت واحد پایه یک سنت بود.

ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن نوسان زیادی نداشت ، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به ۱۳۶ ین و ۸۲ صدم یک ین بود.ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به ۱۳۶ ین و ۸۵ صدم یک ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به ۱۱۷ ین و ۶۸ صدم یک ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به ۱۱۷ ین و۹۰ صدم یک ین بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج