اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۷۵۸۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

شیشه عمر فیروز کریمی در دستان گواردیولا!

فیروز کریمی و عبدالله ویسی امروز برای اولین بار مقابل هم قرار می گیرند، اما در میان تعجب، رقابت این دو مربی حساسیت بالایی دارد. چیزی که باعث حساسیت این دیدار می شود به فصل گذشته برمی گردد؛ به زمانی که ویسی اولین سال مربیگری خود را تجربه می کرد.

شیشه عمر فیروز کریمی در دستان گواردیولا!

برترین ها: فیروز کریمی و عبدالله ویسی امروز برای اولین بار مقابل هم قرار می گیرند، اما در میان تعجب، رقابت این دو مربی حساسیت بالایی دارد. چیزی که باعث حساسیت این دیدار می شود به فصل گذشته برمی گردد؛ به زمانی که ویسی اولین سال مربیگری خود را تجربه می کرد.

دقیقا در هفته هایی که به پایان فصل منتهی می شد نتایج ضعیف صبا با ویسی نیز آغاز شد و به یکباره نام فیروز کریمی که در آن زمان ف - ک خوانده می شد به عنوان جانشین ویسی مطرح شد.

همه چیز برای برکناری ویسی مهیا بود؛ دیدار صبا با مس در قم آخرین فرصت ویسی بود و در صورت باخت، طبق برنامه فیروز کریمی بلافاصله جایگزین ویسی می شد. بازی طبق میل فیروز کریمی پیش رفت و صبا یک بر صفر عقب افتاد؛ اما گل تساوی میرشفیعیان صبا را از باخت و ویسی را از اخراج نجات داد و یک تابلو ایست موقت مقابل فیروز کریمی قرار داد.

پس از آن بازی بود که ویسی با چندین نتیجه خوب سند ماندگاری خود را در صبا امضا کرد و پروژه انتقال کریمی به قم ناکام ماند.

حالا در بازی پیش رو این شرایط کاملا معکوس شده است. ویسی با اعتماد به نفسی وصف ناشدنی که در تیمش ایجاد شده فقط به برد و ادامه حضور در جمع مدعیان فکر می کند و در آن سو فیروز کریمی در برزخی سخت گرفتار آمده که فقط کسب سه امتیاز می تواند از این شرایط نجاتش دهد.

فیروز هر روز با اولتیماتوم جدیدی از سوی بوشهری ها مواجه می شود و چه بسا قم آخرین شهری باشد که او به عنوان مربی شاهین پای به آنجا می گذارد.

ویسی در بازی امروز نیاز به پیروزی دارد و خاطره بدی که از شنیدن نام ف - ک در ذهن دارد او و تیمش را به سوی پیروزی در این بازی سوق می دهد. حتی هواداران قمی هم از ویسی یک بازی سراپا حمله و یک پیروزی پرگل می خواهند تا هم باخت سنگین دور رفت جبران شود و هم جواب تکه پرانی های گزارشگر بوشهری آن بازی که هنوز حرف هایش در ذهن هواداران صبا مانده، داده شود.

ویسی با پیروزی در جدال رودررو، برای دومین بار در طول یک سال اخیر باعث ناکامی فیروزخواهد شد. البته این بار به جای اینکه مانع ورود کریمی به عرصه مربیگری شود، باعث اخراج او از نیمکت مربیگری می شود.

منبع: تماشا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج