۱۷۲۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال خروج دلالان از بازار ارز

تب معاملات بازار ارز از نفس افتاد

اولیتماتوم بانک مرکزی باعث رکورد و کسادی معاملات دلار در بازار رسمی و سیاه شد و کم‌کم فقط مصرف کنندگان واقعی برای خرید ارز مورد نیاز به بازار مراجعه می‌کنند.

اولیتماتوم بانک مرکزی باعث رکورد و کسادی معاملات دلار در بازار رسمی و سیاه شد و کم‌کم فقط مصرف کنندگان واقعی برای خرید ارز مورد نیاز به بازار مراجعه می‌کنند.

پیش بینی می شد که با اعلام برخورد جدی ماموران نیروی انتظامی با دلالان و واسطه گران بازار ارز، بساط سودجویان از این بازار رخت بربندد، اما چنین نشد و فعالیت دلالان در گوشه و کنار خیابان فردوسی همچنان مشاهده می شود.

با وجود اینکه مسئولان بانک مرکزی بارها اعلام کرده اند که با دلالان بازار ارز برخورد خواهد شد و از امروز این برخوردها تشدید می شود، اما هنوز ماموران نیروی انتظامی در بازار ارز دیده نشده اند.

دلالان خرد امروز هم مانند همیشه به فعالیت ارزی و دلالی خود ادامه می دهند و اعلام خبر برخورد نیروی انتظامی هم مانع از فعالیت آنها نشد، در عین حال از بازرسان بانک مرکزی هم خبری نیست.

براساس اعلام بانک مرکزی و تصمیم گیری مجلس خرید و فروش آزاد ارز و دلالی آن قاچاق محسوب می شود، اما این امر مانع از پنهان کاری دلالان در معاملاتشان نشد، این در حالی است که معامله ارز دلار طی دو روز گذشته با کسادی همراه بوده و صرافی ها قیمت فروش دلار را به مشتریان اعلام نمی کنند.

اولیتماتوم بانک مرکزی باعث رکورد بازار خرید و فروش ارز چه به صورت غیر رسمی و چه رسمی آن شده است و تنها مصرف کنندگان و متقاضیان واقعی بازار ارز برای خرید ارز مورد نیاز به این بازار مراجعه می کنند.

بانک مرکزی طی هفته های اخیر ارزی را به صرافی های مجاز دولتی عرضه نکرده است، نرخ خرید دلار امروز بر روی تابلوی صرافی ها ۱۳۹۰ تومان و نرخ فروش ۱۴۰۰ تومان است.

دلالان بازار سیاه ارز نرخ دلار را امروز ۱۷۰۰ تومان اعلام می کنند، نرخ یورو در بازار آزاد ۲۲۰۰ تومان و هر پوند ۲۸۰۰ تومان است. بانک مرکزی امروز قیمت رسمی دلار را با روندی افزایشی ۱۱۳۰ تومان و هر یورو را با روندی کاهشی ۱۴۲۹ تومان تعیین کرد.


منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تب معاملات بازار ارز از نفس افتاد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج