اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۳۰۳۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشارکت در خرید خانه ای برای حمایت از کودکان

حمایت از کودکان در محله دروازه غار

در حاشیه ی هر نگاهی که از چهارراههای این شهر گذر می کند، کودکی‌است؛ کودکی که در نگاه هر رهگذری به دنبال فروغی‌ست که امید و زندگی را برایش بیافریند... حال به همراه او در خانه ای به گرد هم آمده ایم تا معصومیتی در حاشیه به فراموشی نرود...

حمایت از کودکان در محله دروازه غار





برترین ها: در حاشیه ی هر نگاهی که از چهارراههای این شهر گذر می کند، کودکی‌است؛ کودکی که در نگاه هر رهگذری به دنبال فروغی‌ست که امید و زندگی را برایش بیافریند... حال به همراه او در خانه ای به گرد هم آمده ایم تا معصومیتی در حاشیه به فراموشی نرود...

اینک زمان به پاخاستن است به عشق : در تهیه ی خانه ای برای کودکان در معرض آسیب مشارکت کنیم.

مساحتی از سیاهی را بخریم و به سپیدی تبدیل کنیم. زمینی که کودکان بر آن رنج می کشند را به زمینی که برای شادمانی و نجاتشان زنده است، تغییر دهیم.

حمایت از کودکان در محله دروازه غار

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) به عنوان سازمانی مردم نهاد ومستقل فعالیت رسمی خود را ازسال ۱۳۷۹ در زمینه آگاهی بخشی و ارائه راهکارهای عملی در زمینه رفع معضلات اجتماعی از دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرده است و موفق به تاسیس مراکز متعددی تحت عنوان خانه های ایرانی در نقاط محروم و حاشیه ای در استان تهران و سایر استان های کشور از جمله هرمزگان، مازندران، خراسان رضوی ، کرمان، گلستان، بوشهر، قم ، فارس، اصفهان و البرز گردیده است .

حمایت از کودکان در محله دروازه غار

در همین راستا خانه ایرانی دروازه غار از سال ۱۳۹۰ با هدف توانمندسازی کودکان این محله و کاهش آسیب های ناشی از کار اجباری، اعتیاد و محرومیت از تحصیل، تأسیس گردیده است و می کوشد با ارائه برنامه های مستمر مددکاری و تحصیلی و آموزش های فرهنگی، هنری و ورزشی و نیز خدمات پزشکی و بهداشتی و تغذیه ، زمینه را برای ممانعت از سوق یافتن این کودکان به سوی بزه و سایر معضلات اجتماعی فراهم آورد و آنان را در دست یافتن به یک زندگی سالم و شکوفا یار و یاور باشد.

حمایت از کودکان در محله دروازه غار

با توجه به بافت فرسوده محله دروازه غار خانه ها به لحاظ ایمنی نامناسب و فضای کافی برای ارائه خدمات ندارند و از این رو با توجه به وضعیت مناسب تر این خانه قرار بر این است که خریداری گردد تا به پایگاهی ثابت و خانه ای مهربان و امن برای فرزندان دردمند دیارمان تبدیل شود. خانه ای که تا سال های ِ سال قلب تپنده انسانیت در شهرمان باشد.

حمایت از کودکان در محله دروازه غار

برای آگاهی بیش تر می توانید به نشانی اینترنتی www.sosapoverty.org مراجعه کنید و یابا شماره ۲۳۰۵۱۱۱۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

شماره حساب ویژه خانه ایرانی (علم) دروازه غارتهران به نام جمعیت امام علی (ع): ۵۸/۴۲۰۹۱۶۱۲- بانک ملت ،قرض الحسنه جام، شعبه چهارراه کالج و همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۵۱۴۹۶ و شماره شبای همین حساب IR۶۱۰۱۲۰۰۱۰۰۰۰۰۰۴۲۰۹۱۶۱۲۵۸
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج