۱۷۵۱۳۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

با مردهای این شکلی، خوشبختی؟

اسدالله خان سريال پدرسالار را يادتان هست؟ اگر در خانواده‌اي سنتي پرورش يافته باشيد، احتمالا اسدالله خان‌هاي زيادي را اطراف‌تان ديده‌ايد، اما حتي اگر در يك خانواده سنتي زندگي كرده باشيد، بعيد نيست كه كنار آمدن با چنين مردي براي‌تان دشوار باشد.

با مردهای این شکلی، خوشبختی؟
مجله سیب سبز - آسا ابراهيمي: اسدالله خان سريال پدرسالار را يادتان هست؟ اگر در خانواده‌اي سنتي پرورش يافته باشيد، احتمالا اسدالله خان‌هاي زيادي را اطراف‌تان ديده‌ايد، اما حتي اگر در يك خانواده سنتي زندگي كرده باشيد، بعيد نيست كه كنار آمدن با چنين مردي براي‌تان دشوار باشد. اما نگران نباشيد. شايد اين افراد در ظاهر پيچيده به‌نظر برسند، اما زندگي كردن با آنها فوت و فن خاصي دارد كه يادگرفتنش چندان هم دشوار نيست. پس اول با كمك سوال‌هايي كه مطرح كرده‌ايم از اينكه همسرتان در گروه مراقب‌ها جا مي‌گيرد مطمئن شويد و بعد از آن ادامه مطلب را بخوانيد.

با مردهای این شکلی، خوشبختی؟

اگر همسر شما چهار ويژگي از اين هفت مورد را دارد، مي‌توانيد بگوييد كه او يك «مراقب» است و براي به دست آوردن دل او به توصيه‌هاي ما نياز داريد.

۱. احساساتش را در دلش نگه مي‌دارد و آنها را با كسي قسمت نمي‌كند.

۲. نمي‌تواند به راحتي با غريبه‌ها گپ بزند.

۳. گاهي به تنهايي و فاصله گرفتن از ديگران نياز دارد.

۴. به جاي شريك شدن در بحث‌ها ترجيح مي‌دهد ماجرا را از دور نظاره كند و به حرف‌هاي ديگران گوش دهد.

۵. وقتي با او در مورد يك موضوع مهم حرف مي‌زنيد، بيشتر از آنكه حرف بزند سكوت مي‌كند.

۶. اينكه از ديگران كمك بخواهد يا خواسته‌هايش را مطرح كند برايش دشوار است.

۷. وقتي بحراني در زندگي مشترك ايجاد مي‌شود، ترجيح مي‌دهد به تنهايي حلش كند تااينكه آن را در همان ابتدا با شما در ميان بگذارد.

خود سر است؟

اگر براي گرفتن تصميم‌هاي مهم نظر شما را نمي‌پرسد، بايد به «مراقب» بودنش مشكوك شويد. افرادي كه در اين گروه شخصيتي قرار مي‌گيرند، استقلال زيادي دارند. آنها دوست دارند با پشتوانه همين استقلال و به تنهايي تصميم بگيرند و از مشورت كردن با ديگران يا گوش كردن به توصيه‌هاي‌شان گريزانند. ساده‌تر بگوييم «مراقب‌ها معتقدند خودشان قادر به مراقبت از خود هستند و در اين مورد به كسي نياز ندارند!» چنين مردي قاطع و يك‌كلام است و هرقدر هم مقابلش بايستيد، حرف و تصميمش را عوض نمي‌كند.

با او چه كنم؟

هيچ چيز به اندازه احترام ديدن نمي‌تواند يك مرد مراقب را شيفته شما كند. اگر مي‌خواهيد به چنين مردي نزديك شويد و عشقش را به دست بياوريد، تا مي‌توانيد به او احترام بگذاريد. قرار نيست نقش بازي كنيد. فقط از همين امروز سعي كنيد ويژگي‌هاي مثبتش را ببينيد و اينكه براي اين ويژگي‌ها ارزش قائل هستيد را هم به او منتقل كنيد.

كارآگاه بازي مي‌كند؟

اگر با يك مراقب ازدواج كرده باشيد، بايد خيال معاشرت بي قيد و شرط با دوستان مجردي‌تان را از سر بيرون كنيد. مراقب‌ها در مواجهه با ديگران محتاطند و پيش از آنكه همسرتان به دعوت يكي از دوستان شما به ‌مهماني بله بگويد، مثل يك كارآگاه همه چيز را در نظر مي‌گيرد و احتمالا شما را سوال‌پيچ مي‌كند. طبيعي است كه مردي با شخصيت مراقب به راحتي نتواند با آدم‌هاي تازه خو بگيرد، شمع مجلس شود و در يك ‌مهماني چند ساعته با كساني كه قبلا آنها را نديده بوده صميمي شود.

با او چه كنم؟

نگذاريد محتاط بودنش شما را تنها و خانه‌نشين كند. در معاشرت‌هاي اجتماعي خودتان سررشته كار را به دست بگيريد. شايد به ظاهر در برابر اين موضوع مقاومت كند اما از اين رفتار شما خوشش مي‌آيد، اما در كنار اين تلاش‌ها از او انتظار نداشته باشيد تغيير كند و با دوستان شما از خودتان صميمي‌تر شود. او هميشه محتاط خواهد ماند و فاصله‌اش را با ديگران به آرامي كم خواهد كرد. البته حتي پس از گذشت ماه‌ها از وارد شدن او به جمع دوستان‌تان، نبايد انتظار داشته باشيد مثل مردهاي ديگر جمع شود و با آنها احساس برادري كند، براي آرامش خودتان بهتر است او را همانطور كه هست بپذيريد.

با نقد ميانه ندارد؟

اگر همسرتان مراقب باشد، ساده‌ترين نقد‌هاي شما را هم جدي مي‌گيرد اما انتظار نداشته باشيد وقتي او را به باد انتقاد مي‌گيريد موضعش را تغيير دهد و كاري كه مي‌خواهيد را بكند. چنين شخصيتي از انتقاد نمي‌ترسد و به‌خاطر آن خم به ابرو نمي‌آورد. اعتماد به نفس چنين مرداني آنقدر بالا هست كه به كار خود ايمان داشته باشند و به‌خاطر نقد يك نفر نسبت به تصميم‌شان شك نكنند، پس بیهوده تلاش نكنيد با زير سوال بردن تصميم‌ها يا بدتر از آن، با حمله كردن به شخصيتش خود را ثابت كنيد. اين گروه از مردها خوب مي‌دانند چه مي‌كنند و منتظر تاييد ديگران نمي‌مانند.

با مردهای این شکلی، خوشبختی؟

با او چه كنم؟

به جاي اينكه با انتقادهاي مداوم و كنايه زدن براي به دست آوردن قلبش تلاش كنيد، احساسات‌تان را شفاف با او در ميان بگذاريد. او شنونده خوبي است و با منطقي كه دارد مي‌تواند احساسات‌تان را درك كند، پس نيازي نيست كه از راه‌هاي تاريخ گذشته براي محكم كردن پايه‌هاي زندگي‌تان كمك بگيريد. اگر احساس مي‌كنيد قدرت زياد او شما را به حاشيه رانده و نسبت به اين اتفاق حس خوبي نداريد، موضوع را با او در ميان بگذاريد.

خوب مي‌شنود

مراقب‌ها شنونده خوبي هستند. با دقت به حرف‌هاي شما و ديگران گوش مي‌دهند تا همه چيزهايي كه مي‌گوييد را درك كنند و از جزئيات موضوعات باخبر شوند و وقتي با آنها حرف مي‌زنيد، مدام ميان كلام‌تان نمي‌دوند، اما امان از روزي كه حرف‌هاي شما با گوشه و كنايه همراه شود و شخصيت او را نشانه بگيرد! يك مراقب وقتي مورد حمله قرار مي‌گيرد، بهتر از هر كسي از خود دفاع مي‌كند، پس انتظارش را داشته باشيد.

با او چه كنم؟

اگر با چنين مردي ازدواج كرده‌ايد، انتظار داشته باشيد همانطور كه در برخورد با ديگران محتاط است در مقابل شما هم دست به عصا باشد. تصور نكنيد او بي‌اعتناست يا اينكه دوست‌تان ندارد. آهسته و حساب‌شده قدم برداشتن جزئي از شخصيت اوست كه شما هم نمي‌توانيد تغييرش دهيد. يك مراقب در ماه‌هاي نامزدي جملات رويايي كه اغلب زن‌ها آرزوي شنيدنش را دارند را به زبان نمي‌آورد، بلكه به آرامي و در جريان ماه‌ها عشقش را به شما ثابت مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج