۱۷۲۶۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: حرف‌های قلعه‌نویی منطقی بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:قلعه‌نویی از ما خواست تمرکزمان روی تیم باشد و ما نیم‌فصل را خوب شروع کنیم، حرف‌های او کاملا منطقی بود و من هم به عنوان کاپیتان تیم به این موضوع احترام می‌گذارم.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی درباره آخرین شرایط تیم استقلال، صحبت‌های امیر قلعه‌نویی با بازیکنان در جریان تمرین دیروز و مسائل مختلف، صحبت‌های زیر را انجام داد.

ابتدا از شرایط استقلال و بازی دوستانه با راه‌آهن صحبت کنید.

این بازی دوستانه بیشتر به این جهت بود که تیم ما در شرایط مسابقه قرار بگیرد و از سویی کادر فنی می‌خواست وضعیت آمادگی بدنی بازیکنان را بسنجد. فکر می‌کنم این دیدار به ما کمک کرد تا بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

حتما شنیده‌ای که سازمان لیگ تصمیم دارد بازی‌ها را یک هفته جلو بیندازد و به احتمال فراوان بازی‌ها از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

اصلا چنین چیزی منطقی نیست، این درست نیست که هر وقت دوست داشته باشند برنامه بدهند و دوباره برنامه را لغو کنند. تیم ما براساس همین تعطیلی‌ها برنامه‌ریزی کرده تا به شرایط مسابقه برسد. ما باید این هفته را کامل تمرین کنیم تا در کارهای سرعتی و استقامتی به شرایط ایده‌آل برسیم. بدن‌های ما اصلا در شرایط مسابقه نیست و فکر نمی‌کنم تصمیم سازمان لیگ منطقی باشد.

ملی‌پوشان‌تان هم تا به تهران برسند کمی طول می‌کشد؟

شما می‌دانید که ما ۱۲ روز در جزیره کیش حتی سه جلسه تمرین را در روز برگزار می‌کردیم و اینکه بخواهیم زودتر مسابقات لیگ را برگزار کنیم اصلا منطقی به نظر نمی‌آید. بهتر است در این مورد تفکر کنیم تا خدای ناکرده به تیم‌ها فشار وارد نشود.

استقلال باید در اولین بازی به مصاف سپاهانی برود که عناصر تاثیرگذاری مثل خلعتبری، سوکای، شریفی و پریرا دارد، حضور مدافعان وسط و کناری استقلال در اردوی تیم ملی و ناهماهنگی احتمالی آنها تاثیری در بازی با سپاهان ندارد؟

شک نکنید که تاثیر دارد. وقتی بازیکن با تیم تمرین نمی‌کند، قطعا با شکل تیمی آشنایی کمی خواهد داشت. اما از آن سو هم بازیکنی که به اردوی تیم ملی می‌رود، از همه لحاظ در شرایط آمادگی و حرفه‌ای است و من مطمئن هستم شرایط خوب ملی‌پوشان ما می‌تواند به ما کمک کند. سپاهان تیم بسیار خوبی است و همیشه جزو تیم‌های مدعی لیگ برتر بوده و من مطمئن هستم که بازی با سپاهان سخت خواهد بود و به این بازی مسابقه شش امتیازی لقب می‌دهم، چون سپاهان رقیب بالای جدول ما است و به همین دلیل است که می‌گویم این مسابقه شش امتیاز دارد.

روز گذشته قلعه‌نویی در جمع بازیکنان از آنها خواست که به جای مصاحبه و صحبت با رسانه‌ها به بازیکنان لیگ و هواداران فکر کنند، به عنوان کاپیتان استقلال فکر می‌کنی چرا قلعه‌نویی در آستانه بازی‌های لیگ برتر چنین صحبت‌هایی را انجام داد؟

این مساله کاملا طبیعی است که سرمربی به تمرکز بازیکنانش اهمیت بدهد، قلعه‌نویی از ما خواست تمرکزمان روی تیم باشد و ما نیم‌فصل را خوب شروع کنیم و اعتقاد دارم حرف‌های قلعه‌نویی کاملا منطقی بود و من هم به عنوان کاپیتان تیم به این موضوع احترام می‌گذارم.

به عنوان کسی که سال‌ها با امیر قلعه‌نویی کار کردی، فکر می‌کنی این درست است که کی‌روش بگوید قلعه‌نویی و درخشان جایگاهی در فوتبال ندارند و نمی‌توانند روی نیمکت مربیگری بنشینند؟

من در این مورد هیچ نظری ندارم و حرف‌های شخصی که از سوی دوستان مطرح می‌شود به خودشان مربوط است. هر شخصی کارنامه‌ای دارد و براساس بازدهی و کارنامه‌اش سرمربیگری یک تیم را برعهده می‌گیرد. کسی نمی‌تواند بگوید تو مربی باش یا نباش، اما بهتر است من در این مورد صحبت نکنم و بیشتر روی مسائل استقلال تمرکز داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج