۱۷۵۸۳۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دنیزلی: این حق هواداران پرسپولیس نیست

سرمربی ترکیه ای گفت: «این حق پرسپولیس و هواداران خوبش نیست که دچار چنین شرایطی شوند و من امیدوارم که پرسپولیس به روزهای بهتری برسد.»

روزنامه گل: سیزدهم بهمن ۱۳۹۰ یک روز خاص و فراموش نشدنی برای هواداران پرسپولیس است. در دربی حساسی که مصطفی دنیزلی روی نیمکت سرخ‌ها بود، پرسپولیس با دو گل از استقلال عقب افتاد.

تحمل برزخ هشتاد دقیقه‌ای برای هواداران پرسپولیس تا حدی سخت بود که آنها حتی متوجه تعویض دنیزلی نشدند. پرسپولیس که در دقیقه شصت و هفت با اخراج مهرداد پولادی ده نفره شد، ۱۰ دقیقه باور نکردنی و عجیب را در دربی رقم زد. ایمون زاید در دقایق (۹۲ و ۸۳ و ۸۲) برای پرسپولیس گلزنی کرد تا اخراج نشود!

بله... راز عجیب آن دربی معروف در این بود که دنیزلی دیگر زاید را نمی‌خواست و قرار بود که فردای دربی مهاجم لیبیایی پرسپولیس اخراج شود. اما آن ده دقیقه رویایی سرخ‌ها باعث شد تا ایمون در پرسپولیس ماندگار شود.

قبل از آن بازی تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از عملکرد زاید به شدت انتقاد کردند و چون دنیزلی هم از عملکرد او راضی نبود، قرار شد که زاید حضور در دربی را هم تجربه کند تا پس از اخراج او از پرسپولیس جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند.

شاید باور این موضوع برای‌تان سخت باشد ولی اگر صحبت‌های دنیزلی را در مورد آن دربی معروف بخوانید، چیزهای جدیدی دستگیرتان می‌شود.

دنیزلی در این باره گفت: «آن بازی یک اتفاق عجیب و باور نکردنی برای پرسپولیس به همراه داشت و البته یک شانس بزرگ را برای یک نفر رقم زد. وضعیت طوری بود که قرار بود یک نفر از جمع ما جدا شود ولی حوادث آن بازی باعث شد که آن یک نفر در پرسپولیس ماندنی شود. من دوست ندارم که در مورد یکسری چیزها صحبت کنم و بهتر است که شما هم پس از چند سالی که گذشته دنبال رمزگشایی نباشید (خنده)!»

شنیدن شعار "ده دقیقه، ده نفره" هنوز برای آقا مصطفی جذابیت‌های خاص خودش را دارد: «فکر می‌کنم این جور اتفاق‌ها هر چند سال یک بار در فوتبال بیفتد و آن روز نوبت پرسپولیس بود که دچار این موضوع شود. آن بازی را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و مطمئن باشید که هواداران پرسپولیس هم هیچ وقت این شعار را یادشان نمی‌رود (خنده). از این‌که پرسپولیسی‌ها هنوز به یاد این بازی هستند و در مورد تیم‌شان و من صحبت می‌کنند، خوشحال هستم و هیچ وقت خاطرات خوبم با پرسپولیس را فراموش نمی‌کنم.»

مصطفی دنیزلی هنوز پیگیر وضعیت پرسپولیس است و امید دارد تا سرخ‌‌ها از این بحران نجات پیدا کنند: «از طریق دوست خوبم (ناصر صادقی) پیگیر وضعیت پرسپولیس هستم. وقتی شنیدم که پرسپولیس باخته و توی جدول شرایط خوبی ندارد خیلی ناراحت شدم. این حق پرسپولیس و هواداران خوبش نیست که دچار چنین شرایطی شوند و من امیدوارم که پرسپولیس به روزهای بهتری برسد.»

در روزهایی که شعار "حیا کن، رها کن" در استادیوم‌ها شنیده می‌شود و ناکامی سرخ‌ها باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده، از افندی راجع به پرسپولیس و احتمال بازگشت او به این تیم پرسیدیم که چنین پاسخ داد: «من همیشه پرسپولیس را دوست دارم و تحت هر شرایطی امیدوارم که این تیم موفق شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی هم دارد. من همیشه خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانم و احساس می‌کنم که یک دینی نسبت به آنها بر گردن دارم. احساس می‌کنم که باید محبت‌های آنها را تلافی کنم و این حداقل کاری است که می‌توانم انجام دهم.»

آقا مصطفی که به دو پیشنهاد لیگ برتری از فوتبال ایران پاسخ منفی‌ داده است در مورد پرسپولیس صحبت‌هایش را ادامه داد: «من از فوتبال ایران پیشنهاد دارم ولی اگر قرار باشد که به ایران برگردم یا برای پرسپولیس می‌آیم و یا تیم ملی ایران. من همیشه بعد از ترکیه که کشورم است تیم ایران و پرسپولیس را دنبال می‌کنم و اینها برایم مهم هستند.»

نکته جالبی که در مورد دنیزلی وجود دارد این است که افندی به صراحت می‌گوید که به دلیل مشغله‌کاری نتوانسته بازی‌های تیم ملی را در مسابقات جام‌ملت‌های آسیا پیگیری کند: «راستش را بخواهید خیلی سرم شلوغ بود و به همین دلیل نتوانستم بازی‌های تیم ملی ایران را در جام‌ملت‌های آسیا پیگیری کنم. اما وقتی شنیدم که ایران حذف شده و آن اتفاق‌ها افتاده خیلی ناراحت شدم. به نظر من این حق ایران نبوده و البته از آن سو هم کارلوس کی‌روش مربی شناخته شده‌ای است که نمی‌شود به راحتی او را قضاوت کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      دنیزلی دیوانتیم بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج